Hier ook wel een beetje idemquote:Op zondag 22 maart 2020 16:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maatregelen moeten bezinken. Dus ik heb het niet meteen serieus genomen.
En het hielp niet bepaald mee dat Rutte zelf nog een handdruk gaf direct nadat de maatregel in was gegaan.
Ik ben ook een beetje geschrokken van die aantallen van de laatste tijd. Hoop dat het nog een beetje goed komt.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dit ingevoerd omdat mensen geen afstand houden.
Ben nog steeds verbaasd dat we in Nederland het er zo op aan laten komen.
Wie had een maand geleden gedacht dat Nederland aan het hamsteren zou slaan en dat we massaal binnen zouden zitten.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hier ook wel een beetje idem....
Kreeg toen nog een beetje de indruk, beetje op TV geinen om het er in te wrijven met in (mijn) gedachten nou vooruit een paar weken (OK laat het een maand, zijn) FF doen en dan ben je er hier wel zo'n beetje vanaf. Ondertussen wat plannen gemaakt ivm de eigen inschatting... wat op zijn best nu een veel te optimistisch "beeld" blijkt uit een lang vervlogen verleden.
Een bizarre film wanneer je kijkt hoe snel het omslaat.
Het gaat natuurlijk wel goed komen en het zal nog (heel/lang) veel moeite kosten om perspectief en zich te houden.
twitter:wierdduk twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:22:39Bij de AH: man van tegen de 80 spreekt medewerkster aan. Zij antwoordt en zo staan ze tijdje te praten, vlak op elkaar, hoogstens 30 cm afstand. Ik zeg: 'Mensen, wees nou verstandig'. Zij kijken me een en hebben kennelijk geen idee wat ik bedoel. Hoe dan? #Coronovirius reageer retweet
dan moeten ze de mensen maar testen, maar valse aannames zijn gevaarlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 16:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat er een soort virus rondwaart en ze willen niet het risico nemen dat je dat verspreidt.
eensquote:Op zondag 22 maart 2020 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar veel mensen doen dat niet, dus dan moeten er strengere maatregelen komen.
Dan kan de politie dat ook gaan handhaven.
Sow, hij maakt wat mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:22:39Bij de AH: man van tegen de 80 spreekt medewerkster aan. Zij antwoordt en zo staan ze tijdje te praten, vlak op elkaar, hoogstens 30 cm afstand. Ik zeg: 'Mensen, wees nou verstandig'. Zij kijken me een en hebben kennelijk geen idee wat ik bedoel. Hoe dan? #Coronovirius reageer retweet
Welke valse aanname, dat Corona besmettelijk is?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moeten ze de mensen maar testen, maar valse aannames zijn gevaarlijk
Corono?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
Autovrije stad doordrukkentwitter:GL020_Zuid twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:55:22Gezien onze smalle stoepen en druk op de parken, kunnen we in Amsterdam wellicht grote straten afsluiten voor autoverkeer zodat voetgangers de ruimte hebben om >1,5 meter afstand te houden? reageer retweet
Ja doei, dat kost klauwen met geld. Je blijft maar gewoon binnen als je verkouden bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moeten ze de mensen maar testen, maar valse aannames zijn gevaarlijk
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKHquote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef kilon het volgende:
[..]
KNMvD roept dierenartsen op beademingsapparatuur in te leveren
8.00 uur: De KNMvD (vereniging van dierenartsen) roept zijn leden op hun beademingsapparatuur beschikbaar te stellen in de strijd tegen het coronavirus, vanwege het steeds groter wordende tekort aan deze apparatuur in de medische zorg. Wie beademingsapparatuur heeft met minimaal 1.500 ml ventilatiecapaciteit kan zich melden bij beademingsapparatuur-voor-corona@ziggo.nl. Meer informatie op de site van de KNMvD
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
Autovrije stad doordrukkentwitter:GL020_Zuid twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:55:22Gezien onze smalle stoepen en druk op de parken, kunnen we in Amsterdam wellicht grote straten afsluiten voor autoverkeer zodat voetgangers de ruimte hebben om >1,5 meter afstand te houden? reageer retweet
We gedragen ons als beestnen jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKH
Die kunnen prima die ezels die vandaag op het strand besmet zijn geraakt helpen jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKH
Wierd heeft vieze dingen gedaan met Fidan Ekiz.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
Oei..... ik ruik mu al de kamervragen door mutsen van PvdD.....quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef kilon het volgende:
[..]
KNMvD roept dierenartsen op beademingsapparatuur in te leveren
8.00 uur: De KNMvD (vereniging van dierenartsen) roept zijn leden op hun beademingsapparatuur beschikbaar te stellen in de strijd tegen het coronavirus, vanwege het steeds groter wordende tekort aan deze apparatuur in de medische zorg. Wie beademingsapparatuur heeft met minimaal 1.500 ml ventilatiecapaciteit kan zich melden bij beademingsapparatuur-voor-corona@ziggo.nl. Meer informatie op de site van de KNMvD
KLB / Ok... het gaat helemaal misquote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had een maand geleden gedacht dat Nederland aan het hamsteren zou slaan en dat we massaal binnen zouden zitten.
Toen hoefde je nog 1,5 meter afstand te houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:26 schreef Tengano het volgende:
Ik zie ook nog steeds mensen elkaar met de elleboog begroeten zoals Rutte dat voordeed.
Dom dat Rutte dat niet herstelt in een spotje, want die begroeting strookt niet met 1,5 meter afstand houden en is dus link cq ongewenst.
Ik vind dat niet dom.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:26 schreef Tengano het volgende:
Ik zie ook nog steeds mensen elkaar met de elleboog begroeten zoals Rutte dat voordeed.
Dom dat Rutte dat niet herstelt in een spotje, want die begroeting strookt niet met 1,5 meter afstand houden en is dus link cq ongewenst.
Het is helemaal gek idee. De laatste paar automobilisten maken er gretig gebruik van dat het rustig is on eens lekker te gassen in de stad.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
Eh, check ons boodschappentopic even #1 waarin een aantal users samen met mij finaal werden uitgelachen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had een maand geleden gedacht dat Nederland aan het hamsteren zou slaan en dat we massaal binnen zouden zitten.
Kan ik beamen. 0,2 is een arm en 0,1 een afgestorven voet of handquote:Op zondag 22 maart 2020 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Van 1 heeft 0.3% de corona niet overleeft.
Dus die leeft zonder been nu.
Waarom post je dit? Niet verifieerbaar bericht van een nobody op een discutabel platform...quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
dat een verkoudheid nu ineens corona is.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke valse aanname, dat Corona besmettelijk is?
Nee, maar er worden aanvullende maatregelen getroffen en richtlijnen gegeven zei hij. Nou doe dat dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Toen hoefde je nog 1,5 meter afstand te houden.
en zorgmedewerkers mogen pas thuisblijven als ze hoger dan 39 graden hebben en die staan bovenop zieke mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja doei, dat kost klauwen met geld. Je blijft maar gewoon binnen als je verkouden bent.
We hebben momenteel andere prioriteiten. punt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kunnen prima die ezels die vandaag op het strand besmet zijn geraakt helpen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |