Ik heb wel wat meer begrip voor die mensen. Praat het niet goed maar ik snap het deels welquote:Op zondag 22 maart 2020 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook maar moet nu eenmaal ik woon ook alleen verveel me ook.
Je wordt er echt boos om. Adem in, adem uit.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dan maar blootstellen aan een rot ziekte, die ze ook weer over kunnen brengen op andere
Ik vind het schandalig
Ik niet, als mensen nu al maanden binnen zitten, die is 1 weekquote:Op zondag 22 maart 2020 18:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer begrip voor die mensen. Praat het niet goed maar ik snap het deels wel
Oh oepsquote:Op zondag 22 maart 2020 18:12 schreef Dotteke het volgende:
Het Sky, MrsL zit de hele middag op je te wachten om te schaken
O ja ik word er zeker boos om mensen die niet luisteren en daarmee anderen in gevar brengen ondanks de waarschuwingen. Het zal maar een dierbare van je zijn die het virus krijg door zo idioot die zich niet aan de regels houdt.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je wordt er echt boos om. Adem in, adem uit.
O, je gaat toch niet vertellen dat je het vergeten was hequote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk het wel mannen zijn slecht in dingen onthouden
Sowwww pas maar op als je nog een potje schaak wil spelenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk het wel mannen zijn slecht in dingen onthouden
Je bent net op tijd wakker!quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOENTJUH
dus waar zijn die broodjes
Was je er bijna op gaan zitten dan ?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent net op tijd wakker!had er bijna weer pap van te gemaakt
![]()
![]()
Asjeblieft; tast toe
[ afbeelding ]
Ik snap je boosheid maar ik snap het van de ouders ook die even naar buiten willen. Sorry maar heb er toch wel begrip voorquote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet, als mensen nu al maanden binnen zitten, die is 1 week
MIjn zoon heeft twee kinderen een van 1 en een van 3, die leven in huis en in de tuin
Mijn andere dochter de zoon van 15, die leeft thuis die voetbal momenteel alleen achter he thuis i.p.v. meet zijn vriendjes. Mijn dochter doet spelletjes met haar zoon van 10 en en doen iook veel in de tuin en zo kan ik er nog vee meer opnoemen.
We moeten niet voor de lol thuis bljven
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was je er bijna op gaan zitten dan ?
Er is idd een schreeuwend tekort aan leuke dames in strakke outfits hier in huis. En wat doet Rutte?!?! NIETS!1!1!!1!quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan maar thuis sporten, je hebt alleen geen leuke dames in strakke outfits om naar te kijken thuisTenminste ik denk het niet.
Succes met boodschappen doen grrrtot snel weer
Haha, ga dan expres mij het moeilijk maken zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 18:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sowwww pas maar op als je nog een potje schaak wil spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |