twitter:BNODesk twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:40:21BREAKING: U.S. Senator Rand Paul has tested positive for coronavirus but is asymptomatic and 'feeling fine,', his office says reageer retweet
twitter:TotalKaiser twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:36:41Breaking: #Merkel in Quarantäne. Ihr Arzt hat #COVIDー19. Mehr gleich auf @welt https://t.co/QjhizubK4P reageer retweet
De meeste mensen verkiezen liever een waardig afscheid dan achteraf te horen dat die drie weken IC opname bij voorbaat gedoemd waren om te mislukken, maar dat dat niet besproken is van te voren.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
NL is koploper in mensen vertellen dat men hen zal laten sterven?
Nou, hopelijk doen ze dat in België niet, als ze mijn ouders weigeren te behandelen wanneer er nog IC plaatsen vrij zijn zal ik dat niet kalm opnemen.
Dat dat geen oneindige keuze is en je dus de bal verlegt naar een later moment, namelijk tot wanneer je weer bepaalde restricties moet opheffen, welke effecten dat heeft en in hoeverre je dat allemaal kan kanaliseren.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:37 schreef Cara het volgende:
Wat is het risico aan de boel strenger afsluiten?
Je verlegt de bal niet naar een later moment, je zorgt voor een lagere druk op IC capaciteit.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dat geen oneindige keuze is en je dus de bal verlegt naar een later moment, namelijk tot wanneer je weer bepaalde restricties moet opheffen, welke effecten dat heeft en in hoeverre je dat allemaal kan kanaliseren.
Iedereen probeert een bepaald optimum te realiseren aan de zorgbelasting en op de wat langere termijn ook de economische gevolgen. Want ook die euro's vertalen zich in mensenlevens als over vier maanden iedereen naar buiten loopt in een zombiestad.
Afbuiging naar... De afgeleide van x is natuurlijk gewoon 1.Je hebt gelijk, ik verwoordde het erg krakkemikkigquote:Op zondag 22 maart 2020 18:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Welke opleiding heb jij genoten dat je zoveel wijsheid inpacht hebt?
Is dit de eerste besmetting van een bekend persoon die asymptomatisch is?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:40:21BREAKING: U.S. Senator Rand Paul has tested positive for coronavirus but is asymptomatic and 'feeling fine,', his office says reageer retweet
Vast nietquote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is dit de eerste besmetting van een bekend persoon die asymptomatisch is?
Ja, tot een later moment. Of je moet in een paar weken in staat zijn om die IC capaciteit substantieel uit te breiden, maar ik mag hopen dat zulke overwegingen in de modellering worden meegenomen.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Cara het volgende:
Je verlegt de bal niet naar een later moment, je zorgt voor een lagere druk op IC capaciteit.
Het klopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Italië komt met een hele lichte daling in de stijging (je snapt wat ik bedoel).
Active cases 46638 (+3957)
Death 5376 (+651)
Recovered 7024 (+952)
Total cases 59138 (+5560)
Weet niet of er nog een regio mist. Bron is een ander forum waar iemand - waarvan ik weet dat het niet een fakenewsposter ofzo is - al geruime tijd iets voor zes uur de cijfers post die altijd correct blijken.
Eens, maar dat verschuiven naar een ander moment is juist iets wat nu nodig is, lijkt mij.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dat geen oneindige keuze is en je dus de bal verlegt naar een later moment, namelijk tot wanneer je weer bepaalde restricties moet opheffen, welke effecten dat heeft en in hoeverre je dat allemaal kan kanaliseren.
Iedereen probeert een bepaald optimum te realiseren aan de zorgbelasting en op de wat langere termijn ook de economische gevolgen. Want ook die euro's vertalen zich in mensenlevens als over vier maanden iedereen naar buiten loopt in een zombiestad.
Volgens mij is Trump ook over de 60. Zou dus een ramp voor Amerika zijn als hij het krijgt en ook niet geholpen wordtquote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef joyvke het volgende:
Dan lees je dat berichtje wat dingen een beetje nuanceert en ben je iets gerust gesteld.
Dan zie je filmpjes van huilende dokters/ zusters, mensen op de gang aan de zuurstof. Geen bedden, op de grond, op de gang.
Dat de leeftijd voor Italië 60 is en voor Spanje 65 voor ze de keuze gaan maken voor wie te helpen en dan maak ik mij dus weer zorgen.
Als het account een vinkje had tenminstequote:
Toch niet op je computerscherm? zometeen krijgt die nog een virus.quote:
Gefeliciteerd. Dus redelijk zeker geen corona (kenmerk) en dat doe ik naast grappigquote:
beweust...quote:Op zondag 22 maart 2020 18:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dus redelijk zeker geen corona (kenmerk) en dat doe ik naast grappigzeggen of beweust dat we niet gelijk iedereen van Covid19 moeten verdenken omdat die waterig ogen heeft en niest...... iets met hooikoorts... snappie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |