Het blijft Fok.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik deed sowieso de deur niet open. Ja voor de postbode of thuisbezorgd, wanneer ik iets heb besteld. Als er iemand aanbelt waarvan ik niet weet waarom hebben ze pech. De buren kunnen me eerst bellen/appen als ze me nodig hebben.
Nu is dit wel de beste manier om het te verwoorden. Geen lockdown, maar je mag niet in contact komen met mensen, dus kan en mag je niet veel.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:Allard_van_Gent twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:52:29Contactverbod
Vooruitlopend op de persconferentie van Merkel (17:30 uur) melden Duitse media dat er in Duitsland een contactverbod komt (uitgezonderd gezinssituaties), maar geen lockdown. Het zal verboden zijn met meer dan twee mensen bij elkaar te komen. https://t.co/FsH9KfJNWj reageer retweet
Haal hem dan gewoon helemaal weg..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die aanbellen. Als mijn bel het niet doet en er doet niemand open gaan ze vanzelf weg
Ja precies. Stel dat er iemand van marktplaats komt dan loop ik gewoon even vanuit de achterdeur om naar voren. Dan hoef ik nog steeds de voordeur niet open te doen en kan ik zelf 3 meter afstand houden.quote:
mocht de wereld het overleven, dan wordt "corona"toch wel de hitfilm van de afgelopen jarenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Begint steeds meer op een film te lijken.
Politie bewaakt een fabriek waar getracht wordt een medicijn te ontwikkelen tegen Corona. Vandaag heeft zich er een 'verdachte situatie' afgespeeld.
https://www.nu.nl/binnenl(...)l#coral_talk_wrapper
hiernaast ook, zitten ze gezellig met zijn 8en te bbq’enquote:Op zondag 22 maart 2020 16:43 schreef vencodark het volgende:
Hier hebben de buren bezoek. Kindertjes lopen daar gezellig rond. Moeten ze zelf weten natuurlijk maar wij ontvangen niemand en gaan ook nergens heen.
Ontvangen of gaan jullie nog op bezoek?
Als niemand klachten heeft of onder de risicogroep valt.
Zomaar nieuwsgierig.
Bezorgers bellen hier vaak bij alle nummers aan. Doe ook niet meer open als ik niets verwachtquote:Op zondag 22 maart 2020 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die aanbellen. Als mijn bel het niet doet en er doet niemand open gaan ze vanzelf weg
405 toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
IC is geupdate zie ik, 407 nu. Toename van 15%, weer vergelijkbaar met toename in ziekenhuis opnames.
Fingers crossed dat het de komende dagen zo blijft.
Ik heb er een klein schakelaartje opgemaakt en kan hem aanzetten als ik iets belangrijks verwacht.quote:
Dat valt me mee (hoe gek het ook is dit te zeggen)...quote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
IC is geupdate zie ik, 407 nu. Toename van 15%, weer vergelijkbaar met toename in ziekenhuis opnames.
Was net 407, blijkbaar een foutje bij hun?quote:
ik ken mensen die halen eten voor 3 dagenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:08 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden al een voorraadje ingeslagen toen je door iedereen hier voor gek verklaard werd en er werd geroepen dat je een paniekzaaier was die volledig in "paniek" was.
Op mijn dooie akkertje heb ik mijn boodschappen kunnen halen en degenen die riepen dat het "maar een griepje was" zijn nu in paniek aan het hamsteren.
Tja..
En nagenoeg alle winkels dicht.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu is dit wel de beste manier om het te verwoorden. Geen lockdown, maar je mag niet in contact komen met mensen, dus kan en mag je niet veel.
Arme mensen in appartementen of flats hahaquote:Op zondag 22 maart 2020 17:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja precies. Stel dat er iemand van marktplaats komt dan loop ik gewoon even vanuit de achterdeur om naar voren. Dan hoef ik nog steeds de voordeur niet open te doen en kan ik zelf 3 meter afstand houden.
Zoals alles... hangt er vanaf.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Gehrman het volgende:
Is het nuttig om je boodschappen schoon te maken?
Lijkt me een verstandig plan.quote:EU-president Michel wil een Europees centrum oprichten om crises zoals de uitbraak van het coronavirus in de toekomst te kunnen aanpakken. Dat zegt hij tegen de Belgische omroep VRT. Michel zegt dat er momenteel een gebrek aan aansturing is in de Europese Unie en dat alle landen op hun eigen manier de crisis proberen aan te pakken. Hij wil als de corona-uitbraak is aangepakt, zo snel mogelijk meer middelen vrijmaken om crises het hoofd te kunnen bieden.
Triljoen of "trillion"?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wordt nu gesproken over 4 triljoen aan 'aid' voor de Amerikaanse burgers/economie.
Bizarre bedragen.
Is die 407 ergens anders te vinden?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Kyran het volgende:
Is dat gek?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken mensen die halen eten voor 3 dagen
Hmm, of ik keek scheel, of zij hebben het aangepastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |