Ik heb al diverse parlementariėrs van verschillende politieke partijen gemaild over dit dringende onderwerp.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
IK ZOU ER WERK VAN MAKEN ALS IK JOU WAS!
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb al diverse parlementariėrs van verschillende politieke partijen gemaild over dit dringende onderwerp.
Doe allemaal geen fuck, krijg steeds het antwoord dat het bestrijden van 'vier Russen' prioriteit heeft. Om gek van te worden toch? Vier russen zijn blijkbaar een ontzettend probleem maar ondertussen lopen er wel zo'n 500.000 Polen en andere oostblokkers rond.
En dan vragen ze zich af waarom mensen geen vertrouwen meer hebben in de politiek
Ditquote:Op zondag 22 maart 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik word er zeker boos om mensen die niet luisteren en daarmee anderen in gevar brengen ondanks de waarschuwingen. Het zal maar een dierbare van je zijn die het virus krijg door zo idioot die zich niet aan de regels houdt.
Ja maar dat bedoel ik dusquote:Op zondag 22 maart 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er ook niets aan de hand, maar dat gebeurd dus niet helaas
Daar heb ik ook geen moeite mee Ik had het over de mensen die de massa opzoeken.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik dusAls ze met een groep samen zitten dan vind ik dat ook niet kunnen. Maar een gezin die samen met hun kinderen een blokkie gaat wandelen vind ik niet erg zolang ze dus druktes vermijden
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2020 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb al diverse parlementariėrs van verschillende politieke partijen gemaild over dit dringende onderwerp.
Doe allemaal geen fuck, krijg steeds het antwoord dat het bestrijden van 'vier Russen' prioriteit heeft. Om gek van te worden toch? Vier russen zijn blijkbaar een ontzettend probleem maar ondertussen lopen er wel zo'n 500.000 Polen en andere oostblokkers rond.
En dan vragen ze zich af waarom mensen geen vertrouwen meer hebben in de politiek
Hey skeet, alles goed?quote:
Helemaal top.quote:
Wat staat er op het menu?quote:
hi hiquote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Hi Moemoe![]()
Hi Hemaworst![]()
Hi Mo0nlight
Hi FreshFruit
Ja goodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |