Eh, ik heb nog een baal wortelen voor vanavond. Fruit heb ik zat (dus ga ik nu niet bijhalen), aardappelen heb ik liggen, ik heb nog aardig wat verse groente (dus ga ik wederom niet bijhalen nu) en donderdag werk ik thuis, dus is het makkelijker om even snel tussendoor naar de supermarkt te gaan. En dan nog dingen als beschuit, crackers en afbakbroodjes in huis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel blikjes en potjes, maar zo lang er vers groente en fruit te krijgen is heb ik dat toch liever
mijn werk is altijd chaosquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
Kijk nouJe tafel is gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Thanksquote:
Tnxquote:
quote:
quote:
Die zou deze week nog moeten komen.. Even afwachten.quote:
WK Circlejerkenquote:
Lekker met rotte zwarte tanden richting het einde van de wereldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
12:44
Goed nieuws voor liefhebbers van donuts! 'De afgelopen dagen is er aan een oplossing gewerkt om Dunkin’s donutsfans toch te kunnen voorzien van onze zoete lekkernijen. Daarom lanceert Dunkin’ vandaag, 17 maart 2020, om 12.00 uur Dunkin’ Delivery'
Zullen vast wel samen gaan werken met een drive through tokoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
12:44
Goed nieuws voor liefhebbers van donuts! 'De afgelopen dagen is er aan een oplossing gewerkt om Dunkin’s donutsfans toch te kunnen voorzien van onze zoete lekkernijen. Daarom lanceert Dunkin’ vandaag, 17 maart 2020, om 12.00 uur Dunkin’ Delivery'
had jij die nukes nog bij de hand? https://nos.nl/artikel/23(...)dommen-bestormd.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit het tussen blinde paniek enin.
Ja! Hele dag vergaderen. Hoop dat ik nog iets af krijg vandaag.quote:
Wel anderhalve meter afstand gehouden toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Yes!
Laatste pak pannekoekenmix en 48 rollen wc papier!
En er stond een dronken pool een fles wijn leeg te drinken midden in de winkel en die wilde zo naar buiten lopen. Toch maar even tegengehouden.
Inderdaad net overleg over gehad, wait for it.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
13:01
Europa lanceert voorlopig geen raketten. Het lanceerprogramma in Frans-Guyana is stilgelegd vanwege de uitbraak van het coronavirus. ,,Deze lanceervoorbereidingen zullen worden hervat zodra de gezondheidstoestand dit weer toestaat", laten de Europese ruimtevaartorganisatie ESA en ruimtevaartbedrijf Arianespace weten.
AD
worden nu ingesteld op china
Ja anders krijgen we net als in de Verenigde Staten sterfhuizen in plaats van bejaardenhuizen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:06 schreef Bos81 het volgende:
redelijk rustig op het werk. Uiteraard mocht ik de bejaardenhuizen niet echt in. Afgeven bij of receptie of bewaking. Heel begrijpelijk en het scheelt mij al gauw 10 minuten werk
Eeuwige rusthuizen klinkt wat vriendelijker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders krijgen we net als in de Verenigde Staten sterfhuizen in plaats van bejaardenhuizen.
Hoe om te gaan met coronastresquote:De psychiater vergelijkt de spanning die we voelen met die van een kudde dieren waar een paar jachtluipaarden omheen cirkelen die niet aanvallen.
Oh, goeie. Ik ga voor 1666 en 31.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gamblers of the world: Jullie laatste uurtje heeft geslagen.
Ik zeg 1678 en 29
oei, uhm, gisteren was het 1413 en 24 toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg 1678 en 29
1717 en 32quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg 1678 en 29
hopelijk schieten ze hamsteraars dood.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Collega in België nabij Hasselt ging net boodschappen doen en voor de deur stonden al gewapende militairen om de toestroom te regelen.
Winkels zijn dicht volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk schieten ze hamsteraars dood.
zijn daar nog de winkels open?
Oh dat. Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje raden hoeveel mensen er het hoekje om zijn gegaan
* FranticDJ zou eigenlijk naar de milieustraat willen.. maar beetje top drukte daar hoor ik :xquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de was ook weer buiten hangen
@Koen66 @DaMart @Budapestenaar @Karzaiquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg 1678 en 29
Och, het is niet dat we actief mensen doodwensen ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje raden hoeveel mensen er het hoekje om zijn gegaan
Wat teweinig doden denk je ?quote:
quote:
Een bitterbaljob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:35 schreef Karzai het volgende:
Wat krijgt de winaar? een jaar wc rollen?
Doe dan gewoon een portie bitterballen.quote:
Lekker hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de was ook weer buiten hangen
eeuwige roem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:35 schreef Karzai het volgende:
Wat krijgt de winaar? een jaar wc rollen?
1620 en 33quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Koen66 @:DaMart @:Budapestenaar @:Karzai
In ieder geval tot we uitgeroeid zijn door corona.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Kantoor was uitgestorven. Eén grote grijze geitenbreier zat wel gewoon op zijn vaste flexplek een boterham met kaas te eten
Dat is precies wat hij zei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, in je eentje op kantoor is ķķk isolatie?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Kantoor was uitgestorven. Eén grote grijze geitenbreier zat wel gewoon op zijn vaste flexplek een boterham met kaas te eten
Q wil gewoon dat niemand zijn stoel verzetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
WO II begon in 1939, als je een grap wilt maken doe het dan goedquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is precies wat hij zei.Hij had problemen met thuis inloggen. Dus komt hij al dagen gewoon naar kantoor
Ik ben allang blij dat er nog pakketjes worden bezorgdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef DaMart het volgende:
De track & trace van PostNL klopt ook voor geen meter... gisterenavond mail: tussen 11:00 en 13:30 wordt pakketje gebracht, Vanochtend was dat aangepast naar tussen 18:20 en 20:20. Het werd dus om 13:15 bezorgd.
En niet de eerste keer dat dit gebeurt ook, dus ik had er al rekening mee gehouden.
ik heb net nog maar eens geīnformeerd waar mn pakketje blijft, maar weet nog steeds niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nog pakketjes worden bezorgd
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nog pakketjes worden bezorgd
Groenland had ook zn eerste gevalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Karzai het volgende:
Ik laat de eeuwige roem ook verder maar aan mij voorbij gaan, ik ga verder kluizenaar op Groenland
daar is het nog veilig toch?
Nee, daar is ook al een besmetting gemeldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef Karzai het volgende:
Ik laat de eeuwige roem ook verder maar aan mij voorbij gaan, ik ga verder als kluizenaar op Groenland
daar is het nog veilig toch?
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 21:09:28UPDATE: Greenland reports first case of coronavirus, worldwide total surpasses 180,000 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
nee voelt ook niet tof.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet je sowue
[..]
Sowieso niet doen
ja vandaag mee gegokt op doden voor puntentelling en kijk wat er gebeurd. ze gaan allemaal ineens doodquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Vond het sowieso al een raar spelletje
sowieso. Het is St. Paddy, dus straks moet er een Guinness gedronken worden.quote:
heb je niet in de rij gestaan voor de coffeeshop?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet van de drank en drugs maar zou er bijna mee beginnen.
Ik heb echte mensen gesprokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heb je in ieder geval wel live menselijk contact gehad vandaag
Ok RonnieLips.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet van de drank en drugs maar zou er bijna mee beginnen.
Gokken op zieken kon ik nog wel begrijpen hoor maar het raden van doden vind ik gewoon luguber.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag mee gegokt op doden voor puntentelling en kijk wat er gebeurd. ze gaan allemaal ineens dood
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Q wil gewoon dat niemand zijn stoel verzet
Deze regels voor minimaal 1,5m personal space mogen wat mij betreft altijd wel blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echte mensen gesprokenWas wel raar
Is toch een afhaalrestaurant.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je niet in de rij gestaan voor de coffeeshop?
Ja misschien kunnen we het aantal mensen wat overlijdt uit de puntentelling halen. Het gaat wel hard zo ineens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gokken op zieken kon ik nog wel begrijpen hoor maar het raden van doden vind ik gewoon luguber.
Ik heb net contact met het werk gehad en er is maar 1 kind vanmiddag dus ik ben zoals dat heet geoorloofd thuis, wel standby voor mocht het nodig zijn.
Morgen ook maar 1 of 2 kinderen maar dan werk ik gewoon mijn middagdienst.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | LTVDK 110 Dr_Flash 83,5 DaMart 62,33 UitStraling 60,5 gianni61 48,5 IJsdraakje 37,33 bitterbal 37 Koen66 34,5 Budapestenaar 29 crv 25 Karzai 23,33 Arch-Indar 19 FranticDJ 18 |
Naja las gister ergens 3 nieuwe overledenen in een verpleegtehuis, als het in zulke instanties terecht komt gaat het hard natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen we het aantal mensen wat overlijdt uit de puntentelling halen. Het gaat wel hard zo ineens.
De duitsers maar 3 nieuwe. Begrijp niet hoe ze dat doen?
Okequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, die 43 schrok ik ook wel van inderdaad![]()
Doen we vanaf morgen gewoon alleen de besmettingenMinder uitrekenwerk ook
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, die 43 schrok ik ook wel van inderdaad![]()
Doen we vanaf morgen gewoon alleen de besmettingenMinder uitrekenwerk ook
jij hebt inside information gezien je locatiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Altijd #1
Al is het wel een beetje een twijfelachtige 'eer'
Andere variant van het virus?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen we het aantal mensen wat overlijdt uit de puntentelling halen. Het gaat wel hard zo ineens.
ja dat las k net in corona topic. Geen idee. of ze testen veel meer waardoor het naar verhouding minder lijkt. Of ze zijn volgzamer in de maatregelen?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier gaat het ook gewoon hard door, in een normale situatie, ons forensgedrag. Volgens mij is dat een stuk minder in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duitsers zijn uit zichzelf wel wat meer geneigd om regels op te volgen ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat las k net in corona topic. Geen idee. of ze testen veel meer waardoor het naar verhouding minder lijkt. Of ze zijn volgzamer in de maatregelen?
Duitsers volgen van nature wel meer de regels als wij geloof ik
Gewoon lekker op reis blijven gaan, tering fuck.quote:Op het Portugese eiland Madeira is een Nederlandse gast van een hotel besmet met het coronavirus, melden de regionale autoriteiten. Alle 120 gasten van het hotel moeten daardoor in quarantaine. De autoriteiten spreken van een ernstige situatie.
De Nederlander arriveerde afgelopen donderdag en verbleef in het hotel Quinta do Sol in Funchal, de hoofdstad van het eiland.
Het is voor zover bekend het eerste geval van corona op het eiland in de Atlantische Oceaan.
een collega hier ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lekker op reis blijven gaan, tering fuck.
Ja, echt idioot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een goede ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ik zelf kies niet voor de ahs waar veel mensen met een auto booschappen kunnen doen
zag vandaag een insta storie van oud collega die ergens heen vloog. weet niet waar heen. andere zijn paar dagen terug naar india gevlogen en zitten nu 2 weken in qarantainequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de ah onder de bijenkorf in de stad is redelijk goed gevuld. misschien wat ver voor jou. en die hier bij holland spoor doet het ook nog redelijk.quote:
Achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne heeft een parkeergarage eronder. Ik ga denk ik voor Volendamlaam, niet zoveel parkeergelegenheid en er zit een Jumbo naast. Spreid je win-kansen,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de ah onder de bijenkorf in de stad is redelijk goed gevuld. misschien wat ver voor jou. en die hier bij holland spoor doet het ook nog redelijk.
De grote in elandstraat zou ik zelf niet eens proberen gezien het grote parkeerterrein
ik ga voor de coop, als die niet zou voldoen kan ik een dorpje verder nog een jan linders proberen en anders maar hier in eigen dorp straks nog maar gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mijne heeft een parkeergarage eronder. Ik ga denk ik voor Volendamlaam, niet zoveel parkeergelegenheid en er zit een Jumbo naast. Spreid je win-kansen,
Denk het niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Karzai het volgende:
ik hoef een week niet, hoop dan dat de ergste gekte voorbij is
Sorry moest lachen om een dorpje verder dat klinkt zo schattig! Ik denk dat ik binnen een straal van 2 KM makkelijk 15 supermarkten heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga voor de coop, als die niet zou voldoen kan ik een dorpje verder nog een jan linders proberen en anders maar hier in eigen dorp straks nog maar gaan
of hetw ordt nog gekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Karzai het volgende:
Ja maar geen kattengrind.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
en denk dat de turkse supertjes nog genoeg blikvoer en zo ook hebben
De echte gekte moet nog beginnen, als de koffie op dreigt te raken, de tabak en het fruit....moet je eens zien wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Karzai het volgende:
Kan ik ook nog proberen, zit er sowieso 1 op de Dierenselaan maar misschien ook wel Volendamlaan.quote:
Boerenbond en zo hebben dat altijd wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik ook nog proberen, zit er sowieso 1 op de Dierenselaan maar misschien ook wel Volendamlaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Alsof het allemaal nie al erg genoeg is zie ik ook nog een fruitvliegje vliegen
Dat hebben we hier toch niet gekkie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boerenbond en zo hebben dat altijd wel.
Stadskindquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hebben we hier toch niet gekkie.
Had gisteren ook al de eerste wakkere wesp in Nederland binnen zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar heb ik toch een schijthekel aan. Net de deur open. alsof ze er op wachten he
Zooplus.nlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ik ook nog proberen, zit er sowieso 1 op de Dierenselaan maar misschien ook wel Volendamlaan.
mijn dorp heeft een plus en een aldi en dan heb je het met de straal van 2 km wel gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry moest lachen om een dorpje verder dat klinkt zo schattig! Ik denk dat ik binnen een straal van 2 KM makkelijk 15 supermarkten heb.
#geniusquote:Hierbij geef ik u een update van uw bestelling. Ons magazijn had uw reistas per abuis op een verkeerde locatie ingescand, waardoor uw reistas tijdelijk niet gevonden kon worden. Uw bestelde reistas is echter gevonden en uw bestelling wordt straks in gepakt en verzonden, zodat u morgen de levering kunt verwachten.
ja maar die reistas heeft al een hele reis achter de rug dus het is een gebruikt exemplaarquote:
nice.quote:
anoukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Domme wereldvreemde tokkie![]()
https://www.ad.nl/show/an(...)-is-creepy~aa937d37/
Ja nu kom je er goed mee wegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Wel jammer dat Corona vooral ouderen velt en niet mensen met een IQ < 100.
Als de distributiecentra leeggevreten zijn en er geen aanvoer meer blijkt te komen. Ja dan wordt het lastig...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte gekte moet nog beginnen, als de koffie op dreigt te raken, de tabak en het fruit....moet je eens zien wat er dan gebeurt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik mag straks naar de huisarts, coronaprotocolletje, buiten wachten tot ik opgehaald wordt door een man in beschermingspak
O jee, zijn er verdenkingen dat je besmet bent?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik mag straks naar de huisarts, coronaprotocolletje, buiten wachten tot ik opgehaald wordt door een man in beschermingspak
de eerste die ik 'ken'quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
*kijkt om zich heen*quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft nu de zorgzame hand van een lieve vrouw nodig.
Dus als je iemand weet
* FranticDJ houdt je een spiegel voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Nee zie niemand
Nou ze hadden het zelf over een 'corona-spreekuurtje' en zeiden nadrukkelijk dat ze nog niet gingen testen op het virus omdat dat niet mag van het RIVM.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, zijn er verdenkingen dat je besmet bent?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Nee zie niemand
Oeiiii, mijn knapste roodharige nichtje ging je reeds voor gisteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef LTVDK het volgende:
Het klinkt bijna gezellig, maar we maken ons nu wel zorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze hadden het zelf over een 'corona-spreekuurtje' en zeiden nadrukkelijk dat ze nog niet gingen testen op het virus omdat dat niet mag van het RIVM.
Hoe is het met haar?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeiiii, mijn knapste roodharige nichtje ging je reeds voor gisteren.
Succes!!
roestig dak, vochtige kelder?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeiiii, mijn knapste roodharige nichtje ging je reeds voor gisteren.
Succes!!
Ze testen alleen als een ziekenhuisopname onafwendbaar is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze hadden het zelf over een 'corona-spreekuurtje' en zeiden nadrukkelijk dat ze nog niet gingen testen op het virus omdat dat niet mag van het RIVM.
Kan niet praten van de keelpijn maar koorts is aan het zakken alweer, normaal heeft ze de grootste mond van de wereld maar nu is ze vrij rustig en dociel.quote:
Dat vind ik ronduit dwaas. Dan moet je dus al zowat half dood zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze testen alleen als een ziekenhuisopname onafwendbaar is.
En net belde het ETZ ook al om de afspraak voor wondzorg volgende week af te zeggenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klinkt bijna gezellig, maar we maken ons nu wel zorgen
Bijna alle vrouwen in mijn familie zijn roodharig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Knapste roodharige nichtje. Heb je ook nog minder knappe roodharige nichtjes die single zijn toevallig?
arg shitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En net belde het ETZ ook al om de afspraak voor wondzorg volgende week af te zeggen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En net belde het ETZ ook al om de afspraak voor wondzorg volgende week af te zeggen
Gelukkig!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet praten van de keelpijn maar koorts is aan het zakken alweer, normaal heeft ze de grootste mond van de wereld maar nu is ze vrij rustig en dociel.
Valt mee, maar nu gaat het nog langer duren voordat ze een andere behandelmethode kunnen gaan testen om die wond nou eindelijk eens dicht te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen in mijn familie zijn roodharig.
Corona-druktequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanwege je mogelijke besmetting of vanwege Corona-drukte? Hoe moet het dan met je wond??
ja maar het zal niet gaan onsteken toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee, maar nu gaat het nog langer duren voordat ze een andere behandelmethode kunnen gaan testen om die wond nou eindelijk eens dicht te krijgen.
heb je ook diabetesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee, maar nu gaat het nog langer duren voordat ze een andere behandelmethode kunnen gaan testen om die wond nou eindelijk eens dicht te krijgen.
Zoals ik al zei, vanmorgen waren alle ziekenhuizen van Nederland een uur lang niet bereikbaar door mensen die telefonisch een test aan het eisen waren, vergis je niet in de angst en de paniek van mensen nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind ik ronduit dwaas. Dan moet je dus al zowat half dood zijn.
Dat betekent dus dat er nu al gedobbeld moet worden om testkitjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaw dat vind ik serieus kut voor ltvdk
Nee, gewoon het laatste restantje van een buikwond die tot ongeveer mijn rug liepquote:
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon het laatste restantje van een buikwond die tot ongeveer mijn rug liep
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon het laatste restantje van een buikwond die tot ongeveer mijn rug liep
vielleichtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trocken im kakker mit ein Vorbinder?
Gewoon, zulke dingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe het er de volgende ochtend uitziet
En nul-uurder ballie kan lekker verder klote maken op internetfora zoals Fok!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
baas stuurt bericht in de groepsapp.
Morgen gaan de fulltimers verder met de grote schoonmaak.
Dat vroegen wij ons ook af toen de kleine dat bleef zeggen. Dachten eerst dat hij grote boodschap had gedaan, maar toen we hem lieten aanwijzen wat hij bedoelde, moest de voorraadkast open en wees hij de kroepoek aanquote:
voel je je nog steeds buitengesloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
baas stuurt bericht in de groepsapp.
Morgen gaan de fulltimers verder met de grote schoonmaak.
En dan gaan jullie het nu ook zo noemen in plaats van het gewoon kroepoek blijven noemen? Okay.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroegen wij ons ook af toen de kleine dat bleef zeggen. Dachten eerst dat hij grote boodschap had gedaan, maar toen we hem lieten aanwijzen wat hij bedoelde, moest de voorraadkast open en wees hij de kroepoek aan.
Beschuit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Bijna volle supermarkt genot. Ik wist niet wat ik zag, ze hadden zelfs brood!En WC papier, ik was al begonnen met mijn noodvoorraad dus dit kwam goed uit. Wel 4 rollen voor 2,50 max twee per klant. Heb twee meegenomen en heb net 1 aangeboden aan de bovenbuurtjes. Maar die hadden nog. Wel zouden ze dolgraag beschuit willen dus daar ga ik van de week naar op zoek. Ik weet nu waar ik moet zijn.
En twee zakken kattengrind, er stond gewoon nog een heel schap vol!
En ze hadden ook nog chips, bijna alle soorten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beschuit?
dat wordt hier in de ergste crisis nog niet eens aangeraakt
Zijn oude mensjes he? Maar bij mijn eigen supermarkt hoef ik daar sowieso al niet voor te komen denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beschuit?
Ik eet eigenlijk ook nooit beschuit. Wel raar. Want lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beschuit?
Nee hoor, maar de kleine gaat erom vragen, dus vond het leuk om zijn woordje een keer te gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gaan jullie het nu ook zo noemen in plaats van het gewoon kroepoek blijven noemen? Okay.
zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
Jij eet nooit een beschuitje met iemand?
[..]
laatste keren dat ik in de super was, was brood wel zo goed als op maar beschuit, peperkoek en knackebröd en zo was nog vol op verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn oude mensjes he? Maar bij mijn eigen supermarkt hoef ik daar sowieso al niet voor te komen denk ik.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroegen wij ons ook af toen de kleine dat bleef zeggen. Dachten eerst dat hij grote boodschap had gedaan, maar toen we hem lieten aanwijzen wat hij bedoelde, moest de voorraadkast open en wees hij de kroepoek aan.
Mijn AH is echt al dagen gekkenhuis, gister was zelfs het koekjesschap zo goed als leeg, geen chips meer en ook niet echt meer wijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou het daar aan liggen?
[..]
laatste keren dat ik in de super was, was brood wel zo goed als op maar beschuit, peperkoek en knackebröd en zo was nog vol op verkrijgbaar.
ik zal het zo wel zien als ik in de winkel ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn AH is echt al dagen gekkenhuis, gister was zelfs het koekjesschap zo goed als leeg, geen chips meer en ook niet echt meer wijn.
Denk dat als je eenmaal als winkel als hamsterwinkel wordt gebruikt je er ook niet makkelijk vanaf komt want de mensen in mijn buurtje zien dus al dagen achter elkaar zo goed als lege schappen en grijpen mis. Als er dan weer vracht komt denk iedereen het is nu of nooit. Zag bij de AH waar ik vandaag was ook geen mensen met belachelijk volle karren, gewoon de dagelijkse boodschapjes.
Idem hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn AH is echt al dagen gekkenhuis, gister was zelfs het koekjesschap zo goed als leeg, geen chips meer en ook niet echt meer wijn.
Denk dat als je eenmaal als winkel als hamsterwinkel wordt gebruikt je er ook niet makkelijk vanaf komt want de mensen in mijn buurtje zien dus al dagen achter elkaar zo goed als lege schappen en grijpen mis. Als er dan weer vracht komt denk iedereen het is nu of nooit. Zag bij de AH waar ik vandaag was ook geen mensen met belachelijk volle karren, gewoon de dagelijkse boodschapjes.
Beschuit met Nutellaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk ook nooit beschuit. Wel raar. Want lekker
2x vies blijft viesquote:
maar je hebt toch al ontslag genomen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
de baas belde. we moeten maar deplannen in de gaten houden en dan mag ik altijd terug komen
Wat heb je gezegd? Is goed, Henk?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
de baas belde. we moeten maar deplannen in de gaten houden en dan mag ik altijd terug komen
ja maar ze zegt dat als dit is gaan liggen ik weer welkom ben :pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hebt toch al ontslag genomen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Is goed, Henk?
Als je terug gaat, komen we je allemaal schoppen. Dan weet je dat vast.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zegt dat als dit is gaan liggen ik weer welkom ben :p
ja :pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je terug gaat, komen we je allemaal schoppen. Dan weet je dat vast.
zou haar uitlachen en een brandende zak poep toewerpenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zegt dat als dit is gaan liggen ik weer welkom ben :p
Hier heet het kroekroek om die redenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gaan jullie het nu ook zo noemen in plaats van het gewoon kroepoek blijven noemen? Okay.
Ik noemde toen ik anderhalf was een vliegtuig altijd "letak". Later bleek dat het in het Oekraīens echt zo heetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo noem ik frisdrank nog steeds dretre omdat mijn jongste neefje geen drinken kon zeggen.
Goh, helder licht wel datquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ze zei dat ze het kan redden tot 6 april maar langer niet en ze er rekening mee houdt dat het langer gaat duren.
Coolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik noemde toen ik anderhalf was een vliegtuig altijd "letak". Later bleek dat het in het Oekraīens echt zo heet
nou vroeg of ze die ww regeling al had aangevraagd en dat heeft ze al gedaan. had ik niet verwachtquote:
QFTquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Virus moe, zullen we het een dagje niet over corona hebben?
weet niet of mij dat gaat lukken :pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Virus moe, zullen we het een dagje niet over corona hebben?
Dat ze oprotten, ze willen je toch niet testenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
https://twitter.com/rivm/status/1239929491629191180?s=19
Ja leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
https://twitter.com/rivm/status/1239929491629191180?s=19
FTFYquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of zeker dat mij dat niet gaat lukken :p
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb je een foto van je bestelde tafel?
sjiekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met een U vorm poot van 10x10 ipv 10x5 zoals afgebeeld.
Als ie alleen nog eens zou verschijnen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |