quote:Op zondag 22 maart 2020 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon ff checken of je in zijn doelgroep past.
Bedankt maatquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Ik wilde er nog inzetten "Een vervanger lijkt ons niet nodig, nu de overige mods Tjacka zijn acties niet meer hoeven te corrigeren houden ze juist meer tijd over"
Nee grapje
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welk subforum is BMW trouwens? @:ggmm
Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 22-03-2020 13:49:41quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welk subforum is BMW trouwens? @:ggmm
Oeiquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Ik wilde er nog inzetten "Een vervanger lijkt ons niet nodig, nu de overige mods Tjacka zijn acties niet meer hoeven te corrigeren houden ze juist meer tijd over"
Nee grapje
Ja Lennyquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet iets voor jou om daar te modden?
De VBL-users ja, voor de overige users is hij een blauwe troll waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met users of mods?
Denk dat jij juist het dichtste bij de users staat.
Niet eens een bedankje van @GGMM nadat ik hem op deze fout heb gewezen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 22-03-2020 13:49:41
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Nee grapje
Big 4 actquote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt wel big 4 hier op fok lol weer eentje ontslagen
Sorry maat je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet eens een bedankje van @:ggmm nadat ik hem op deze fout heb gewezen.
Graag gedaan. Gelukkig hadden nog niet veel mensen het gelezen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat je hebt gelijk.
Hartstikke bedankt!
Ik deed nog best normaal en trollde niet eens zoveel, maar blijkbaar kan ik weinig goed doen. Dit is de beste keuze.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De VBL-users ja, voor de overige users is hij een blauwe troll waarschijnlijk.
Geeft toch een beetje aan hoe snel het virus zich verspreidtquote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn niet zo relevant.
Wel een erg hoog ordnung muss sein gehalte daarquote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik deed nog best normaal en trollde niet eens zoveel, maar blijkbaar kan ik weinig goed doen. Dit is de beste keuze.
BNW on tour
@:zipportal
Als ze niet testenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geeft toch een beetje aan hoe snel het virus zich verspreidt
Dat is dus ook niet het gevalquote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doet er niet toe hoeveel ze testen. Als het maar consequent gebeurt
RIVM zegt dit. Als ze dit consequent doen geeft het een prima beeld van het verloopquote:
Schapen maar wel tof dat er een wolf ronddwaaltquote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef DonRaja het volgende:
In ander nieuws: er is waarschijnlijk een wolf in ons dorp. In 1 nacht 7 schapen doodgebeten.
Renee is mijn favoriete MomPOV.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef DonRaja het volgende:
In ander nieuws: er is waarschijnlijk een wolf in ons dorp. In 1 nacht 7 schapen doodgebeten.
Ze zijn nog onderzoek aan het doen,maar het is of een wolf of een behoorlijke sicko.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
Lullig voor
[..]
Schapen maar wel tof dat er een wolf ronddwaalt
Que?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Renee is mijn favoriete MomPOV.
In België lijkt dat laatste mee aannemelijkerquote:Op zondag 22 maart 2020 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn nog onderzoek aan het doen,maar het is of een wolf of een behoorlijke sicko.
meequote:Op zondag 22 maart 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In België lijkt dat laatste mee aannemelijker
Als je dat in het CORtopic post krijg je een notequote:Op zondag 22 maart 2020 14:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Rutte het best goed doen trouwens.
Ik moet nu hier over corona praten vanwege mijn ontslag.
Van hieruit mijn wensen naar jou voor een spoedig herstel.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Rutte het best goed doen trouwens.
Ik moet nu hier over corona praten vanwege mijn ontslag.
Of ze verwijderen het.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat in het CORtopic post krijg je een note
meequote:Op zondag 22 maart 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In België lijkt dat laatste mee aannemelijker
Bedankt vriendquote:Op zondag 22 maart 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit mijn wensen naar jou voor een spoedig herstel.
Dat kunnen ze zeggen. Wij wachten hier soms dagen op testuitslagen. Soms komen er een paar terug. Laatst ineens 30 tegelijk. Dan gaat het met die cijfers niet werken.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
RIVM zegt dit. Als ze dit consequent doen geeft het een prima beeld van het verloop
Het aantal besmettingen met het nieuwe coronavirus ligt hoger dan het aantal dat hier genoemd wordt. Dit komt omdat niet iedereen met mogelijke besmetting getest wordt, maar vooral patiënten die zo ziek zijn dat ze in het ziekenhuis opgenomen worden en zorgverleners
Belgiëquote:Er zijn de voorbije 24 uur acht nieuwe overlijdens bijgekomen door het nieuwe coronavirus in ons land. Dat meldt de FOD Volksgezondheid. Het totale aantal staat nu op 75 sterfgevallen. Zaterdag kwamen er in totaal 586 bevestigde besmettingen bij in België, ongeveer evenveel als gisteren. In de ziekenhuizen zijn nu 1.380 patiënten opgenomen, een stijging met 355 patiënten. Op de intensieve zorgen liggen 290 patiënten, een stijging van 52 patiënten in de voorbije 24 uur.
Ik ga hier niet op in. Vorige keer dat ik iemand uitlachte om een spelfout kreeg ik een ban (en @PicoMMP een ban + verbod in COR).quote:Op zondag 22 maart 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #411 NL-alert
@:ggmm
@:lenny_leonard
Daarom pleur ik hem hier ook neer.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Vorige keer dat ik iemand uitlachte om een spelfout kreeg ik een ban (en @:picommp een ban + verbod in COR).
Ik trap hier niet in.
en dat ruud gullit naakt door beeld looptquote:Op zondag 22 maart 2020 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen je nog 10cm naast elkaar kon staan
VBL / [NOS Eredivisie #292] Bord op schootquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef JanCees het volgende:
e
[..]
en dat ruud gullit naakt door beeld loopt
rijst/kip/bonenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
rotigenotquote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@onlogischquote:Op zondag 22 maart 2020 17:32 schreef the_actraiser het volgende:
Duitsland zit nog op een CFR van 0,38% en dat is best gunstig.
Daar zie je wat véél testen met de cijfers kan doen.
We kunnen ook te bang worden allemaal.
Ik werk zelf in het UMC waar ik ook met Covid-19 patiënten in aanraking kom.
We kunnen ons beschermen en hebben in de zorg vaker met enge ziektes te maken.
Zo kom ik ook mensen tegen met HIV, Influenza, TBC, Hepatitis, MRSA, enzovoort.
Als ik zo bezorgd zou zijn als de meeste hier kon ik beter thuis blijven.
Wil graag enige nuance brengen in de crisis:
De komende jaren gaat bijna iedereen wel een keer dit corona virus krijgen.
Het zal voor 80% van de mensen niet of nauwelijks symptomen geven.
Cijfers Van de RIVm site:
Van alle recent steekproefsgewijs geteste patiënten met een luchtweginfectie waren er 8% bij met het nieuwe corona virus. 92% had een ander virus maar was wel erg ziek. Meestal een griepvirus of rotavirus of RS virus.
Virologische uitslagen
In week 11 van 2020 werden 107 keel- en neusmonsters afgenomen bij patiënten met een acute luchtweginfectie. Deze monsters zijn getest op aanwezigheid van influenzavirus, RSV Respiratoir Syncytieel Virus , rhinovirus, enterovirus en SARS severe acute respiratory syndrome -CoV coronavirus -2. In deze monsters werd zeven maal (7%) influenzavirus subtype A(H1N1)pdm09, zes maal (6%) influenzavirus subtype A(H3N2), twee maal (2%) influenzavirus type A (subtype onbekend), twee maal (2%) influenzavirus type B (Victoria-lijn), negen maal (8%) SARS-CoV-2, twee maal (2%) RSV en dertien maal (12%) rhinovirus gevonden.
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers
Natuurlijk kan je erg ziek worden van de SARS-Cov-2. En je wil niemand daarmee besmetten als je dat kan voorkomen.
Dus volg de regels en was je handen.
Echter kan ik niet geheel meegaan in de massahysterie (ook van overheden) om de hele bevolking op te sluiten.
Het is een eng virus en er gaan mensen aan dood.
Maar behalve het uitspreiden van het aantal mensen dat ziek wordt kan je niet veel doen.
Ieder winterseizoen gaan er duizenden mensen dood in Nederland aan de griep en andere luchtweginfecties. De Covid-19 is een nieuwe variant bovenop de al langer bestaande en ook dodelijke infecties.
Ook aan de 'gewone' griep gaan jonge mensen dood. Ook aan een RS virus sterven ieder jaar vele kinderen. Alleen daarvan komt er geen paniek in het land.
Voordeel is dat nu iedereen het belang van goede hygiene kent.
En dat ook andere infecties door dit besef kunnen gaan afnemen.
Ik wil met deze post niet zeggen 'het is maar een griepje' want dat is het niet.
Ik wil enkel wat nuance aanbrengen.
Rijst, Italiaanse roerbakgroente met sojasaus en een speklapje.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hoe dan ook, beterschap!quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb momenteel Corona het is echt niet erger dan de griep.
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rijst, Italiaanse roerbakgroente met sojasaus en een speklapje.
Sterktequote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar hoe weet je het dan? Als het niet erg is word je uberhaupt toch niet (meer) getest?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sterkte, ik heb het jou niet toegewenst de laatste keer dat ik ging bidden.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dan moet iemand anders dat gedaan hebben!quote:Op zondag 22 maart 2020 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sterkte, ik heb het jou niet toegewenst de laatste keer dat ik ging bidden.
Ik sluit het niet uit Renéquote:Op zondag 22 maart 2020 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet iemand anders dat gedaan hebben!
Sterkte.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kan hij niet weten inderdaad. We worden weer beflikkerd. Net als bij het broertje van GGMM.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar hoe weet je het dan? Als het niet erg is word je uberhaupt toch niet (meer) getest?
ging vandaag naar de supermarkt alle chips uitverkocht alleen pringles, gaat em dus niet wordenquote:
Die is inmiddels wel getest nadat het weer slechter ging en heeft het wel echt.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij niet weten inderdaad. We worden weer beflikkerd. Net als bij het broertje van GGMM.
Welke chips vind je dan wel lekker bij je glaasje cola?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging vandaag naar de supermarkt alle chips uitverkocht alleen pringles, gaat em dus niet worden
gewoon lays chips ik hoef die andere troep niet want dat is niet eens echte chipsquote:Op zondag 22 maart 2020 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke chips vind je dan wel lekker bij je glaasje cola?
ovenbaked?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gewoon lays chips ik hoef die andere troep niet want dat is niet eens echte chips
The Hulk?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
je hebt ook die andere groene maar die is er niet meer
bolognese? sweet&sour?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
je hebt ook die andere groene maar die is er niet meer
Die specials zijn genot. Die zwarte zakken. Wat vind jij daarvan?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is ook lekker maar ik heb liever lays paprika/naturel/cheeseonion/wokkels
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
@:onlogisch @:tjacka @:afcniels @:kingroland check deze gast![]()
[..]
Die![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Dat begrijp ik heel goed nadat hij je zo voorgelogen heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel getest nadat het weer slechter ging en heeft het wel echt.
Maar dat zegt hij, ik geloof hem ook niet meer uiteraard.
Tag mij niet meer na mijn ontslagquote:Op zondag 22 maart 2020 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Miss ook maar aan beginnen in lockdownquote:Op zondag 22 maart 2020 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik speel nu old school runescape oude tijden herleven
ik ben inmiddels level 4.
[..]
Die![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Oh dat was ik alweer vergeten sorryquote:
sensations? volgens mij is @Lavenderr daar liefhebber van denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die specials zijn genot. Die zwarte zakken. Wat vind jij daarvan?
Oke je hebt gelijk. Dank voor je reactie, ik heb het gelijk aangepast!quote:Op zondag 22 maart 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat kinderachtig dit ga je het nu ontkennen??
[..]
Die![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Zat jij niet in het COR-topic?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sensations? volgens mij is @:lavenderr daar liefhebber van denk ik
ik vind thai sweet chili wel lekker. beetje hard, maar prima.
Dat siert je!quote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk. Dank voor je reactie, ik heb het gelijk aangepast!
Beetje hard, maar prima. Daar houd je wel van toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, geen liefhebber van. Gewone paprikachips zijn het voor mijquote:Op zondag 22 maart 2020 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei, nu zal het daar wel helemaal uit de hand gaan lopen.quote:
Spareribs.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is ook de enige chips die ik graag heb.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, geen liefhebber van. Gewone paprikachips zijn het voor mij
Spreek voor jezelf.quote:
Dank voor je like, retweet en reactie maat.quote:
Dit jaquote:Op zondag 22 maart 2020 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ja
Op het eind kijk je naar afgekloven botten en denk ik goh ik heb nog honger.
Precies, dat denk je dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit ja
Op het eind kijk ik naar afgekloven botten en denk jij goh ik heb nog honger.
twitter:veronicainside twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:40:52Last van je onderrug? Aad weet raad! 🙈🙈
Credits: @aad300
#veronicainside https://t.co/GhQsQrr7Az reageer retweet
hoezoquote:Op zondag 22 maart 2020 18:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben door bepaalde energieën behoorlijk in een trollmode vanavond.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:55 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je bent nog steeds blauw en hebt dus een voorbeeldfunctie! Graag normaal doen, want ik report je gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:55 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik heb voor de smokers onder ons weer wat prima nummertjes gedropt.
@:Scrummie2.1
Ik stel als BNW-mod niks voorquote:Op zondag 22 maart 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nog steeds blauw en hebt dus een voorbeeldfunctie! Graag normaal doen, want ik report je gewoon.
Ik heb vandaag op aanraden van @:scrummie2.1 ook een TR gezet op een post van @:onlogisch
Als straks blijkt dat de aarde plat is heb je toch maar mooi de groep mensen gemodereerd die dat al lang zeiden!quote:
Ga hem vanavond opzetten, thanks.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
aanrader, sowieso elke podcast met trussel en rogan samen
Dat laatste gaat je tot nu toe goed af.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil van jullie kunnen genieten.
Ik probeer zo weinig mogelijk bij te dragen.
Bedankt makkerquote:Op zondag 22 maart 2020 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat je tot nu toe goed af.
Dat is dezelfde groep die zeiden dat er een coronavirus in de wereld zal komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als straks blijkt dat de aarde plat is heb je toch maar mooi de groep mensen gemodereerd die dat al lang zeiden!
Je iets maar vaak genoeg roept gebeurt het uiteindelijk welquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die zeiden dat er een coronavirus in de wereld zal komen.
Zou dit @onlogisch zijn filosofie zijn op het neuken van onze moeders?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
Als
[..]
Je iets maar vaak genoeg roept gebeurt het uiteindelijk wel
Dat zeiden ze vorig jaar alquote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die zeiden dat er een coronavirus in de wereld zal komen.
Ik nietquote:Op zondag 22 maart 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan! Benieuwd naar de comeback van @:scrupuleus
Ggmm en ik zijn gek op elkaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan! Benieuwd naar de comeback van @:scrupuleus
Voor je het weet laat hij je vallen voor in te likken bij zijn maatjes.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor je het weet laat hij je vallen voor in te likken bij zijn maatjes.
Als ik maar toe mag kijken.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor je het weet laat hij je vallen voor in te likken bij zijn maatjes.
op zondagquote:Op zondag 22 maart 2020 18:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klaar met werken. Coronageld weer verdiend.
@:jancees
vindquote:
Werk is VERBODEN op ZONDAGquote:Op zondag 22 maart 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
vind
Mokerdebiel.
Overigens is de kerk tegenwoordig online, dus dan kan het prima tijdens je werk!
Dankzij Corona heb je toch maar mooi het EK88 terug kunnen zien!quote:
Dat is waar, vooral de 3e been van Ruudgod wil je niet missenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij Corona heb je toch maar mooi het EK88 terug kunnen zien!
De dag des Herenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
vind
Mokerdebiel.
Overigens is de kerk tegenwoordig online, dus dan kan het prima tijdens je werk!
Zendquote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef JanCees het volgende:
fifa zend nu wijvenvoetbal uit van vorig jaar
echt
poppenspeler.tarquote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind
@:kingroland graag jouw mening
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is waar, vooral de 3e been van Ruudgod wil je niet missen
Wat een idioten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef JanCees het volgende:
fifa zend nu wijvenvoetbal uit van vorig jaar
echt
Nee.quote:
Ach. Alleen maar sneller bij de erfenis.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kanjerdebiel. Terecht dat @:ggmm je heeft ontslagen. Dit kan toch niet?
Als je tijd is gekomen dan is je tijd gekomenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind
haha wat erg domquote:
liever zeroquote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drink een glaasje cola.
Wel erg eentonig deze. Misschien meer voor als je onder invloed bent.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 22 maart 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste corona-dode in mijn kennissenkring.
Kleine nuance. Vader van een maatje van me. 86 jaar.quote:
Kan hij wel gewoon een uitvaart krijgen?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine nuance. Vader van een maatje van me. 86 jaar.
Kijk aan! Goed om dit van een kenner te horenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beste hefeweizen
Ik gooi er zo een porter in denk ik
Sterkte maatje.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Zat hij in een verzorgingstehuis oid?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kleine nuance. Vader van een maatje van me. 86 jaar.
sterktequote:Op zondag 22 maart 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja. Alleen naasten.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij wel gewoon een uitvaart krijgen?
Nee. Gewoon thuis nog.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zat hij in een verzorgingstehuis oid?
Sterktequote:Op zondag 22 maart 2020 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Denk hetzelfde als Italiequote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Benieuwd hoe het land er over 2 weken uit ziet.
Als het uit de hand loopt mag je wel bij mij schuilen met je gezin.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Benieuwd hoe het land er over 2 weken uit ziet.
quote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt mag je wel bij mij schuilen met je gezin.
Wel zonder je man.
Goed bezig Rensquote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel zonder je man.
Dat is vet lief.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel zonder je man.
Makkerquote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij mag je ook zonder je kinderen komen, heb je nog minder hoofdpijn!!!!
Afhalen?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de winkel
Heb er niet zo'n zin in
Nee, heb een lidl voor de deur en Boniquote:Op zondag 22 maart 2020 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je niet naar een pick up point dan?
Gewoon bij openingstijd gaan op dinsdag.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, heb een lidl voor de deur en Boni
Is het dan niet voor bejaarden?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon bij openingstijd gaan op dinsdag.
Ik zou het niet weten.quote:
Je moet naar de kapper.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:49 schreef fetX het volgende:
Mensen liepen met een grote boog om mij heen vandaag. Ik mag toch hopen dat dat met corona te maken heeft.![]()
(Zo ja, dan is het goed)
Ik stel het al 2 dagen uit, maar gelukkig zelfscanquote:Op zondag 22 maart 2020 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon bij openingstijd gaan op dinsdag.
Ga je dood met corona?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stel het al 2 dagen uit, maar gelukkig zelfscan
Oh matig. Ik ben druk met werken. Nu het nog kan. Wel treurig dat ik in de laatste weken pas een spaarpot neer leg.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zit al 1,5 week binnen
Dacht serieus aan om te gaan fietsen, echt wtf
Van moderator naar persona non grata, dat is snel gegaanquote:
Als mod was ik dat ook al hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van moderator naar persona non grata, dat is snel gegaan
pff, ff strugglen maat, we komen er doorheenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh matig. Ik ben druk met werken. Nu het nog kan. Wel treurig dat ik in de laatste weken pas een spaarpot neer leg.
Beter zelfscan dan temperatuurscan maatquote:Op zondag 22 maart 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stel het al 2 dagen uit, maar gelukkig zelfscan
Makkerquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter zelfscan dan temperatuurscan maat
Wow. Dat is ook aantrekkelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij mag je ook zonder je kinderen komen, heb je nog minder hoofdpijn!!!!
quote:
En dan meteen weer weekend?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Heb morgen weer de online weektaak klaar staan voor groep 6 mensen.
WTF.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan meteen weer weekend?
Leraar zijn
Oh, ja hoe moet ik dat weten? Meestal doen jullie zo min mogelijk toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Dan begint het juist.
Ik kan de kinderen op afstand volgend wat ze maken en hun meteen feedback geven. Hoe vet.![]()
Deze week ook een Google meet hangout met 28 kinderen.Moeten ze wel allemaal hun microfoon ff dempen.
Klopt, maar dat proberen we nu een beetje in te halen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ja hoe moet ik dat weten? Meestal doen jullie zo min mogelijk toch?
Goed hoor. Beetje eentonig op dit moment, maar we weten waar we het voor doen (tenminste, de meesten). Bij jou?quote:
Leuk Juf Jojoquote:Op zondag 22 maart 2020 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Dan begint het juist.
Ik kan de kinderen op afstand volgend wat ze maken en hun meteen feedback geven. Hoe vet.![]()
Deze week ook een Google meet hangout met 28 kinderen.Moeten ze wel allemaal hun microfoon ff dempen.
Ja, ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef DonRaja het volgende:
Extreem domme mensen soms in COR...
Ik moet mij echt inhouden.
Gekeken en gereageerdquote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu ook een note te pakken heb, maar ik kon het nu niet inhouden.
Gereageerd.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu ook een note te pakken heb, maar ik kon het nu niet inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |