Lekker even een rondje op het strand lopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
RIVMgoden zijn altijd wat later op zondag
Misschien dat mensen uit paniek die medicijnen willen ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
https://www.omroepflevola(...)-ace-pharmaceuticals
Ditquote:Op zondag 22 maart 2020 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eens. Komt een beetje over als geilen op de nieuwe nummers. Bij sommigen krijg je zelfs bijna het gevoel dat ze hopen op veel besmettingen zodat ze dat kunnen gebruiken om hun paniek te voeden/te blijven roepen dat ze gelijk hebben/hadden.
Ja, en net zoals bij ons trokken de mensen zich er ook weinig van aan, begreep ik, behalve in paar dorpjes die echt werden afgesloten.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:08 schreef Injetta het volgende:
Zoals wij dus....
[..]
wat wij hebben dus... met net zo’n stijgende lijn.
Oh, dat heb ik gelukkig al langer door dan vandaagquote:Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Heel veel users moet je hier niet serieus nemen.
Blij dat ik net een zootje boodschappen heb gedaan iig.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat er vandaag nog een nieuwe persconferentie komt.
ik heb dat niet bij corona. Ik wil echt juist berichten lezen dat de huidige maatregelen aardig zn werk al doet. En dat er weer zoveel mensen zijn genezen, en dat dat ook bejaarden kunnen zijn. De media is het misschien met je eens en publiceert daarom alleen de sterftecijfers en 'oe kijk vooral even naar italie'.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef Scrapyard het volgende:
Mensen willen ook gewoon sensatie. Ik zou liegen als ik zelf niet ook stiekem hoop een beetje op sensatie.
Vind het een hele rare gedachtekronkel die ik heb, ik wil niet dat mensen ellende hebben of sterven, maar toch hoop ik op een beetje sensatie. Snap mezelf niet.
Meestal is de rustdag op maandag toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:11 schreef Drekkoning het volgende:
RIVM is dicht op zondag guys.
Morgen weer cijfergeilen.
NOS liveblogquote:RIVM:
De afgelopen dag zijn mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus, meldt het RIVM. In totaal zijn er nu dodelijke slachtoffers. De meeste overledenen zijn tussen de 80 en 84 jaar oud. De jongste dode is 63 jaar.
In 24 uur tijd zijn .. positief getest op corona, wat het totaal op brengt.
En die discussie zal ook altijd blijven, zit Italië op dit moment in een volledige lockdown of niet? Of Spanje? Hangt er maar vanaf wat je daaronder verstaat inderdaad..quote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat was de eerste stap ja. Maar
''De Italiaanse regering kondigde op 11 maart 2020 verdere noodmaatregelen aan voor het hele land. Alleen supermarkten, apotheken, banken en publieke diensten zijn nog open. Openbaar vervoer wordt minder frequent. Mensen die toch op reis willen gaan moeten kunnen aantonen dat het een noodzakelijke reisbeweging is''
Is maar net wat je definitie is van een volledige lockdown.
Bij festivals zit je wel weer met artiesten die nu door allerlei reisblokkades niet kunnen gaan touren, dus die zelf al gaan afzeggen... ik geloof dat er voor Paaspop alleen al 7 bands hebben gecanceld. Ik snap alleen wel dat ze uit financieel oogpunt op de overheid wachten...quote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Grote sportevenementen worden ook niet specifiek afgelast omdat ze niet door konden gaan ivm corona, het EK is vooral uitgesteld omdat anders de reguliere competities niet afgerond kunnen worden (al is het de vraag of dat überhaupt gaat lukken), bij de Spelen heb je het over de voorbereiding die volledig in de soep loopt (voor zowel de sporters als de OKT's enzovoort). Dat heb je bij festivals toch iets minder. Er wordt ook nog steeds vanuit gegaan dat de Tour doorgaat in juli, bij de Giro wordt eind mei als optie genoemd i.p.v. begin mei..
Ik ga er ook vanuit dat er geen enkel festival plaats gaat vinden komende zomer, maar de vergelijking met sportevenementen gaat wat mank, denk ik.
dan moet je nog een week wachten. De cijfers van nu laten zien of het niet handen schudden heeft gewerkt.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat niet bij corona. Ik wil echt juist berichten lezen dat de huidige maatregelen aardig zn werk al doet. En dat er weer zoveel mensen zijn genezen, en dat dat ook bejaarden kunnen zijn. De media is het misschien met je eens en publiceert daarom alleen de sterftecijfers en 'oe kijk vooral even naar italie'.
Alleen even cijfers invullenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
NOS liveblogDaar gaat iets niet goed
De stagiaire heeft te vroeg op enter gedrukt..quote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
https://www.omroepflevola(...)-ace-pharmaceuticals
Zou een hoop schelen als de bezoekers zouden accepteren dat ze hun geld kwijt zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij festivals zit je wel weer met artiesten die nu door allerlei reisblokkades niet kunnen gaan touren, dus die zelf al gaan afzeggen... ik geloof dat er voor Paaspop alleen al 7 bands hebben gecanceld. Ik snap alleen wel dat ze uit financieel oogpunt op de overheid wachten...
Ik niet. Waarom zo'n NL Alert sturen als het later op de dag toch weer helemaal anders wordt?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik krijg een vermoeden dat er vandaag nog een nieuwe persconferentie komt.
Het aantal bevestigde besmettingen zegt in Nederland ondertussen niets meer. Het aantal doden ten gevolge van Covid19 is de enige betrouwbare info die welke hier hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik word steeds nerveuzer voor die cijfers. Laten we ‘hopen’ dat het aantal doden nog op maximaal 3X zit en besmettingen <700.
Alsof je dan geen boodschappen kan doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blij dat ik net een zootje boodschappen heb gedaan iig.
Gewoon het bericht dat al klaar staat, ze moeten alleen nog op de cijfers wachten. Doe ik hier bij de FP ook, alleen heb ik niet te vroeg op publiceren gedruktquote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Edit: hij is alweer weg
Omdat het NL alert niet zoveel effect heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zo'n NL Alert sturen als het later op de dag toch weer helemaal anders wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |