Als je nou eens de eerste reactie onder die tweet leest...quote:Op zondag 22 maart 2020 16:12 schreef Markesh het volgende:
Weer niet of dit al is gepost..
Staan meerdere filmpjes op Twittertwitter:ArjanHollink twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 19:05:12@:MariodeJong2 Ook in Amersfoort zijn ze klaar voor een #LockdownHolland https://t.co/BN1uksiU5Q reageer retweet
KNMvD roept dierenartsen op beademingsapparatuur in te leverenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn niet echt het probleem meer. Beademingsapparatuur te meer en daar hoor je heel weinig over.
Ja want iedereen is onderweg naar het strand..quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan ook een blokje om voor frisse lucht. Het hoeft niet meteen strand of bis te zijn. Mensen boeit het niet en zien het als vakantie
Tesla en SpaceX gaan die maken.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn niet echt het probleem meer. Beademingsapparatuur te meer en daar hoor je heel weinig over.
Jezus, kun jij niet ergens anders continu stemming gaan lopen maken?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je moet twitter niet als nieuwsmedium gebruiken.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Nikonlover het volgende:
Is er nou vanavond om 18:00 weer een toespraak van Rutte? Of is dat onzin? Ik zie het op twitter voorbij komen maar ik kan nergens iets vinden
Voor de Amerikaanse markt zekerquote:Op zondag 22 maart 2020 16:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tesla en SpaceX gaan die maken.
Elon Musk![]()
![]()
Nou ja, je kunt er natuurlijk wel het beste van maken, dan is in iedere situatie verstandig.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan ook een blokje om voor frisse lucht. Het hoeft niet meteen strand of bis te zijn. Mensen boeit het niet en zien het als vakantie
Waar de neuk is Philips.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze doen het niet en dat zie je zelf ookquote:Op zondag 22 maart 2020 16:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geef mij effe aan wat ik hier miszeg dan? Tot op heden hoeven mensen helemaal niks behalve 1,5m afstand houden. Zolang ze dat doen, zouden ze gewoon moeten kunnen doen wat ze willen buiten.
Als je dan wat verder kijkt dan je neus lang is lees je op die pagina direct in de reacties dat dit materiaal was bedoeld voor internationale show in Duitsland die niet doorgaat en dus weer terug vervoerd wordt.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:12 schreef Markesh het volgende:
Weer niet of dit al is gepost..
Staan meerdere filmpjes op Twittertwitter:ArjanHollink twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 19:05:12@:MariodeJong2 Ook in Amersfoort zijn ze klaar voor een #LockdownHolland https://t.co/BN1uksiU5Q reageer retweet
Vraag het hem. En vraag gelijk of hij ook voor ons gaat maken.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor de Amerikaanse markt zeker
Omdat er een soort virus rondwaart en ze willen niet het risico nemen dat je dat verspreidt.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef THEFXR het volgende:
waarom mag je niet naar buiten als je verkouden bent, er heerst nl ook nog een griepgolf in NL?
Dat is natuurlijk prima, maar met een beetje gezond verstand weer je best dat een rondje lopen en ruim voldoende afstand houden tot anderen prima kanquote:Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef bypateq het volgende:
[..]
Ik ben het hier 100% mee eens, heb zelf ook besloten niet meer het huis te verlaten behalve voor werk. Inmiddels meermaals vrienden afgezegd die komen met 'ja buiten kan best joh' ik vertrouw het gewoon niet en wil achteraf kunnen zeggen dat ik er zoveel mogelijk aan heb gedaan
Want dat is een goed idee, mensen nu aansteken met de griep, lekker voor de weerstand.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef THEFXR het volgende:
waarom mag je niet naar buiten als je verkouden bent, er heerst nl ook nog een griepgolf in NL?
Heb al een appje gestuurdquote:Op zondag 22 maart 2020 16:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vraag het hem. En vraag gelijk of hij ook voor ons gaat maken.
hoe werkt dat, 8,7 besmette inwoners?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:14 schreef Fer het volgende:
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente
Als ik nu naar deze kaart kijk; lijkt het toch op een paar hotspots waar het heel erg is, maar de rest van het land stijgt relatief langzaam. De druk bevolkte randstad lijkt ook ten opzichte van aantal inwoners onder controle.
In Italië ook waar Bergamo onder andere echt de hel is, maar verspreiding erbuiten lijkt relatief mee te vallen.
Ben ik nu te optimistisch aan het worden?
Die hebben geen fabrieken meer in NL.quote:
Is dit een serieuze vraag?quote:
Per 100.000 inwoners.quote:
twitter:JeroenAkkermans twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:16:25Het ziet ernaar uit dat Duitsland contact tussen meer dan 2 mensen op straat gaat verbieden. Om 17.30 meer hierover in verklaring kanselier Merkel. https://t.co/fjVTUiZ03I reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |