Daar ga ik vanuit. Als het doorgaat... Er is één of andere belangrijke stemming bezig.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:52 schreef chufi het volgende:
De reporters hebben inmiddels 1 stoel tussenruimte genomen... Ben benieuwd of Trump met zn staff weer het foute voorbeeld gaan geven door met 8 persomen op een kluitje te gaan staan
In het VK is de afstand al 2 meterquote:Op zondag 22 maart 2020 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Als het doorgaat... Er is één of andere belangrijke stemming bezig.
Ik zou het wel lachen vinden als ie nu in zo'n pak binnen kwamquote:Op zondag 22 maart 2020 22:52 schreef chufi het volgende:
De reporters hebben inmiddels 1 stoel tussenruimte genomen... Ben benieuwd of Trump met zn staff weer het foute voorbeeld gaan geven door met 8 persomen op een kluitje te gaan staan
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het wel lachen vinden als ie nu in zo'n pak binnen kwam
[ afbeelding ]
Die Dr Fauci is er niet bij helaas, dan komt er geen nuttige infoquote:
Yep, persoonlijke verhalenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Dr Fauci is er niet bij helaas, dan komt er geen nuttige info
Ik heb hem maar weer weg geklikt, kan hem niet meer aanhoren merk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, persoonlijke verhalen![]()
Wat is het toch ook een ongelofelijke domme klootzak
Atoombom...daar zijn ze goed inquote:Op zondag 22 maart 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de Chinezen.
Daar moet een bom op
Yepquote:Op zondag 22 maart 2020 23:01 schreef chufi het volgende:
Ze staan weer as close together as usual ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |