Totdat je vader of je moeder door zo onverlaat wordt aangestoken, Of je kind je man je broer of je zus. Od at het hier zo wordt zoals in Italiëquote:Op zondag 22 maart 2020 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik snap je boosheid maar ik snap het van de ouders ook die even naar buiten willen. Sorry maar heb er toch wel begrip voor
Als het zo doorgaat grrrrrr zitten we nog langer in huisquote:Op zondag 22 maart 2020 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is idd een schreeuwend tekort aan leuke dames in strakke outfits hier in huis. En wat doet Rutte?!?! NIETS!1!1!!1!
mmmmmm dat is dan weer vervelend, maar snel vergeten danquote:Op zondag 22 maart 2020 18:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen![]()
alleen mijn laatste droom ging over mn studie dus die was niet zo leuk
Wij hebben geen tuin, dat mis ik nu wel echt. Ik snap ook wel dat mensen naar buiten gaan met de kinderen, alleen snap ik niet dat ze bijvoorbeeld naar een speeltuin ofzo gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik snap je boosheid maar ik snap het van de ouders ook die even naar buiten willen. Sorry maar heb er toch wel begrip voor
Ik ga er vanaf het begin van de maatregelen al vanuit dat het nog wel ff kan duren.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat grrrrrr zitten we nog langer in huis
Ik laat jou niet zomaar winnenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ga dan expres mij het moeilijk maken zeker
Het speeltuintje hierachter was vandaag aanmerkelijk leger dan voorgaande dagen. Op een paar bezoekjes van ouders met hun kinderen niemand gezien. De grote vraag is dan of ze allemaal naar bos/bouwmarkt/strand/whatever waren of dat ze echt gehoor geven aan de oproepquote:Op zondag 22 maart 2020 18:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij hebben geen tuin, dat mis ik nu wel echt. Ik snap ook wel dat mensen naar buiten gaan met de kinderen, alleen snap ik niet dat ze bijvoorbeeld naar een speeltuin ofzo gaan.
Nee, en als je ziet dat het ergens druk is ga je weg. lijk tmijquote:Op zondag 22 maart 2020 18:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wij hebben geen tuin, dat mis ik nu wel echt. Ik snap ook wel dat mensen naar buiten gaan met de kinderen, alleen snap ik niet dat ze bijvoorbeeld naar een speeltuin ofzo gaan.
O, dat is wel lekker beter als die druktequote:Op zondag 22 maart 2020 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga er vanaf het begin van de maatregelen al vanuit dat het nog wel ff kan duren.
Net wel absurd rustig in mijn supermarkt. 2-3 klanten in de hele winkel. Is toch wel fijn boodschappen doen zo
Laten we het laatste hopenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het speeltuintje hierachter was vandaag aanmerkelijk leger dan voorgaande dagen. Op een paar bezoekjes van ouders met hun kinderen niemand gezien. De grote vraag is dan of ze allemaal naar bos/bouwmarkt/strand/whatever waren of dat ze echt gehoor geven aan de oproep
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 22 maart 2020 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is idd een schreeuwend tekort aan leuke dames in strakke outfits hier in huis. En wat doet Rutte?!?! NIETS!1!1!!1!
Ja als je ziet dat er meerdere mensen zijn dan ga je weg, maar even wandelen met de kinderen, rondje maken in de buurt. Nee ik heb daar wel begrip voor. En zolang het niet in grote groepen gebeurt, je netjes afstand houdtquote:Op zondag 22 maart 2020 18:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij hebt jouw mening erover en ik de mijne.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totdat je vader of je moeder door zo onverlaat wordt aangestoken, Of je kind je man je broer of je zus. Od at het hier zo wordt zoals in Italië
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen begrip voor opbrengen, helemaal niet na pas 1 week
Ja preciesquote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat er meerdere mensen zijn dan ga je weg, maar even wandelen met de kinderen, rondje maken in de buurt. Nee ik heb daar wel begrip voor. En zolang het niet in grote groepen gebeurt, je netjes afstand houdt
Dan is er ook niets aan de hand, maar dat gebeurd dus niet helaasquote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat er meerdere mensen zijn dan ga je weg, maar even wandelen met de kinderen, rondje maken in de buurt. Nee ik heb daar wel begrip voor. En zolang het niet in grote groepen gebeurt, je netjes afstand houdt
Tuurlijk, jij mag die van jou hebben ik die ook van mijquote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij hebt jouw mening erover en ik de mijne.
Hey moemoequote:
Hey worstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |