Dat denk ik wel. Dat bepaalt of je recht hebt op ww.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
checkt het uwv of ik zelf ontslag heb genomen of niet?
ja natuurlijk hehe.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
checkt het uwv of ik zelf ontslag heb genomen of niet?
hoe kun je de stenen het beste bereiden?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je een gedeelte van je huis opeten, heb ik ook gehad
Steengrillen natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kun je de stenen het beste bereiden?
nou dit is wel ee wat uitzonderlijke situatie he.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dacht jij dan? Ik neem lekker ontslag en dan lekker uit de staatsruif vreten yolo? Welkom in Nederland.
Ik weet niet hoe ze er in deze situatie mee omgaan. Ik ben het UWV niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is wel ee wat uitzonderlijke situatie he.
Het is heerlijk weer man. Ga zonnestraaltjes vangenquote:
joh :pquote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er in deze situatie mee omgaan. Ik ben het UWV niet.
ja hoe check je dat dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
Waarom noteert NL zo achterlijk laag op het aantal genezingen. Tellen we die niet ofzo
En mensen ontlopen, wel een goede sport zoquote:Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer man. Ga zonnestraaltjes vangen
dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Zes maanden alles dicht is iets realistischer als 6 april
Iedereen is welkom in mijn bunker. wel anderhalve meter afstand houden en je eigen pleepapier meenemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef Karzai het volgende:
Anders samen hokken met uitstraling die vindt dat vast niet erg
aso-bigquote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in mijn bunker. wel anderhalve meter afstand houden en je eigen pleepapier meenemen.
Precies, jij snapt het.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
ik denk als ze bij de aankondiging 6 maanden hadden gezegd mensen in paniek waren geraakt :p
Juist wel. Iedereen weet dat beschaafde mensen een bidet hebbenquote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Juist wel. Iedereen weet dat beschaafde mensen een bidet hebben
Hoezo? Op 6 april kunnen we toch gewoon allemaal weer gaan en staan waar we willen?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Zes maanden alles dicht is iets realistischer als 6 april
Kun je voor mij dan ook alvast boodschappen doen?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo cola, en sigaretten halen bij et tankstation. E misschien wel chips
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Geld teveel?quote:geOp zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ga visvoer halenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Als jij Eur 3 voor een zakkie chips prima vindt dan is het een oplossingquote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet drinken en roken? :p
tankstation is nu veiliger als de ah met hun veiligheidsglas :p
zal even kijken wat het kostquote:Op zondag 22 maart 2020 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als jij Eur 3 voor een zakkie chips prima vindt dan is het een oplossing
Je moet wat over hebben om niet ziek te wordenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als jij Eur 3 voor een zakkie chips prima vindt dan is het een oplossing
Denk dat we van een erg koude kermis thuis komenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo? Op 6 april kunnen we toch gewoon allemaal weer gaan en staan waar we willen?
Ik heb altijd wel wat te drinken op voorraad in m'n auto, als ik dan zie dat een blikkie cola 2 euro kost dan heb ik daar geen spijt van. Tankstation altijd alleen om te tankenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo? Op 6 april kunnen we toch gewoon allemaal weer gaan en staan waar we willen?
Ik hou al een week of drie rekening met 'het hele jaar naar de kloten'. Die 6 april is echt totaal onrealistisch (in mijn beleving) (no shit sherlock)quote:Op zondag 22 maart 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat we van een erg koude kermis thuis komen![]()
We zitten nog niet eens op 4000 besmettingen van de 17,4 miljoen
Zijn er zat aan het aftellen. Iets zegt me dat Ygritte niet zo naïef isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]wel schattig naief om te denken dat alles dan weer mag..
That's mequote:Op zondag 22 maart 2020 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]wel schattig naief om te denken dat alles dan weer mag..
Dat is de beste houding, alles wat eerder is is dan meegenomenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou al een week of drie rekening met 'het hele jaar naar de kloten'. Die 6 april is echt totaal onrealistisch (in mijn beleving) (no shit sherlock)
Houd ik ook rekening meequote:Op zondag 22 maart 2020 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou al een week of drie rekening met 'het hele jaar naar de kloten'. Die 6 april is echt totaal onrealistisch (in mijn beleving) (no shit sherlock)
Hier ook ja. dit is nog maar het prille begin van ons nieuwe kluizenaarsbestaanquote:Op zondag 22 maart 2020 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, had je mijn voorspelling al gezien?quote:
Gelukkig hebben wij elkanderquote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook ja. dit is nog maar het prille begin van ons nieuwe kluizenaarsbestaan
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook ja. dit is nog maar het prille begin van ons nieuwe kluizenaarsbestaan
ik hield al rekening met minstens de hele zomer, sowieso een half jaar dat het bagger zou zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 12:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En we hebben gelukkig nog altijd FOK! om een beetje sociaal te doen!quote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig zijn Fokkers altijd al in een sociaal isolement.
We will survive
Tenzij 503 503 503quote:Op zondag 22 maart 2020 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En we hebben gelukkig nog altijd FOK! om een beetje sociaal te doen!
Oh god ik bedenk mij ineens dat een jaar niet naar de kapper wel soort van kut isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter een liefde in de lucht dan tien in de hand
dan kom je er dus niet op terugquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god ik bedenk mij ineens dat een jaar niet naar de kapper wel soort van kut is![]()
I still got first world problems![]()
Hier kom ik over een half jaar wel op terug als ik 15 kilo minder weeg, scheurbuik heb en alleen nog huilend in een hoekje in de kamer zit
Ik heb wel een tondeuse hier liggen voor jequote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god ik bedenk mij ineens dat een jaar niet naar de kapper wel soort van kut is![]()
Hier kom ik over een half jaar wel op terug als ik 15 kilo minder weeg, scheurbuik heb en alleen nog huilend in een hoekje in de kamer zit
Ik heb afspraak bij de kapper verzet en daarna is alles in lock down gegaanquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij blijf leukquote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Karzai het volgende:
Nog nooit eerder hebben alle politieke partijen hun doel bereikt
Groen links geen auto en vliegverkeer
PVV de grenzen zijn dicht
Denk er mogen geen handen meer geschud worden
VVD er stroomt overheidsgeld naar de ondernemers
SGP kroegen en sexclubs dicht
De SP eindelijk zijn de winkels leeg
Dat was ook mijn eerste idee en angst, vandaar coupe de biljartbal, ik probeer wel een beetje te sporten om mijn prima kont te behoudenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
K ga voor 4500quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er in deze situatie mee omgaan. Ik ben het UWV niet.
Coronahaar: Kapsel uit nood geboren. Er wordt veelal gebruik gemaakt van de tondeuze techniek voor heren. Voor de vrouw is een hakkerige look het beeld dat we voor de winter 2020 veelal zien. Speelse lokjes maken het geheel af.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb wel een tondeuse hier liggen voor je
Ik was gisteren al aan het kijken naar wat thuis sport apparatuurquote:Op zondag 22 maart 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste idee en angst, vandaar coupe de biljartbal, ik probeer wel een beetje te sporten om mijn prima kont te behouden
Ja slim anders pas je niet in je tweede trouwjurk in Foqueville, nadeel is wel dat ik merk dat ik alleen maar zin heb ik lekkere dingen, troostvoer of zoquote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was gisteren al aan het kijken naar wat thuis sport apparatuurIk wordt anders moddervet
Ik doe nu significant veel te weinig, val amper in slaapquote:Op zondag 22 maart 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja slim anders pas je niet in je tweede trouwjurk in Foqueville, nadeel is wel dat ik merk dat ik alleen maar zin heb ik lekkere dingen, troostvoer of zo
22% = 4429.82 ->4430quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef Ygritte het volgende:
4321 =19%
4357 = 20 %
4393 = 21 %
4429 = 22%
Happy bidding!
Denk dat je niet de enige bentquote:Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was gisteren al aan het kijken naar wat thuis sport apparatuurIk wordt anders moddervet
Coronaburgerquote:Op zondag 22 maart 2020 13:00 schreef Koen66 het volgende:
Wat ga ik eens lunchen om ff positief te worden
Zijn we alquote:Op zondag 22 maart 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we over die 22 gaan zijn we sowieso fucked
Overwerkt massageapparaat probeert zich te verstoppen onder het bed.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe nu significant veel te weinig, val amper in slaap
Die zitten er bij mij al tussen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Kans is erg groot dat er binnenkort geliefden en naasten tussen die cijfers zitten.
it's all fun and games until someone loses an eye.
Wat is er onveilig aan veiligheidsglas dan? Ja een overval wordt wat lastiger inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet drinken en roken? :p
tankstation is nu veiliger als de ah met hun veiligheidsglas :p
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er onveilig aan veiligheidsglas dan? Ja een overval wordt wat lastiger inderdaad
Hier nog nietquote:
Hier nog maar zeer de vraag...quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk ook maar die gaan het wel overleven
Doe jij mee en wat is je bod?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef Ygritte het volgende:
4321 =19%
4357 = 20%
4393 = 21%
4429 = 22%
Happy bidding!
Knuffelquote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier nog maar zeer de vraag...
(geen directe familieleden overigens, maar desalniettemin niet minder kut)
Ik wil ook tuin doen, zat al te denken om zo het terras te gaan schrobben.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Door dit zonnetje krijg ik sterk de neiging om een aanhanger vol met tuinplanten te gaan scoren maar zal me inhouden
Ja een echte plantenkweker zou je kunnen proberen of het daar niet zo druk is, ga dadelijk ook eens een kijkje nemen hier in de polder zit een enorme, als het verantwoord is dan ga ik los.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook tuin doen, zat al te denken om zo het terras te gaan schrobben.
Als je nou een locale kweker hebt die vandaag open is kan dat toch best? Ik verwacht het klootjes volk overigens wel allemaal massaal bij de intratuin.
Als we de curve 'geflattend' hebben organiseer jij een Corona-BBQ in je tuin tussen de weelderige planten?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een echte plantenkweker zou je kunnen proberen of het daar niet zo druk is, ga dadelijk ook eens een kijkje nemen hier in de polder zit een enorme, als het verantwoord is dan ga ik los.
Best wel wat onderdelen voor de iPhone komen uit Hubeiquote:Op zondag 22 maart 2020 13:29 schreef Ygritte het volgende:
Geen facetime hebben is best kut inderdaad
We weten nog niet zo veel van het virus dus misschien heeft mijn telefoon dan ook wel Coronaquote:Op zondag 22 maart 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel wat onderdelen voor de iPhone komen uit Hubei
Okee. Dan mis ik nog 6 man. @UitStraling @gianni61 @IJsdraakje @Budapestenaar @FranticDJ @Arch-Indarquote:
Oh ja maar verder ben he helemaal niet zo narcistisch als Donald Trump of zoquote:Op zondag 22 maart 2020 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dat meer dan prima inschatten
Als je een raar geluidje hoort en je oor ineens nat is dan weet je het.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We weten nog niet zo veel van het virus dus misschien heeft mijn telefoon dan ook wel Corona![]()
Hij doet het nog wel gewoon dus ik hoop dat hij er aan ontsnap is.
en wat voor een ook. Als het de aankondiging van een lockdown was dan was het wel gerechtvaardigd; maar dat het nodig voor zoiets als dit is wel sneu.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Loop je lekker rustig buiten krijg je zo'n hysterische NL-Alert
Ja dat vond ik ook. "Oh dit kanaal hebben we nog niet gebruikt, momentje."quote:Op zondag 22 maart 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wat voor een ook. Als het de aankondiging van een lockdown was dan was het wel gerechtvaardigd; maar dat het nodig voor zoiets als dit is wel sneu.
Ik heb een nuchter academisch geschoold verstand, ik heb ook maar 5 rollen toiletpapier, daar kun je het een klein beetje aan afleidenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja maar verder ben he helemaal niet zo narcistisch als Donald Trump of zo
Biologische oorlogsvoering FTWquote:Op zondag 22 maart 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een raar geluidje hoort en je oor ineens nat is dan weet je het.
Ah juistquote:Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een nuchter academisch geschoold verstand, ik heb ook maar 5 rollen toiletpapier, daar kun je het een klein beetje aan afleiden
Ja het was een beetje een vreemde ja, normaal krijg ik die dingen hier alleen als er weer een zware chemische fabriek in de fik staat op het industrieterrein. Maar om de 1,5e meter te benadrukken vond ik toch wat vreemd, bij een lockdown zou het wel logisch zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wat voor een ook. Als het de aankondiging van een lockdown was dan was het wel gerechtvaardigd; maar dat het nodig voor zoiets als dit is wel sneu.
Morgen hoor je dat hij er maanden geleden al aan dacht.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze had Trump nog niet verzonnen.
Dat had ook helemaal niemand zien aankomen natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien sturen ze die omdat de stranden en parken toch nog vol zitten met wandelende mensen?
Ik zit dat ineens te visualiseren. Ampulletjes in Chinese apparaten die geactiveerd kunnen worden en dat er dan ineens zo'n gaswolkje uit je apparaat komtquote:Op zondag 22 maart 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze had Trump nog niet verzonnen.
"That stupid Chinese virus is no match for our awesome military"quote:Op zondag 22 maart 2020 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen hoor je dat hij er maanden geleden al aan dacht.
Dat is precies het treurige.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien sturen ze die omdat de stranden en parken toch nog vol zitten met wandelende mensen?
We have the best military... awesome guys... they do the best job in the world.. they're really great... wonderful people... great guys.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"That stupid Chinese virus is no match for our awesome military"
"And to admit, my penis looks like an old mushroom"quote:Op zondag 22 maart 2020 13:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We have the best military... awesome guys... they do the best job in the world.. they're really great... wonderful people... great guys.
Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor het parkeerterrein van een natuurgebied in Wales vanochtend.
[ afbeelding ]
And so it beginsquote:Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Banden lek gestoken ook echt he. Zo van "Dit staat hier en het blijft hier staan."
Wat goedquote:Op zondag 22 maart 2020 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Net ook een uurtje of 2 lekker in het buitengebied gelopen, amper mensen gezien, behalve op een stukje fietspad. Staat wel een snijdend koude oostenwindquote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Mongolen overal op elkaar
Ik ga ook wandelen zo hoor, maar ver ver van mensen vandaan
Stormy FTW.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"And to admit, my penis looks like an old mushroom"
Moloooooo!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Mongolen overal op elkaar
Ik ga ook wandelen zo hoor, maar ver ver van mensen vandaan
Ik mis nog steeds 6 man. @UitStraling @gianni61 @IJsdraakje @Budapestenaar @FranticDJ @Arch-Indarquote:
Ik liep gisteren langs het centrum hier, zag in winkels allemaal mensen, echt opvallend veel bejaarden, gezellig shoppen in allemaal onzinwinkels.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ook een uurtje of 2 lekker in het buitengebied gelopen, amper mensen gezien, behalve op een stukje fietspad. Staat wel een snijdend koude oostenwind
Zwakzinnige narcistische man.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stormy FTW.
Je kan het politiek eens met die man zijn of niet, maar ik kan er gewoon niet bij dat als je een aanhanger van hem bent je niet totaaaal op hem afknapt door alle onzin die hij uit loopt te kramen door zijn manier van praten. Dat kan je toch gewoon niet serieus nemen. Mijn zwakbegaafde nichtje kan zich met woorden nog beter uitdrukken dan hij.
Het was hier echt teringdruk in het centrum gisterenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs het centrum hier, zag in winkels allemaal mensen, echt opvallend veel bejaarden, gezellig shoppen in allemaal onzinwinkels.
Ook echt elkaar op straat tegen komend en dan groeten middels knuffels en zoenen![]()
Arrogante domme naïevelingen die kut 70+ers
Je onderschat hoeveel zwakbegaafden er zijn, die hierin herkenning vinden en dus 'awyeahhhh' roepen als hij iets zegtquote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stormy FTW.
Je kan het politiek eens met die man zijn of niet, maar ik kan er gewoon niet bij dat als je een aanhanger van hem bent je niet totaaaal op hem afknapt door alle onzin die hij uit loopt te kramen door zijn manier van praten. Dat kan je toch gewoon niet serieus nemen. Mijn zwakbegaafde nichtje kan zich met woorden nog beter uitdrukken dan hij.
Ygmevrâhquote:
Gaan binnenkort toch allemaal dood, dus daarom nog even lekker risicovol levenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik liep gisteren langs het centrum hier, zag in winkels allemaal mensen, echt opvallend veel bejaarden, gezellig shoppen in allemaal onzinwinkels.
Ook echt elkaar op straat tegen komend en dan groeten middels knuffels en zoenen![]()
Arrogante domme naïevelingen die kut 70+ers
Voor wat?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds 6 man. @:UitStraling @:gianni61 @:IJsdraakje @:Budapestenaar @:FranticDJ @:Arch-Indar
Nog 5 minuten.
ik weigerquote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds 6 man. @:UitStraling @:gianni61 @:IJsdraakje @:Budapestenaar @:FranticDJ @:Arch-Indar
Nog 5 minuten.
Ik heb geen Apple dus ik weet niet beterquote:Op zondag 22 maart 2020 13:29 schreef Ygritte het volgende:
Geen facetime hebben is best kut inderdaad
Mijn moeder is hartstikke risicogroepquote:Op zondag 22 maart 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan binnenkort toch allemaal dood, dus daarom nog even lekker risicovol leven
Ik heb ook gehoord van een familie lid die al ver in de 80 is en gewoon gezellig Duitsland in is getrokken om daar te gaan winkelenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder is hartstikke risicogroep
En nota bene afgelopen maandag vanuit frigging Benidorm geëvacueerd vanwege corona
Die gaat doodleuk stronteigenwijs gezellig boodschapjes halen, bloemen kopen, naar de Blokker en ze wilde eigenlijk ook naar het tuincentrum
![]()
Heb het maar opgegeven. Laat die generatie maar gewoon gaan ofzo
living on the edgequote:Op zondag 22 maart 2020 14:03 schreef Molo het volgende:
Mijn buren deden een kaart in de bus. Vieren over drie weken hun zestigjarig huwelijk, of we ook komen naar het feest met diner en alles
Uhuh, lijkt me een realistisch topidee
Ze vinden het met hun 91 jaar nog steeds allemaal onzin en 'het zal wel meevallen'
Ja mijn ouders zijn ook gewoon lekker dit weekend naar Texel gegaanquote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder is hartstikke risicogroep
En nota bene afgelopen maandag vanuit frigging Benidorm geëvacueerd vanwege corona
Die gaat doodleuk stronteigenwijs gezellig boodschapjes halen, bloemen kopen, naar de Blokker en ze wilde eigenlijk ook naar het tuincentrum
![]()
Heb het maar opgegeven. Laat die generatie maar gewoon gaan ofzo
vond het hier best meevallen, wel natuurlijk mensen buiten maar geen groepenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn wel nog bizar veel mensen aan het wandelen in groepen viel me op. Ook vaak ouderen
Arme jij!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Je onderschat hoeveel zwakbegaafden er zijn, die hierin herkenning vinden en dus 'awyeahhhh' roepen als hij iets zegt
[..]
Ygmevrâh![]()
Ik ben er inmiddels achter dat ik als stay at home mom binnen drie weken het gesticht in zou kunnen
Ja preciesquote:Op zondag 22 maart 2020 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord van een familie lid die al ver in de 80 is en gewoon gezellig Duitsland in is getrokken om daar te gaan winkelen
Influencer, van die term alleen krijg ik al jeukquote:Op zondag 22 maart 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ach.
De self proclaimed instagram influencer uit het dorp loopt nu ook te huilen vanuit Barcelona
Fixedquote:Op zondag 22 maart 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant hoeveel mensen menen een smoesje te hebben van het kaliber "Het geldt allemaal niet voor mij, want..."
Jammer: Het geldt wel voor jou. En nou bekhouwe sterven, en niet op de IC graag.
Hadden we vanmorgen gedaan, in de badkamer. Had ze drie flessen badschuim leeggeknepen in badquote:Op zondag 22 maart 2020 14:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Heb je niet nog ergens een kamertje waarin je haar (of jou) kunt opsluiten?
Dat slaat wel een hoop onnodige ruis over inderdaadquote:
Mooiquote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
zo bitterbal heeft 5.5 km geboemeld
fototje van ons ' buitengebied'
[ afbeelding ]
Zo zie je toch eens een keertje wat van je omgevingquote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie straat naam ookquote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja het moet maarquote:Op zondag 22 maart 2020 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie je toch eens een keertje wat van je omgeving
Ging ik als kleine Molo altijd picknicken met mijn beste vriendinquote:Op zondag 22 maart 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Had dat dan ook andersom gedaanquote:Op zondag 22 maart 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Hadden we vanmorgen gedaan, in de badkamer. Had ze drie flessen badschuim leeggeknepen in bad![]()
![]()
quote:10 MINUTEN GELEDEN
RIVM:
De afgelopen dag zijn mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus, meldt het RIVM. In totaal zijn er nu dodelijke slachtoffers. De meeste overledenen zijn tussen de 80 en 84 jaar oud. De jongste dode is 63 jaar.
In 24 uur tijd zijn .. positief getest op corona, wat het totaal op brengt.
Enjoyquote:Op zondag 22 maart 2020 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ging ik als kleine Molo altijd picknicken met mijn beste vriendin![]()
![]()
Verder heeft de fokserver weer aids geloof ik, dus ik ga weer uitloggen. Erger me daar kapot aan
Ik ga aan de wandel hier
hopen dat de curve nu langzaam wat af gaat zwakkenquote:
man man manquote:Op zondag 22 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
op scheveningen nog een bokslesje
[ afbeelding ]
De afgelopen dag zijn 43 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus, meldt het RIVM.quote:
dat valt niet meequote:Op zondag 22 maart 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De afgelopen dag zijn 43 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus, meldt het RIVM.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | LTVDK 158 Dr_Flash 156,5 UitStraling 115,5 DaMart 112,33 bitterbal 75 Arch-Indar 73 Koen66 68,5 gianni61 68,5 crv 66 Karzai 55,33 Budapestenaar 47 IJsdraakje 44,33 FranticDJ 18 |
Iemand anders mag de 1e plaats overnemen, ik trek me terug, het is niet meer 'leuk'.quote:
Zoals het RIVM zelf al zegt:quote:
IC-opnames en doden zijn dus eigenlijk de enige cijfers waarin je het verloop goed kan volgen, en die blijven helaas flink stijgen.quote:Het werkelijke aantal besmettingen met het nieuwe coronavirus ligt hoger dan het aantal dat hier genoemd wordt. Dit komt omdat niet iedereen met mogelijke besmetting getest wordt, maar vooral patiënten die zo ziek zijn dat ze in het ziekenhuis opgenomen worden en zorgverleners.
Grapjas. Dat was het vanaf de eerste dag al nietquote:Op zondag 22 maart 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand anders mag de 1e plaats overnemen, ik trek me terug, het is niet meer 'leuk'.
Geloof niet dat die NL-Alert veel heeft gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
11:09
Bij de Ikea in Delft staan vandaag opnieuw rijen met mensen. Gisteren was dat ook al het geval, ondanks de oproep om zoveel mogelijk thuis te blijven. Volgens calamiteitenwebsite Regio15 gaat het vooral om mensen die hun bestelling komen ophalen of terugbrengen.
Huh Ikea was toch dichtquote:Op zondag 22 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
11:09
Bij de Ikea in Delft staan vandaag opnieuw rijen met mensen. Gisteren was dat ook al het geval, ondanks de oproep om zoveel mogelijk thuis te blijven. Volgens calamiteitenwebsite Regio15 gaat het vooral om mensen die hun bestelling komen ophalen of terugbrengen.
En zo lang er niet een totale lockdown komt blijft dit gewoon gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ophalen en terugbrengen mag nog steeds
[ afbeelding ]
Achteraf gezien niet nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grapjas. Dat was het vanaf de eerste dag al niet
Die komt gewoon aan zijn stappen door binnen rondjes te lopenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
als die vetkwab bovenbuurman nou beetje ging wandelen
Huh ik heb helemaal geen benedenburenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
als die vetkwab bovenbuurman nou beetje ging wandelen
quote:
Hey joh... ik heb er ook geen last van.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
ach het aantal cijfers hier gokken zegt niet zoveel toch.
we gaan er nog steeds vanuit dat 80 procent er gewoon probleemloos doorheen komt
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh ik heb helemaal geen benedenburen
ik wil gewoon op de eerste plekquote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Hey joh... ik heb er ook geen last van.
Als jullie het interessant vinden om te gokken hoeveel geteste gevallen er bij komen, be my guest.
Niet huilen alleen als je het niet meer leuk vindt
Maar dan ondervind 20% er dus wel problemen van, dat zijn zo'n 3,5 miljoen mensenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
ach het aantal cijfers hier gokken zegt niet zoveel toch.
we gaan er nog steeds vanuit dat 80 procent er gewoon probleemloos doorheen komt
Nou je mag mijn punten hebben hoor.quote:
Niemand huilt en niemand wordt gedwongen mee te doen. Als je het niet meer okee vindt dan doe je gewoon niet meer mee. En als er genoeg mensen dat vinden dan stoppen we er helemaal mee. Verder niksquote:Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Ygritte het volgende:
Hey joh... ik heb er ook geen last van.
Als jullie het interessant vinden om te gokken hoeveel geteste gevallen er bij komen, be my guest.
Niet huilen alleen als je het niet meer leuk vindt
mja.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ondervind 20% er dus wel problemen van, dat zijn zo'n 3,5 miljoen mensen
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter gokken dan!![]()
note to self... niet met bitterbal naar Vegas gaan.
Daarmee zit je vrij accuraat. Die 20% gaat als het goed is niet allemaal doodquote:Op zondag 22 maart 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ondervind 20% er dus wel problemen van, dat zijn zo'n 3,5 miljoen mensen
Ik heb normaal een pleurishekel aan Vegas als ik er ben, maar als ik nu die beelden zie van uitgestorven straten zou ik er nu stiekem wel willen zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 14:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter gokken dan!![]()
note to self... niet met bitterbal naar Vegas gaan.
Terwijl het qua natuur echt een geweldig land isquote:Op zondag 22 maart 2020 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef sowieso niet zo nodig naar 'murica
* FranticDJ ook nietquote:Op zondag 22 maart 2020 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef sowieso niet zo nodig naar 'murica
Vegas is fantastisch man!quote:Op zondag 22 maart 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb normaal een pleurishekel aan Vegas als ik er ben, maar als ik nu die beelden zie van uitgestorven straten zou ik er nu stiekem wel willen zijn
Ja, maar dat zijn zo veel landen.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het qua natuur echt een geweldig land is
datquote:Op zondag 22 maart 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het qua natuur echt een geweldig land is
Ik ben er meermaals geweest en kan niet zeggen dat ik het leuk vond, veel te veel mensen, al die schimmige figuren die je om de 2 meter toefluisteren of je 'naar een leuke plek' wiltquote:Op zondag 22 maart 2020 14:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vegas is fantastisch man!Just need to know where to be!
En dat is niet in je schamele hotel bij je ranzige te warme zwembad of midden op de dag op de strip.
BLIJF IN UW KOT!quote:Op zondag 22 maart 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
BRUSSELS (Reuters) - The lockdown of Belgium due to the coronavirus epidemic will continue for at least the next eight weeks, health minister Maggie De Block told the De Zondag paper on Sunday.
From March 17, Belgians are only allowed to leave home to buy food, for health-related errands or to assist someone in need. Schools and universities are closed and employees of most companies have to work from home.
quote:
quote:Belgen mogen alleen naar supermarkten, apotheken en banken, benzine tanken of voor noodgevallen naar buiten.
Mensen die boodschappen doen bij de supermarkt worden alleen toegelaten als er voldoende ruimte is en ze mogen niet langer blijven dan 30 minuten.
Was in het weekend? Dat 's avonds de strip op heb je na 1x ook wel gezien.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er meermaals geweest en kan niet zeggen dat ik het leuk vond, veel te veel mensen, al die schimmige figuren die je om de 2 meter toefluisteren of je 'naar een leuke plek' wilt.
GIJ ZULT NIET SMOKKELENquote:Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan je dan smokkelen door naar een verdere supermarkt te gaan?
Afgelopen keer wel ja, zeker die vrijdag werd je helemaal gek daarvanquote:Op zondag 22 maart 2020 15:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was in het weekend? Dat 's avonds de strip op heb je na 1x ook wel gezien.
Nee man Omnia Hakkasan XS
In het weekend komen vooral veel groepjes feesten. Dat zijn in combinatie met drank niet echt de leukste mensenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen keer wel ja, zeker die vrijdag werd je helemaal gek daarvan. Maar het is gewoon niks voor mee, zoveel is me al wel duidelijk geworden.
Ja plantechnisch kwam het toevallig zo uit, en mijn reisgenoot had een aantal gratis hotelnachten in het Wynn/Encore geregeld (inclusief goddelijk buffetquote:Op zondag 22 maart 2020 15:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In het weekend komen vooral veel groepjes feesten. Dat zijn in combinatie met drank niet echt de leukste mensenEn de hotelprijzen zijn dan overigens ook achterlijk
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.dumpert.nl/item/7872457_0ddc90ff
nog een hamster voor je
Wauwquote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.dumpert.nl/item/7872457_0ddc90ff
nog een hamster voor je
Of die blender die Uitstraling er voor klaar heeft staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer eens wat anders dan zo'n draaimolen
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die blender die Uitstraling er voor klaar heeft staan.
Naarling is het.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die blender die Uitstraling er voor klaar heeft staan.
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/home/b(...)gen-corona~aeb92b66/
Goede zaak
Tuurlijk wel. Gewoon luisteren naar je lijfquote:
ja denk dan is het vanwege verveling ofzo? Maar ja ben ook vroeg wakker.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon luisteren naar je lijf
Ga maar vast sollicitatiebrieven schrijven. Heb je nu mooi tijd voor.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dan is het vanwege verveling ofzo? Maar ja ben ook vroeg wakker.
vind het altijd zo zonde van de tijd maar goed doe verder ook niks
Ga anders nog een rondje lopenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dan is het vanwege verveling ofzo? Maar ja ben ook vroeg wakker.
vind het altijd zo zonde van de tijd maar goed doe verder ook niks
doe liever jouw afwasquote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar vast sollicitatiebrieven schrijven. Heb je nu mooi tijd voor.
Dan heb je in ieder geval een doel om naar toe te werkenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan gedacht maar dan ga ik weer wat te snacken kopen
heb al een zak chips gekochtquote:Op zondag 22 maart 2020 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een doel om naar toe te werken
Die kun je ook in de kast leggen voor laten, dat blijft wel goedquote:
ik ga snurkenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je ook in de kast leggen voor laten, dat blijft wel goed
Ja dat moet je zelf weten, ga maar lekker aan je kussen ruiken danquote:
Moch je je vervelen, hier staat ook nog een berg afwas die je mag komen afwassenquote:
Charter bitterbal maarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moch je je vervelen, hier staat ook nog een berg afwas die je mag komen afwassen
Kan die een beetje goed afwassen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |