abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 11:55:04 #2
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192202662
Gisteren een borduurkussen weer opgepakt met tv aan en de F1 GP van Brazilië 2016 aan het kijken
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192202915
Hoi allemaal :W

Ik had even een weekje nodig om te wennen aan de situatie. Zondagavond bleek dat ik voorlopig geen werk heb (horeca) en dat de kinderen constant thuis zijn. Even een flinke omschakeling.

Inmiddels hebben we geloof ik wel een beetje ritme te pakken. Doordeweeks hebben we een heel schema hangen met kaartjes wat we gaan doen, dat werkt goed.

Gisteren gingen we om half 9 met een drankje voor de tablet zitten met wat vrienden op Skype. Uiteindelijk sloten we na 12 uur af. Hele fijne, gezellige avond, zo kan het ook O+ O+

En vriend vond een haakwerk van heeeeel lang geleden terug in een oude verhuisdoos (die we na 3 jaar pas op aan het ruimen zijn :@ ). Daarmee ben ik weer verder aan het gaan. Granny stripes, dus heerlijk om niet teveel aandacht bij nodig te hebben.

Ik heb alles wel even terug gelezen en wil jullie allemaal een dikke knuffel geven in deze gekke tijden :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192202919
Dat NL-alert, ik ben wel wat teringherrie gewend, maar wat een gepiep zeg, schrok me ook dood ja :')
pi_192203056
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef LeSage het volgende:
Hoi allemaal :W

Ik had even een weekje nodig om te wennen aan de situatie. Zondagavond bleek dat ik voorlopig geen werk heb (horeca) en dat de kinderen constant thuis zijn. Even een flinke omschakeling.

Inmiddels hebben we geloof ik wel een beetje ritme te pakken. Doordeweeks hebben we een heel schema hangen met kaartjes wat we gaan doen, dat werkt goed.

Gisteren gingen we om half 9 met een drankje voor de tablet zitten met wat vrienden op Skype. Uiteindelijk sloten we na 12 uur af. Hele fijne, gezellige avond, zo kan het ook O+ O+

En vriend vond een haakwerk van heeeeel lang geleden terug in een oude verhuisdoos (die we na 3 jaar pas op aan het ruimen zijn :@ ). Daarmee ben ik weer verder aan het gaan. Granny stripes, dus heerlijk om niet teveel aandacht bij nodig te hebben.

Ik heb alles wel even terug gelezen en wil jullie allemaal een dikke knuffel geven in deze gekke tijden :*
Ben je nu volledig werkloos of alleen tijdens deze regels? Zal wel wennen zijn idd... En videobellen, jep heel fijn dat zoiets kan

Foto van je werkje?

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef _Hestia_ het volgende:
Dat NL-alert, ik ben wel wat teringherrie gewend, maar wat een gepiep zeg, schrok me ook dood ja :')
Wel beter dan volledige lockdown... mensen zijn zo dom bezig nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192203562
Mijn lamp is binnen voor die drakenlamp... ongeveer een keer zo groot als ik dacht (maar wel de lamp van het patroon, dus dat is fijn)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192204247
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wel beter dan volledige lockdown... mensen zijn zo dom bezig nu
Ja maar dat gaat echt niet lang meer duren voordat hier ook lock down komt als zoveel mensen zich zo asociaal blijven gedragen. Dan wordt gewoon net als in rest van Europa. Echt alleen naar buiten voor boodschappen en werk en briefje moeten laten zien als bewijs.

Die diamond painting kaarten ophalen gaat vanmiddag ook niet door, vrouw durft toch niet meer aan om wildvreemde mensen thuis te laten ophalen. Dus nu gaat ze met post versturen en heb geld gewoon overgemaakt dan.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 13:19:44 #8
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192204428
Is dat Diamond Painten moeilijk?
Ook als je borduurervaring hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192204465
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef F1gamer het volgende:
Is dat Diamond Painten moeilijk?
Nee, helemaal niet. Het is gewoon steentjes opplakken op een patroon met cijfertjes/tekentjes. Dus Gewoon goed kijken welk tekentje bij welke kleur hoort en dat is het. Het is alleen wel een enorm priegelwerk. Kijk maar eens in dit topic:

CRE / Diamant schilderen
pi_192204467
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef F1gamer het volgende:
Is dat Diamond Painten moeilijk?
Borduren is een stuk moeilijker :)
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 13:24:06 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192204515
Straks maar eens bol zoeken naar klein projectje om te oefenen.
Ik heb daar laatst een hele mooie patroon gezien, die ik wil maken.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192205165
Monteur is er, fingers crossed dat het niet super veel gaat kosten

En daarna maar met een sopje achter hem aan. Begin een idee te krijgen hoe mensen met smetvrees zich voelen.
pi_192205324
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:01 schreef Sarabi het volgende:
Monteur is er, fingers crossed dat het niet super veel gaat kosten

En daarna maar met een sopje achter hem aan. Begin een idee te krijgen hoe mensen met smetvrees zich voelen.
Nou, inderdaad. :') Ik duim voor je dat het meevalt.

CotS, blij je hier weer te zien! :*

Patapon, eet ze al? Sterkte!

En ook voor Hestia sterkte. Mooi opgelost zo, met de post.

F1gamer :W Wat voor borduurkussen maak je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192205349
Gelukkig tijdelijk werkeloos. Nu dus ook gelukkig de zekerheid dat we gewoon betaalt worden enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteren met mijn fiets bij de fietsenmaker, omdat hij niet goed schakelde. Hij repareerde het gelukkig ter plekke en toen ik af wilde rekenen zei hij: ‘Het zijn zo’n verschrikkelijke tijden, het is zaterdagmiddag, neem hem maar zo mee.’ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192205470
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:10 schreef LeSage het volgende:
Gelukkig tijdelijk werkeloos. Nu dus ook gelukkig de zekerheid dat we gewoon betaalt worden enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteren met mijn fiets bij de fietsenmaker, omdat hij niet goed schakelde. Hij repareerde het gelukkig ter plekke en toen ik af wilde rekenen zei hij: ‘Het zijn zo’n verschrikkelijke tijden, het is zaterdagmiddag, neem hem maar zo mee.’ O+
Precies de kleuren waarin ik hem ooit wil maken :D

Lief van de fietsenmaker
  zondag 22 maart 2020 @ 14:18:21 #16
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192205496
Poes vindt het heerlijk die dubbele quarantaine. Beetje suffen af en toe een hapje....nog niet heel veel maar ze eet wel.

Volgens het app contact met mijn man, vinden de andere katten het minder leuk....


:D
pi_192205523
@LeSage Dat is echt wel lief. Zeker omdat er voor een fietsenmaker ook zware tijden komen, denk ik zo. En dat gaat een mooie deken worden. Haakt lekker weg!

Hier staat het een en ander al in Drenthe. *O* Zo blij dat we iets kunnen doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192205545
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:18 schreef Patapon het volgende:
Poes vindt het heerlijk die dubbele quarantaine. Beetje suffen af en toe een hapje....nog niet heel veel maar ze eet wel.

Volgens het app contact met mijn man, vinden de andere katten het minder leuk....


:D
Fijn dat er een beetje gegeten wordt

Onze katten zitten even opgesloten op de slaapkamer vanwege de monteur, daar zijn ze ook niet mee eens
pi_192205572
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:19 schreef Sumppi het volgende:

Hier staat het een en ander al in Drenthe. *O* Zo blij dat we iets kunnen doen.
Lekker bezig *O*
pi_192205658
Ik vind de zijkant alleen heel lelijk, beginner, ditdat, dus ik moet er sowieso een rand om fabriceren :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192205868
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:26 schreef LeSage het volgende:
Ik vind de zijkant alleen heel lelijk, beginner, ditdat, dus ik moet er sowieso een rand om fabriceren :')
Genoeg leuke randen online te vinden :Y heb ik bij mijn rode granny stripe ook gedaan, alleen geen idee meer welke :D

Nou monteur is weg. Ergens tussen de 400-500euro armer -O-
pi_192205904
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou monteur is weg. Ergens tussen de 400-500euro armer -O-
Damn, dat is een flink bedrag zeg -O-
pi_192205943
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Damn, dat is een flink bedrag zeg -O-
Ja....achja hoef ik in ieder geval niet meer over Animal Crossing te twijfelen :') daar is geen geld voor deze maand
pi_192205959
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja....achja hoef ik in ieder geval niet meer over Animal Crossing te twijfelen :') daar is geen geld voor deze maand
Elk nadeel heb zn voordeel :')
pi_192205972
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:42 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Elk nadeel heb zn voordeel :')
Precies
pi_192206381
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:10 schreef LeSage het volgende:
Gelukkig tijdelijk werkeloos. Nu dus ook gelukkig de zekerheid dat we gewoon betaalt worden enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gisteren met mijn fiets bij de fietsenmaker, omdat hij niet goed schakelde. Hij repareerde het gelukkig ter plekke en toen ik af wilde rekenen zei hij: ‘Het zijn zo’n verschrikkelijke tijden, het is zaterdagmiddag, neem hem maar zo mee.’ O+
Mooie kleuren O+
Dat patroon heb ik ook eens gemaakt, leuk om te doen

En gelukkig tijdelijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192206395
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja....achja hoef ik in ieder geval niet meer over Animal Crossing te twijfelen :') daar is geen geld voor deze maand
Balen meid :{ Knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192206714
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja maar dat gaat echt niet lang meer duren voordat hier ook lock down komt als zoveel mensen zich zo asociaal blijven gedragen. Dan wordt gewoon net als in rest van Europa. Echt alleen naar buiten voor boodschappen en werk en briefje moeten laten zien als bewijs.

Die diamond painting kaarten ophalen gaat vanmiddag ook niet door, vrouw durft toch niet meer aan om wildvreemde mensen thuis te laten ophalen. Dus nu gaat ze met post versturen en heb geld gewoon overgemaakt dan.
Het zou me wel een veilig gevoel geven om heel eerlijk te zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 maart 2020 @ 15:27:03 #29
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192206789
Poes heeft weer een beetje gegeten.
Half zakje natvoer op. En nu zit ze in een doos naar mij te kijken.
pi_192207185
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:27 schreef Patapon het volgende:
Poes heeft weer een beetje gegeten.
Half zakje natvoer op. En nu zit ze in een doos naar mij te kijken.
[ afbeelding ]
Fijn dat poes weer gegeten heeft :*
Mooi dier, en volgens mij is hij een Russische spion en speelt vannacht alle informatie door naar zijn contact personen. Tenminste, zo interpreteer ik de blik

(ja... sorry... melig, normaal houd ik dat soort onzin voor me)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 15:57:36 #31
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192207380
Hier was ik gisteren mee bezig:


[ Bericht 31% gewijzigd door ESF1Gamer op 22-03-2020 16:20:17 ]
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 22 maart 2020 @ 16:06:36 #32
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192207591
@F1, ik kan het plaatje niet zien.

@CotS, lol!

Ik ga morgen wel de dierenarts bellen want ik vertrouw het niet.
pi_192208292
Nu als een malle een ander haakwerkje afmaken om aan dit te mogen beginnen

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192208542
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef F1gamer het volgende:
Hier was ik gisteren mee bezig:
[ afbeelding ]
Wat een leukerd!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192208678
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:57 schreef F1gamer het volgende:
Hier was ik gisteren mee bezig:
[ afbeelding ]
Leuk :)
Morgen eens beslissen of ik verder ga met borduren of diamond painten
pi_192208685
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu als een malle een ander haakwerkje afmaken om aan dit te mogen beginnen

[ afbeelding ]
Benieuwd naar het resultaat *O*
pi_192208693
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Benieuwd naar het resultaat *O*
Ik ook... gaat nog wel een tijdje duren vrees ik _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 17:15:11 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192208851
Die Borduurkussen gaat ook niet snel. Een paar jaar terug gekocht op de handwerkbeurs in Zwolle en ik ben nog mee bezig.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192212818
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef F1gamer het volgende:
Die Borduurkussen gaat ook niet snel. Een paar jaar terug gekocht op de handwerkbeurs in Zwolle en ik ben nog mee bezig.
Geen haast toch :)

Doe je nog andere crea dingen?
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 20:35:03 #40
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192212865
Breien ook nog.
Maar de laatste tijd ben ik meer moet, dus heb ik de borduurkussen opgepakt.

Wil ooit haken leren. Maar daarvoor ga ik op les bij mijn moeder
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192214652
Poeh... Het is wel heftig om alleen te zijn. Niet dat ik mij eenzaam voel,maar mijn hoofd slaat op hol... Goed :) hopelijk word ik rustig van een hete douche
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192214791
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... Het is wel heftig om alleen te zijn. Niet dat ik mij eenzaam voel,maar mijn hoofd slaat op hol... Goed :) hopelijk word ik rustig van een hete douche
Je bent niet raar, veel mensen voelen dit nu.
Had het er net met mijn man over dat veel mensen waarschijnlijk later terug kijken op deze tijd als echt traumatisch.
pi_192215540
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 22:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je bent niet raar, veel mensen voelen dit nu.
Had het er net met mijn man over dat veel mensen waarschijnlijk later terug kijken op deze tijd als echt traumatisch.
Dat zou me niet verbazen...
Ik denk dat het bij mij meevalt, het is enkel die schizo die het pittig maakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192218422
Goedemorgen,

Echt wilde plannen heb ik niet voor vandaag. Bed net verschoond. Ik denk dat ik vooral ga haken, misschien nog een beetje kleed knopen... Even geen zin in speciale dingen ter vermaak, ik wil even rust.

Weer extreem kort geslapen namelijk, maar gelukkig komt de apotheek vandaag, dus dan kan ik komende nacht weer slapen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 23 maart 2020 @ 06:48:27 #45
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192218710
Vandaag is eigenlijk mijn niet werken dag maar ik slinger straks toch ff mijn werkpc aan. FF kijken of ze nog iets te melden hebben.

@CotS, ik zit ook veel alleen, thuiswerken is best eenzaam.

Kaida hebben we voor de nacht opgesloten en die heeft bijna een heel zakje natvoer op. Straks de dierenarts bellen voor een afspraak.

Vandaag de SWAP afmaken en misschien nog ff borduren.
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 07:35:25 #46
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192218974
Voor mij is het vandaag weer dagje thuis werken weer. Zal zien of aan iets van handwerken toekomt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 23 maart 2020 @ 09:31:38 #48
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192220363
Paashangertjes voor de paas swap gemaakt.



oO<
pi_192220517
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 06:48 schreef Patapon het volgende:
Vandaag is eigenlijk mijn niet werken dag maar ik slinger straks toch ff mijn werkpc aan. FF kijken of ze nog iets te melden hebben.

@:CotS, ik zit ook veel alleen, thuiswerken is best eenzaam.

Kaida hebben we voor de nacht opgesloten en die heeft bijna een heel zakje natvoer op. Straks de dierenarts bellen voor een afspraak.

Vandaag de SWAP afmaken en misschien nog ff borduren.
Knuffel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192220524
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 09:31 schreef Patapon het volgende:
Paashangertjes voor de paas swap gemaakt.

[ afbeelding ]

oO<
Leuk en schattig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')