Ja doei, dat kost klauwen met geld. Je blijft maar gewoon binnen als je verkouden bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moeten ze de mensen maar testen, maar valse aannames zijn gevaarlijk
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKHquote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef kilon het volgende:
[..]
KNMvD roept dierenartsen op beademingsapparatuur in te leveren
8.00 uur: De KNMvD (vereniging van dierenartsen) roept zijn leden op hun beademingsapparatuur beschikbaar te stellen in de strijd tegen het coronavirus, vanwege het steeds groter wordende tekort aan deze apparatuur in de medische zorg. Wie beademingsapparatuur heeft met minimaal 1.500 ml ventilatiecapaciteit kan zich melden bij beademingsapparatuur-voor-corona@ziggo.nl. Meer informatie op de site van de KNMvD
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
Autovrije stad doordrukkentwitter:GL020_Zuid twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:55:22Gezien onze smalle stoepen en druk op de parken, kunnen we in Amsterdam wellicht grote straten afsluiten voor autoverkeer zodat voetgangers de ruimte hebben om >1,5 meter afstand te houden? reageer retweet
We gedragen ons als beestnen jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKH
Die kunnen prima die ezels die vandaag op het strand besmet zijn geraakt helpen jaquote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dierenartsen kunnen makkelijk meehelpen in het ZKH
Wierd heeft vieze dingen gedaan met Fidan Ekiz.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:22:39Bij de AH: man van tegen de 80 spreekt medewerkster aan. Zij antwoordt en zo staan ze tijdje te praten, vlak op elkaar, hoogstens 30 cm afstand. Ik zeg: 'Mensen, wees nou verstandig'. Zij kijken me een en hebben kennelijk geen idee wat ik bedoel. Hoe dan? #Coronovirius reageer retweet
Oei..... ik ruik mu al de kamervragen door mutsen van PvdD.....quote:Op zondag 22 maart 2020 16:13 schreef kilon het volgende:
[..]
KNMvD roept dierenartsen op beademingsapparatuur in te leveren
8.00 uur: De KNMvD (vereniging van dierenartsen) roept zijn leden op hun beademingsapparatuur beschikbaar te stellen in de strijd tegen het coronavirus, vanwege het steeds groter wordende tekort aan deze apparatuur in de medische zorg. Wie beademingsapparatuur heeft met minimaal 1.500 ml ventilatiecapaciteit kan zich melden bij beademingsapparatuur-voor-corona@ziggo.nl. Meer informatie op de site van de KNMvD
KLB / Ok... het gaat helemaal misquote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had een maand geleden gedacht dat Nederland aan het hamsteren zou slaan en dat we massaal binnen zouden zitten.
Toen hoefde je nog 1,5 meter afstand te houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:26 schreef Tengano het volgende:
Ik zie ook nog steeds mensen elkaar met de elleboog begroeten zoals Rutte dat voordeed.
Dom dat Rutte dat niet herstelt in een spotje, want die begroeting strookt niet met 1,5 meter afstand houden en is dus link cq ongewenst.
Ik vind dat niet dom.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:26 schreef Tengano het volgende:
Ik zie ook nog steeds mensen elkaar met de elleboog begroeten zoals Rutte dat voordeed.
Dom dat Rutte dat niet herstelt in een spotje, want die begroeting strookt niet met 1,5 meter afstand houden en is dus link cq ongewenst.
Het is helemaal gek idee. De laatste paar automobilisten maken er gretig gebruik van dat het rustig is on eens lekker te gassen in de stad.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
Autovrije stad doordrukkentwitter:GL020_Zuid twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:55:22Gezien onze smalle stoepen en druk op de parken, kunnen we in Amsterdam wellicht grote straten afsluiten voor autoverkeer zodat voetgangers de ruimte hebben om >1,5 meter afstand te houden? reageer retweet
Eh, check ons boodschappentopic even #1 waarin een aantal users samen met mij finaal werden uitgelachen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie had een maand geleden gedacht dat Nederland aan het hamsteren zou slaan en dat we massaal binnen zouden zitten.
Kan ik beamen. 0,2 is een arm en 0,1 een afgestorven voet of handquote:Op zondag 22 maart 2020 16:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Van 1 heeft 0.3% de corona niet overleeft.
Dus die leeft zonder been nu.
Waarom post je dit? Niet verifieerbaar bericht van een nobody op een discutabel platform...quote:Op zondag 22 maart 2020 16:23 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:22:39Bij de AH: man van tegen de 80 spreekt medewerkster aan. Zij antwoordt en zo staan ze tijdje te praten, vlak op elkaar, hoogstens 30 cm afstand. Ik zeg: 'Mensen, wees nou verstandig'. Zij kijken me een en hebben kennelijk geen idee wat ik bedoel. Hoe dan? #Coronovirius reageer retweet
dat een verkoudheid nu ineens corona is.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke valse aanname, dat Corona besmettelijk is?
Nee, maar er worden aanvullende maatregelen getroffen en richtlijnen gegeven zei hij. Nou doe dat dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Toen hoefde je nog 1,5 meter afstand te houden.
en zorgmedewerkers mogen pas thuisblijven als ze hoger dan 39 graden hebben en die staan bovenop zieke mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja doei, dat kost klauwen met geld. Je blijft maar gewoon binnen als je verkouden bent.
We hebben momenteel andere prioriteiten. punt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kunnen prima die ezels die vandaag op het strand besmet zijn geraakt helpen ja
twitter:RussianEmbassy twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:19:29Russia to send Italy eight medical teams of nearly 100 virologists and epidemiologists with medical equipment and disinfection systems to assist in combating #coronavirus. https://t.co/lHPVsNle8j reageer retweet
Niet BBQ-en op balkon dustwitter:regio15 twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:26:05Melding 'woningbrand' op de #DirkHoogenraadstraat in #DenHaag blijkt een uit de hand gelopen BBQ te zijn op het balkon, waar o.a. karton was gebruikt als 'brandstof'. https://t.co/jtls8g7LSO reageer retweet
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:31 schreef Momo het volgende:
twitter:regio15 twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:26:05Melding 'woningbrand' op de #DirkHoogenraadstraat in #DenHaag blijkt een uit de hand gelopen BBQ te zijn op het balkon, waar o.a. karton was gebruikt als 'brandstof'. https://t.co/jtls8g7LSO reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |