Maar die dragen beschemende kleding om andere niet te besmetten. Capaciteit heeft nu voorrang.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en zorgmedewerkers mogen pas thuisblijven als ze hoger dan 39 graden hebben en die staan bovenop zieke mensen.
Waarom zolang wachten?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
ik denk wel dat er binnen nu en woensdag een samenscholingsverbod komt overigens
Gvd met van die lekkere Russische verpleegchicks erbijquote:Op zondag 22 maart 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RussianEmbassy twitterde op zondag 22-03-2020 om 14:19:29Russia to send Italy eight medical teams of nearly 100 virologists and epidemiologists with medical equipment and disinfection systems to assist in combating #coronavirus. https://t.co/lHPVsNle8j reageer retweet
Nationale ramp hoor dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:35 schreef superniger het volgende:
Heel vervelend voor Femke.![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)-niks-anders-op.html
Dan kom je helemaal adem te kort.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:35 schreef kibo het volgende:
[..]
Gvd met van die lekkere Russische verpleegchicks erbij
En straks kan dat niet meer vanwege al die malloten die massaal naar het strand e.d. gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima, maar met een beetje gezond verstand weer je best dat een rondje lopen en ruim voldoende afstand houden tot anderen prima kan
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom post je dit? Niet verifieerbaar bericht van een nobody op een discutabel platform...
Stop hiermee aub.
Onderstreept, schuin én dikgedrukt. Dan MOET je wel gelijk hebben!quote:Op zondag 22 maart 2020 16:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
tussen nu <- let op, sleutelwoord, en woensdag
"Als ik mijn pleziertje niet mag, mag een ander dat ook niet"quote:Op zondag 22 maart 2020 16:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
En straks kan dat niet meer vanwege al die malloten die massaal naar het strand e.d. gaan.
twitter:jenniferatntd twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:30:23Turns out #Fangcang hospital was just moved to the outskirts of #Wuhan. No new cases? Never believe in #CCP! #武汉,一夜之间建成一个 #救助站。
#CCPVirus #COVID2019 #Coronavirus #CoronavirusOutbreak #CoronavirusPandemic #coronaviruschina #Coronavirustruth
#中共病毒 #武汉肺炎 https://t.co/wnxU8SapAY reageer retweet
Wilde ook nog sub en sup doen maar vreesde voor een server-meltdownquote:Op zondag 22 maart 2020 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onderstreept, schuin én dikgedrukt. Dan MOET je wel gelijk hebben!
Niet mee eens, een klein groepje verpest het voor de rest. De gemiddelde Nederlander gedraagt zich prima.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Als ik mijn pleziertje niet mag, mag een ander dat ook niet"
~Gemiddelde Nederlander.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wilde ook nog sub en sup doen maar vreesde voor een server-meltdown
True, maar dat is met elke maatregel zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet mee eens, een klein groepje verpest het voor de rest.
"Het is een regel dus het geldt niet voor mij"quote:Op zondag 22 maart 2020 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Als ik mijn pleziertje niet mag, mag een ander dat ook niet"
~Gemiddelde Nederlander.
quote:Op zondag 22 maart 2020 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
dan nog kan je geen 0,7 mens hebben die besmet is..
dan moet je gewoon 9 aangeven...
Precies dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:39 schreef SamCooke het volgende:
[..]
"Het is een regel dus het geldt niet voor mij"
Goed en informatief verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef Momo het volgende:
Toch even hier (Informatie van Artsen voor Longziekten en Tuberculose (NVALT) ), ondanks het een AD.nl artikel is. Voor al die mensen lopen te roepen dat allerlei middelen gebruikt moeten worden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |