Eh, ik heb nog een baal wortelen voor vanavond. Fruit heb ik zat (dus ga ik nu niet bijhalen), aardappelen heb ik liggen, ik heb nog aardig wat verse groente (dus ga ik wederom niet bijhalen nu) en donderdag werk ik thuis, dus is het makkelijker om even snel tussendoor naar de supermarkt te gaan. En dan nog dingen als beschuit, crackers en afbakbroodjes in huis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel blikjes en potjes, maar zo lang er vers groente en fruit te krijgen is heb ik dat toch liever
mijn werk is altijd chaosquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
Kijk nouJe tafel is gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Thanksquote:
Tnxquote:
quote:
quote:
Die zou deze week nog moeten komen.. Even afwachten.quote:
WK Circlejerkenquote:
Lekker met rotte zwarte tanden richting het einde van de wereldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
12:44
Goed nieuws voor liefhebbers van donuts! 'De afgelopen dagen is er aan een oplossing gewerkt om Dunkin’s donutsfans toch te kunnen voorzien van onze zoete lekkernijen. Daarom lanceert Dunkin’ vandaag, 17 maart 2020, om 12.00 uur Dunkin’ Delivery'
Zullen vast wel samen gaan werken met een drive through tokoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
12:44
Goed nieuws voor liefhebbers van donuts! 'De afgelopen dagen is er aan een oplossing gewerkt om Dunkin’s donutsfans toch te kunnen voorzien van onze zoete lekkernijen. Daarom lanceert Dunkin’ vandaag, 17 maart 2020, om 12.00 uur Dunkin’ Delivery'
had jij die nukes nog bij de hand? https://nos.nl/artikel/23(...)dommen-bestormd.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit het tussen blinde paniek enin.
Ja! Hele dag vergaderen. Hoop dat ik nog iets af krijg vandaag.quote:
Wel anderhalve meter afstand gehouden toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Yes!
Laatste pak pannekoekenmix en 48 rollen wc papier!
En er stond een dronken pool een fles wijn leeg te drinken midden in de winkel en die wilde zo naar buiten lopen. Toch maar even tegengehouden.
Inderdaad net overleg over gehad, wait for it.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
13:01
Europa lanceert voorlopig geen raketten. Het lanceerprogramma in Frans-Guyana is stilgelegd vanwege de uitbraak van het coronavirus. ,,Deze lanceervoorbereidingen zullen worden hervat zodra de gezondheidstoestand dit weer toestaat", laten de Europese ruimtevaartorganisatie ESA en ruimtevaartbedrijf Arianespace weten.
AD
worden nu ingesteld op china
Ja anders krijgen we net als in de Verenigde Staten sterfhuizen in plaats van bejaardenhuizen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:06 schreef Bos81 het volgende:
redelijk rustig op het werk. Uiteraard mocht ik de bejaardenhuizen niet echt in. Afgeven bij of receptie of bewaking. Heel begrijpelijk en het scheelt mij al gauw 10 minuten werk
Eeuwige rusthuizen klinkt wat vriendelijker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders krijgen we net als in de Verenigde Staten sterfhuizen in plaats van bejaardenhuizen.
Hoe om te gaan met coronastresquote:De psychiater vergelijkt de spanning die we voelen met die van een kudde dieren waar een paar jachtluipaarden omheen cirkelen die niet aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |