Dat denk ik wel. Dat bepaalt of je recht hebt op ww.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
checkt het uwv of ik zelf ontslag heb genomen of niet?
ja natuurlijk hehe.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
checkt het uwv of ik zelf ontslag heb genomen of niet?
hoe kun je de stenen het beste bereiden?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je een gedeelte van je huis opeten, heb ik ook gehad
Steengrillen natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kun je de stenen het beste bereiden?
nou dit is wel ee wat uitzonderlijke situatie he.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat dacht jij dan? Ik neem lekker ontslag en dan lekker uit de staatsruif vreten yolo? Welkom in Nederland.
Ik weet niet hoe ze er in deze situatie mee omgaan. Ik ben het UWV niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is wel ee wat uitzonderlijke situatie he.
Het is heerlijk weer man. Ga zonnestraaltjes vangenquote:
joh :pquote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze er in deze situatie mee omgaan. Ik ben het UWV niet.
ja hoe check je dat dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
Waarom noteert NL zo achterlijk laag op het aantal genezingen. Tellen we die niet ofzo
En mensen ontlopen, wel een goede sport zoquote:Op zondag 22 maart 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer man. Ga zonnestraaltjes vangen
dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Zes maanden alles dicht is iets realistischer als 6 april
Iedereen is welkom in mijn bunker. wel anderhalve meter afstand houden en je eigen pleepapier meenemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef Karzai het volgende:
Anders samen hokken met uitstraling die vindt dat vast niet erg
aso-bigquote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in mijn bunker. wel anderhalve meter afstand houden en je eigen pleepapier meenemen.
Precies, jij snapt het.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
ik denk als ze bij de aankondiging 6 maanden hadden gezegd mensen in paniek waren geraakt :p
Juist wel. Iedereen weet dat beschaafde mensen een bidet hebbenquote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Juist wel. Iedereen weet dat beschaafde mensen een bidet hebben
Hoezo? Op 6 april kunnen we toch gewoon allemaal weer gaan en staan waar we willen?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Zes maanden alles dicht is iets realistischer als 6 april
Kun je voor mij dan ook alvast boodschappen doen?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo cola, en sigaretten halen bij et tankstation. E misschien wel chips
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Geld teveel?quote:geOp zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ga visvoer halenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Als jij Eur 3 voor een zakkie chips prima vindt dan is het een oplossingquote:Op zondag 22 maart 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet drinken en roken? :p
tankstation is nu veiliger als de ah met hun veiligheidsglas :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |