Daar ga ik vanuit. Als het doorgaat... Er is één of andere belangrijke stemming bezig.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:52 schreef chufi het volgende:
De reporters hebben inmiddels 1 stoel tussenruimte genomen... Ben benieuwd of Trump met zn staff weer het foute voorbeeld gaan geven door met 8 persomen op een kluitje te gaan staan
In het VK is de afstand al 2 meterquote:Op zondag 22 maart 2020 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Als het doorgaat... Er is één of andere belangrijke stemming bezig.
Ik zou het wel lachen vinden als ie nu in zo'n pak binnen kwamquote:Op zondag 22 maart 2020 22:52 schreef chufi het volgende:
De reporters hebben inmiddels 1 stoel tussenruimte genomen... Ben benieuwd of Trump met zn staff weer het foute voorbeeld gaan geven door met 8 persomen op een kluitje te gaan staan
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het wel lachen vinden als ie nu in zo'n pak binnen kwam
[ afbeelding ]
Die Dr Fauci is er niet bij helaas, dan komt er geen nuttige infoquote:
Yep, persoonlijke verhalenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Dr Fauci is er niet bij helaas, dan komt er geen nuttige info
Ik heb hem maar weer weg geklikt, kan hem niet meer aanhoren merk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, persoonlijke verhalen![]()
Wat is het toch ook een ongelofelijke domme klootzak
Atoombom...daar zijn ze goed inquote:Op zondag 22 maart 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de Chinezen.
Daar moet een bom op
Yepquote:Op zondag 22 maart 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
Ze staan weer as close together as usual ..
Ik hoop gewoon dat het hele witte huis corona krijgt..quote:
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het hele witte huis corona krijgt..
Dat overleeft Trump nietquote:
Las dat die sukkel van een Rand Paul terwijl hij aan het wachten was op de uitslag van zijn test nog vrolijk even gebruik maakte van de Gym en het zwembad aldaar. Er zijn in ieder geval nu een boel Republikeinse senatoren meteen in quarantaine gegaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het hele witte huis corona krijgt..
quote:
Ik denk dat voor hem het leuke nu ook wel voorbij isquote:Op zondag 22 maart 2020 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja zou fijn zijn als die idioot de touwtjes niet meer in handen heeft.
er zijn er nog 48, dat is net genoeg heb ik begrepen van Steve Lookner net. Maar ik snapte weinig van het verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Las dat die sukkel van een Rand Paul terwijl hij aan het wachten was op de uitslag van zijn test nog vrolijk even gebruik maakte van de Gym en het zwembad aldaar. Er zijn in ieder geval nu een boel Republikeinse senatoren meteen in quarantaine gegaan.
Wellicht hebben ze nu niet eens meer voldoende senatoren omd de meerderheid te hebben de komende weken
Ja het is livequote:Op zondag 22 maart 2020 23:06 schreef Straatverlichting het volgende:
Is dit live? Er staat "soon live" maar ook t icoontje van live.
man man in brasil moeten de 2 castigo monstro elke 10 min spelenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
Hm, die gast ziet er niet echt best uit. En lijkt wat kortademig.quote:
Dat lijstje wat ie aan het opnoemen is, dat komt hier niet binnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef chufi het volgende:
Wow wat een weinig aantallen aan handschoentjes ..
Dat hoopte ik al voordat corona bestond hoorquote:
Ik heb het vandaag niet gezien, maar ik kijk af en toe wel even. Het is het helderste object aan de hemel na de maan, dus zelfs in de stad is het heel goed te zien.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:14 schreef pullup het volgende:
@:Recce heeft het ISS ook vast gezien
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja zelfs onze koning heeft nog meer Charismaquote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef tonja het volgende:
Wat een ongeīnspireerd oppervlakkige speech. Oplezen van een verhaaltje..
Four more years!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al voordat corona bestond hoor![]()
Ik kan nog steeds niet geloven hoe zo'n man president kan zijn(geworden)
Verstandig! Was het niet té druk daaro?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, lekker twee uurtjes in het bos gewandeld
Ah ok, het was dus ook niet mijn eigen observatie maar kreeg die foto's door van iemand uit Utrechtquote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet gezien, maar ik kijk af en toe wel even. Het is het helderste object aan de hemel na de maan, dus zelfs in de stad is het heel goed te zien.
Ohw is dat het ISS? Ik zag al een ster de laatste dagen die me opviel. Het lijkt heel erg op het begin van een migraine aura.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet gezien, maar ik kijk af en toe wel even. Het is het helderste object aan de hemel na de maan, dus zelfs in de stad is het heel goed te zien.
Dat ja...ik durf er ook niet meer om te wedden dat hij het niet nog 4 jaar gaat doenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Four more years!!!
Ik mag toch hopen dat dit incompetente optreden er voor zorgt dat ie niet herkozen wordt.
Maar ja.. ppl are idiots.
Toont meer betrokkenheid.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zelfs onze koning heeft nog meer Charisma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |