Ja wat een idioten hequote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee als mensen zo door gaan mogen we de straat niet meer op. Achterlijk volk.
Tja je vraagt je echt af waar ze hen gezond verstand hebben zittenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee als mensen zo door gaan mogen we de straat niet meer op. Achterlijk volk.
Ow ja kloptquote:Op zondag 22 maart 2020 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Degene die gesloten zijn is een keus van het bedrijf zelf niet de overheid. Ik weet dat de magic winkel ook nog open is. Worden geen evenementen meer gehouden maar de winkel is wel open.
Tu googelenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Hij kan het wel googelen of op YouTube zoeken.
Dat mensen met het hele gezin naar een stortplaats gaan snap ik al helemaal nietquote:Op zondag 22 maart 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap het ook niet. Wegen naar de stranden zijn afgezet wegens de drukte
dom van zequote:Op zondag 22 maart 2020 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar denk ook dat veel denken het zal nou toch wel rustig zijn en zij de enigen zullen zijn met het idee even naar de strand te gaan.
En we zitten pas anderhalf week binnenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee. Maar
Nederlanders laten wel
Zien hoe dom ze zijn
Ja ben ik met je eens. Maar misschien praat ik ook te makkelijk. Ik ben alleen en heb geen kinderen om te vermaken. Snap ergens ook wel dat je het voor je kinderen wat makkelijker en leuker wil maken door ze even ergens mee te nemenquote:
Ach ieder mens is anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:03 schreef Dotteke het volgende:
Juist als
Ik kinderen had had ik ze niet bloot gesteld hieraan
Ja ik snap dat ook maar moet nu eenmaal ik woon ook alleen verveel me ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens. Maar misschien praat ik ook te makkelijk. Ik ben alleen en heb geen kinderen om te vermaken. Snap ergens ook wel dat je het voor je kinderen wat makkelijker en leuker wil maken door ze even ergens mee te nemen
Dus dan maar blootstellen aan een rot ziekte, die ze ook weer over kunnen brengen op anderequote:Op zondag 22 maart 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Tsja sommige willen niet heel de dag thuis met hun kinderen zittendus dan maar mee naar een stortplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |