SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
service he?!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel goed dat je eerst een NL-alert uitstuurde voordat je Rammstein ging draaien, peaceman.
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel goed dat je eerst een NL-alert uitstuurde voordat je Rammstein ging draaien, peaceman.
Dat je thuis moet blijven als je ziekerig bent en 1,5 meter afstand moet houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarvoor was dat alert? Want wij krijgen dat niet en ik zie niks op nu.nl staan
Hou 1,5 meter afstand was het alert ongeveer.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarvoor was dat alert? Want wij krijgen dat niet en ik zie niks op nu.nl staan
De Belgen blijven weg!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
DE DUITERS KOMEN !!!!1!!EINZ!
(Sorry, moest even in FOK! stijl blijven)
Nazi pangpang!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Wij zijn een apart eilandje op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik verwarrend vind is dat je thuis moet blijven als je verkouden of ziek bent, maar dat er verder gezegd wordt blijf op 1,5 meter afstand. Oftewel, ga er lekker op uit als je OK bent, waarbij je van te voren niet weet of je wel 1,5 meter afstand kan houden...
We gaan straks ook op pad.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik wilde straks toch even een stukje gaan wandelen.
Eerder met zinloos geweld...quote:Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg ik net een filmpje van m'n neefje die in de tuin een fles water lek schiet met een luchtbuks.
Daar zijn ze dus echt bezig met de apocalyps
Je moet eerst gaan om terug thuis te kunnen komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:46 schreef peaceman het volgende:
29. 1:54:53 Pixies - Distance Equals Rate Times Time
30. 1:56:09 Delays - Stay Where You Are
31. 2:00:51 Golden Earring - Back Home
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verderquote:Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik wilde straks toch even een stukje gaan wandelen.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Toch handig zo'n nl-alert als wekker.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verder
Oeh dat in het voren kijken doe ik nog niet, maar houd wel netjes afstand. En juist nu even dat knikje, een knipoog, "hoi" oid naar de mensen die je tegenkomt (op afstand).quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verder
sterkte daarquote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben uitgetuned. Het gaat hier even serieus niet goed met mijn zoon sinds dat NL-alert.
Angst aanval of wat anders? Als we wat kunnen doen, laat het horen. Zal wel niet, maar toch.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben uitgetuned. Het gaat hier even serieus niet goed met mijn zoon sinds dat NL-alert.
Succes livelink.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ai... sterkte.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Veel sterkte daar livelink.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Sterkte livelink...quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Mag peaceman ook mee?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte livelink...![]()
Ik ga even was weg pakken, stofzuigen boven, douchen en dan even met de fiets naar buiten!
Dat uiteraard wel. Achter elkaar fietsen.quote:
Bij hele brede paadjes mag het ook naast elkanderquote:Op zondag 22 maart 2020 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel. Achter elkaar fietsen.
ja was een beetje rare uitvoering.. het is niet anders..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Sterktequote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Angst- en woedeaanval. Hij had het idee dat hij helemaal niet meer naar buiten mocht. Hij zit compleet niet lekker in zijn vel dit weekend en dit was de druppel. Maar inmiddels hebben we hem er van overtuigd dat hij nog wel mag gaan fietsen en hij is weer gekalmeerd. Erg naar dat hij zijn woedeaanval probeerde af te reageren op de katten, dus die moest ik eerst redden en naar buiten sturen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Angst aanval of wat anders? Als we wat kunnen doen, laat het horen. Zal wel niet, maar toch.
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Angst- en woedeaanval. Hij had het idee dat hij helemaal niet meer naar buiten mocht. Hij zit compleet niet lekker in zijn vel dit weekend en dit was de druppel. Maar inmiddels hebben we hem er van overtuigd dat hij nog wel mag gaan fietsen en hij is weer gekalmeerd. Erg naar dat hij zijn woedeaanval probeerde af te reageren op de katten, dus die moest ik eerst redden en naar buiten sturen.
Gelukkig hebben jullie hem kunnen kalmeren. Zal best verwarrend voor hem zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Angst- en woedeaanval. Hij had het idee dat hij helemaal niet meer naar buiten mocht. Hij zit compleet niet lekker in zijn vel dit weekend en dit was de druppel. Maar inmiddels hebben we hem er van overtuigd dat hij nog wel mag gaan fietsen en hij is weer gekalmeerd. Erg naar dat hij zijn woedeaanval probeerde af te reageren op de katten, dus die moest ik eerst redden en naar buiten sturen.
Op welke zender komt dat?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks maar eens naar nostalgische beelden kijken van het EK voetbal van 1988, heb ik wel zin in
Awww wat naar. Fijn dat hij toch nog even flink kan trappelen (stil zitten als je normaal 30km (iirc) per dag fietst is ook wel suf).quote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar een trampoline. Als er een echte lockdown komt, moeten we die weer hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie hem kunnen kalmeren. Zal best verwarrend voor hem zijn.
Gelukkig is het weer lekker, en kan hij gerust op de fiets een blokje om.
Hoop niet dat er een lockdown komt, want dan heb je wel een probleem, ben ik bang.
Uitslag niet verklappen!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks maar eens naar nostalgische beelden kijken van het EK voetbal van 1988, heb ik wel zin in
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeh, ook maar kijken dan, finale of echt een samenvatting?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:32 schreef brother52 het volgende:
Netflix wil dat ik de serie Pandemic ga kijken.... Laat ik dat maar even niet doen...
Ja, er gaan heel wat filmpjes rond of ze spreken iets in. De jongste sprak in 1 per koppel of zoiets, hij mocht dus niet mee naar de praxisquote:Op zondag 22 maart 2020 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de andere twee kabouters? Krijg je filmpjes?
Hierquote:
hier ook geen enkel belletjequote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Melting het volgende:
Ik zag Suvrijn invallen tegen Engeland.
Nooit van die man gehoord.
Wilbert!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:34 schreef Melting het volgende:
Ik zag Suvrijn invallen tegen Engeland.
Nooit van die man gehoord.
Nu dan wel?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:57 schreef Melting het volgende:
Toen er nog geen respect getoond werd door supporters van de tegenpartij als het volkslied werd gespeeld.
Hmmm, mijn interlandcarrière omvat 2 bezochte wedstrijden.quote:
Mag je nog blij zijn dat de batterij niet leeg was.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
Soms vraag ik me echt af "hoe dan?".
Kon mijn telefoon niet vinden (dat is niet uniek) dus via Google de telefoon af laten gaan.
Ligt dat ding dus midden onder mijn bed, hoe dan?
Enige dat ik kan verzinnen is dat ik mn broek LEO (lomp en onbenullig) van me af gesmeten heb terwijl de telefoon er nog in zat. Maar zelfs dat vind ik onlogisch.
Dat bedacht ik me net ook alquote:Op zondag 22 maart 2020 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je nog blij zijn dat de batterij niet leeg was.
Ik verdenk Spruitje.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook al
Maar echt, hoe dan?
Een krop sla?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro gaat even wat groens aanpakken
Ah, muziek terwijl je kookt, altijd goed.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
Wij zijn ook net klaar met eten. Roerbakgroenten met couscous.
Een eenvoudige, doch voedzame maaltijd, zoals Olivier B. Bommel zou zeggen.
Met mijn zoon inmiddels afspraken gemaakt voor morgen. Ik maak hem gewoon om 05.30 wakker. Hij gaat dan 's ochtends eerst een eind fietsen en zorgt dan dat hij om 09.00 achter de pc zit voor school. Zo proberen we toch maar de structuur er in te houden zoals hij gewend was. Hopelijk gaat dat werken.
En dan ga ik school toch ook maar mailen dat dreigen met strafroosters zodra de school weer begint, niet de juiste weg is. Werkelijk waar; hij heeft nu al van twee docenten een mailtje gehad, waarin staat dat als ze volgende week niet al hun werk op tijd maken dat ze dan op school alsnog straf gaan krijgen. Dat motiveert niet, kan ik zeggen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Olivier B Bommel, is dat van Douwe Dabbert? Wil even niet Googlen
Ze moeten mij gewoon de tijd geven om hem op de rit te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een waardeloze aanpak van die docenten zeg. Ga aub in gesprek met school en regel extra begeleiding voor je zoon, want hij verzuipt
Niks meer tussen de oren?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:03 schreef brother52 het volgende:
Thanks Raf!
Ik schakel uit want mijn koptelefoon is leeg.
Het werd ineens verdacht stilquote:
Nogmaals bedankt dan Rafeiro. Ik vond het erg ontspannende muziek. Was wel even goed voor mij.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
En stop nu dus ook maar, krijg het niet meer aan de gang.
Fijn om te lezenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt dan Rafeiro. Ik vond het erg ontspannende muziek. Was wel even goed voor mij.
Als jij echt ziek wordt kun je niet alle begeleiding op je nemen he?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten mij gewoon de tijd geven om hem op de rit te krijgen.
Ik word trouwens ineens vanuit het niks echt snipverkouden![]()
Ik voel me verder prima, maar je gaat toch meteen twijfelen.
Ja, zou kunnen inderdaad. Ik denk nog niet aan iets ernstigs in ieder geval.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als jij echt ziek wordt kun je niet alle begeleiding op je nemen he?
Mijn ‘verkoudheid’ is overduidelijk hooikoorts, kan het dat bij jou ook zijn?
Shame on youquote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb Raf's show gemist, omdat ik met mijn broer+aanhang, zus+aanhang en moeder zat te videobellen. Op zich wel een leuke manier om elkaar toch even te zien. We bellen wel regelmatig, maar af en toe elkaar even aan kunnen kijken is ook wel fijn.
Volgende keer Picnic proberen, is goedkoperderquote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef just me het volgende:
Voor het eerst van mijn leven online bij AH besteld, ze komen dinsdag al tussen 08.00 - 14.00 uur.
Allemaal zware dingen dus ik hoef niet te sjouwen!
![]()
Mijn zwager is aardappelboer en heeft wat vrachtwagens met aanhangers. Telt dat ook?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
@:spijkerbroek Zit je familie in de handel van auto's en toebehoren? Zo veel aanhangers
Zo noem je je zus toch nietquote:Op zondag 22 maart 2020 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn zwager is aardappelboer en heeft wat vrachtwagens met aanhangers. Telt dat ook?
Goed bezig. Symph wilde Hello Fresh heractiveren, maar ik vind de gerechten en met name de ingrediënten niet boeiend genoeg, het gros hebben we gewoon in de voorraad hier, dus beetje onzinnig om dat dan tegen de hoofdprijs nog een keer te laten bezorgen. Wel wat inspiratie opgedaan op de site.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef just me het volgende:
Voor het eerst van mijn leven online bij AH besteld, ze komen dinsdag al tussen 08.00 - 14.00 uur.
Allemaal zware dingen dus ik hoef niet te sjouwen!
![]()
En koken kun je toch jij welquote:Op zondag 22 maart 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Symph wilde Hello Fresh heractiveren, maar ik vind de gerechten en met name de ingrediënten niet boeiend genoeg, het gros hebben we gewoon in de voorraad hier, dus beetje onzinnig om dat dan tegen de hoofdprijs nog een keer te laten bezorgen. Wel wat inspiratie opgedaan op de site.
Bij Picnic kon ik niet eens 'n bezorgmoment kiezen; ik heb daar wel regelmatig besteldquote:Op zondag 22 maart 2020 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgende keer Picnic proberen, is goedkoperder
Heb bij beide 1x besteld, haha. Alleen heeft Picnic het artikel dat ik daar zo fijn vond (biertjes 20 cent goedkoper per flesje dan de appie) niet meer in het assortiment. Maar het meeste hebben ze daar wel en ze bezorgen gratis. (oké 35 cent voor plastic zakjes, maar die nemen zo ook weer in)
Nobody expects the Spanish Inquisition!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Schrok me de vinkentering, ineens herrie.
Ik verwacht helemaal niets, ik wacht wel afquote:Op zondag 22 maart 2020 22:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Het scheelde niet veel.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Zit ome Rob in quarantaine of mag hij nog een beetje wiebelen?
quote:
Vrijdagnacht een goede vriend plotsklaps naar het ziekenhuis moeten rijden met koorts en ademhalingsproblemen. Gelukkig geen COVID, maar als dat het wel was geweest....quote:
Het was maar .....quote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vrijdagnacht een goede vriend plotsklaps naar het ziekenhuis moeten rijden met koorts en ademhalingsproblemen. Gelukkig geen COVID, maar als dat het wel was geweest....
Aiquote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vrijdagnacht een goede vriend plotsklaps naar het ziekenhuis moeten rijden met koorts en ademhalingsproblemen. Gelukkig geen COVID, maar als dat het wel was geweest....
Pffff... schrikken, sowieso !quote:Op zondag 22 maart 2020 22:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels over de mic. Maar goed, nu ga ik effe door. Dan maar zonder mijn botergladde pantydropping stem.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels over de mic. Maar goed, nu ga ik effe door. Dan maar zonder mijn botergladde pantydropping stem.
Uit het Trip-Hop bakje: Lamb - Gabrielquote:
mijn vader's naam was Theo, mijn broer heet ook Theo en dan hadden we oom Theo ook nogquote:Op zondag 22 maart 2020 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Pa heette Henk (nog steeds trouwens), een buurman heette Henk en de overbuurman ook. En dan had je Ome Henk ook nog
Moet je nu J. bezig houden met z'n huiswerk ?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Nope, geen mic. Poep. Oh well, dan maar tekst. Even een uurtje kalmerende, zalvende muziek. Omdat we allemaal een behoorlijk bewogen week hebben gehad als mens, als land, als wereld.
Was vooral veel stil zittend toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Nope, geen mic. Poep. Oh well, dan maar tekst. Even een uurtje kalmerende, zalvende muziek. Omdat we allemaal een behoorlijk bewogen week hebben gehad als mens, als land, als wereld.
Ja. School stuurt huiswerk, of zet lessen klaar in een online omgeving die zwaar overbelast is omdat heel schoolgaand Nederland daar in zitquote:Op zondag 22 maart 2020 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je nu J. bezig houden met z'n huiswerk ?
Ik denk dat J. Rob huiswerk geeftquote:Op zondag 22 maart 2020 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je nu J. bezig houden met z'n huiswerk ?
Echt fantastischquote:Op zondag 22 maart 2020 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja. School stuurt huiswerk, of zet lessen klaar in een online omgeving die zwaar overbelast is omdat heel schoolgaand Nederland daar in zit
quote:
Ik ken Magister alleen als leerlingenadministratie programma.quote:
Jep, Rob is aan het draaienquote:
Via Magister kunnen ze via Microsoft Teams online les geven. Ze sturen een link en de leerling logt in en dan hoeven ze zelf geen Teams te hebben. We gaan het morgenochtend om 09.00 beleven. Mijn zoon heeft dan zijn eerste online les.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken Magister alleen als leerlingenadministratie programma.
Ik ken het niet, maar heb bij een overkoepelende organisatie AVG moeten checken en daar kwam magister regelmatig langsquote:Op zondag 22 maart 2020 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken Magister alleen als leerlingenadministratie programma.
Maar ook in die uitvoering?quote:
heeft hij er zin in of juist helemaal niet ?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Via Magister kunnen ze via Microsoft Teams online les geven. Ze sturen een link en de leerling logt in en dan hoeven ze zelf geen Teams te hebben. We gaan het morgenochtend om 09.00 beleven. Mijn zoon heeft dan zijn eerste online les.
Jeetje, Rob, dat hoor IK toch nietquote:
Ja, hij is daar wel blij mee. Zijn manier van leren is om heel goed naar de uitleg in de lessen te luisteren en veel vragen te stellen. Hij is erg dyslectisch en heeft dus moeite om uit boeken te leren. Dus dit is voor hem wel fijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij er zin in of juist helemaal niet ?
Oh superfijn voor hem, en voor jouquote:Op zondag 22 maart 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij is daar wel blij mee. Zijn manier van leren is om heel goed naar de uitleg in de lessen te luisteren en veel vragen te stellen. Hij is erg dyslectisch en heeft dus moeite om uit boeken te leren. Dus dit is voor hem wel fijn.
Vaak onthoud je het dan ook beterquote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben niet dyslectisch, maar een goede docent(e) die het verteld was voor mij ook altijd 10x beter dan een boek.
Goeie docenten zijn sowieso onbetaalbaar.quote:
Ik heb wel bewondering hoe docenten het nu moeten doen, een hoop "oudjes" zijn niet gewend om on-line lessen te makenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goeie docenten zijn sowieso onbetaalbaar.
Op de havo heb ik vaak genoeg een docente moeten corrigeren. Dan leer je dus niet. En ja op dat vak ben ik toen de 1e x niet geslaagd.
En de toegenomen administratie, en de mondige ouders, en de steeds veranderende richtlijnen vanuit CITO, etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel bewondering hoe docenten het nu moeten doen, een hoop "oudjes" zijn niet gewend om on-line lessen te maken
En die Robjes....quote:Op zondag 22 maart 2020 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En de toegenomen administratie, en de mondige ouders, en de steeds veranderende richtlijnen vanuit CITO, etc.
welke groep zit J. nu ?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En de toegenomen administratie, en de mondige ouders, en de steeds veranderende richtlijnen vanuit CITO, etc.
Ik had de leraar niet nodig. Ik regelde zelf wel mijn lessen. Ik lag lichtjaren voor op de rest van de klas. En toch zo gewoon en bescheiden gebleven!quote:
Vijf. Heeft de vierde gedoubleerd.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 22:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had de leraar niet nodig. Ik regelde zelf wel mijn lessen. Ik lag lichtjaren voor op de rest van de klas. En toch zo gewoon en bescheiden gebleven!
Dat is toch ook niet vreemd, hij kan beter 'n keer doubleren om daardoor sterker op school te worden!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vijf. Heeft de vierde gedoubleerd.
Tja, hoe zal ik het zeggen.... De lessen en taakjes zijn noodzakelijk kwaad in zijn ogen. Spelen, spelen, spelen, dat is het echte leven.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet vreemd, hij kan beter 'n keer doubleren om daardoor sterker op school te worden!
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tja, hoe zal ik het zeggen.... De lessen en taakjes zijn noodzakelijk kwaad in zijn ogen. Spelen, spelen, spelen, dat is het echte leven.
lange afstands liefde moet kunnen Rafquote:Op zondag 22 maart 2020 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Al ben ik bang dat zij hem en jou gewoon zou verslinden, lief monster dat het is
Ik ken alleen dezequote:
Ah! Daar is de wisseling van de wachtquote:
Ben je nu aan het draaien dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah! Daar is de wisseling van de wacht
Van Clandestien tot elf.quote:
Hij heeft smoesje nodig om morgen misselijk te zijn.quote:
Ben ingeschakeld, ik hoor het. Ik wist niet dat er een show was; jammer dat ik die heb gemist.quote:
Was ook niet aangekondigd. Ik ben stiekem weer wat vlieguurtjes aan het maken om het stof van mijn virtuele schuifjes te blazen.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben ingeschakeld, ik hoor het. Ik wist niet dat er een show was; jammer dat ik die heb gemist.
Je hebt mij ook gemist!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben ingeschakeld, ik hoor het. Ik wist niet dat er een show was; jammer dat ik die heb gemist.
wij wisten het ook niet,..... opeens was er muziekquote:Op zondag 22 maart 2020 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik mis jou altijd als je er niet bentquote:
Beterquote:Op zondag 22 maart 2020 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Was ook niet aangekondigd. Ik ben stiekem weer wat vlieguurtjes aan het maken om het stof van mijn virtuele schuifjes te blazen.
Ik schrok me echt de tering....quote:Op zondag 22 maart 2020 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
wij wisten het ook niet,..... opeens was er muziek
Waarom heb je dan ook een stille stream aanstaanquote:Op zondag 22 maart 2020 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de tering....
Ineens muziek, haha.
quote:
knokkels komt en knokkels gaat... Hij leest op Facebook dat er een show is en dan nog niet even in het topic komenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BeterHopelijk horen we je de komende tijd weer vaker. En je krijgt extra bonuspunten als je Knokkels ook nog terug weet te lokken
Onbewust tot ene draak online kwamquote:Op zondag 22 maart 2020 22:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een stille stream aanstaan
Ik ga naar Klaas Vaak luisterenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Miyagi & Эндшпиль - Я хочу любить luister ik dan maar.
Welterusten en tot snelquote:Op zondag 22 maart 2020 23:05 schreef robdriessen het volgende:
Welterusten, vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op maandag 23 maart 2020 06:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in de nieuwe werkweek.
IT bedrijf toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend. Hopen dat het in de loop van de dag beter gaat.
We hebben bij ons netwerk problemen. Niemand kan van thuis uit inloggen.![]()
Schiet goed op zo.
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
iedereen maar weer succes vandaag, sterkte met netwerkproblemen en thuiswerken!
Ai, dat moet echt een beste knal zijn geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Sterkte deze week.
Vannacht heb ik een dikke boem gehoord. Blijkt een plofkraak bij het Food Center in Amsterdam te zijn geweest. Dat moet een beste knal geweest zijn als ik het hier nog hoorde...
Ja ik denk dat veel mensen aan het klussen zijn, je moet toch wat met je vrije tijdquote:Op maandag 23 maart 2020 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai, dat moet echt een beste knal zijn geweest.
Hier in de halve buurt aan het klussen. Tot zover is het vandaag zowaar stil bij de buren, maar daar was het afgelopen weekend een teringherrie met boren, zagen en timmeren.
goed idee! ik ga mijn winterjas ook wassen vandaag!quote:Op maandag 23 maart 2020 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gistermiddag nog een was buiten gehangen, met oa een winterjas van Symph, geen idee wat hij gedaan had, maar een mouw was groen. Eind van de dag eens kijken of het droog is en of de mouw weer gewoon donkergrijs is. Het is wel echt perfect weer om de was buiten te drogen, het waait flink en het is zonnig. Mijn ene winterjas moet ook gewassen, die is vies geworden toen ik op de vlonder viel.
gewoon de andere kant opkijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staan twee manden schone was me aan te staren, ik doe net alsof ik ze niet zie
Er mag meegetekend wordenquote:Vanavond 19:00: Brother52 maakt een tekening voor opa en oma
Voor just me: de kabouterdans.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik had me voorgenomen om naar de eerste de beste collega die een domme en/of onnodige vraag mail toe te fietsen om een mep te verkopen.
Nu kan ik de fietssleutel nergens vinden
De lekke banden helpen ook niet meequote:Op maandag 23 maart 2020 12:12 schreef just me het volgende:
[..]niet eens een reservesleutel hebben
die heb jij lekgepriktquote:Op maandag 23 maart 2020 12:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De lekke banden helpen ook niet mee
We maken er gewoon een interactieve show vanquote:
Burgemeester van Zaanstad:quote:Op maandag 23 maart 2020 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Al die klotemongolen die massaal naar het strand en parken gaan...
![]()
quote:Je kunt levens redden en wie dat niet doet begaat een doodzonde.
...
Tegen de mensen die de 1,5 meter afstand niet houden zeg ik iets anders.
Tegen hen zeg ik: u begaat een doodzonde. U brengt anderen nodeloos in gevaar.
Die burgemeester durft, en gelukkig maar dat juist zo iemand z’n mond opentrekt. Ik lees soms met tranen in m’n ogen over schrijnende situaties van mensen die nu niet bij elkaar kunnen zijn en dan hoor je idioten op tv zeggen ‘ ja, we gaan nu nog maar even met z’n allen er opuit, straks mag het niet meer, dus we nemen het er nog even van’. En die domme studente die mailde dat ze niet kon op het geplande tijdstip voor het mondelinge examen via skype, want ‘we gaan met de hele familie m’n zusje op Schiphol ophalen die terugkomt’. Slaan wil ik ze...quote:
ik ook, maar ja, lekke bandquote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die burgemeester durft, en gelukkig maar dat juist zo iemand z’n mond opentrekt. Ik lees soms met tranen in m’n ogen over schrijnende situaties van mensen die nu niet bij elkaar kunnen zijn en dan hoor je idioten op tv zeggen ‘ ja, we gaan nu nog maar even met z’n allen er opuit, straks mag het niet meer, dus we nemen het er nog even van’. En die domme studente die mailde dat ze niet kon op het geplande tijdstip voor het mondelinge examen via skype, want ‘we gaan met de hele familie m’n zusje op Schiphol ophalen die terugkomt’. Slaan wil ik ze...
Mijn buren zijn net op vakantie naar Texel gegaan, ja, ze hadden in januari al geboekt en ze kregen geen geld terug als ze niet zouden gaanquote:Op maandag 23 maart 2020 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ja, lekke band
Nee maar serieus, echt
Maakt helemaal niet uit dat de burgemeesters van de Waddeneilanden hebben opgeroepen om niet te komen, omdat o.a. de gezondheidszorg daar totaal niet toereikend is.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buren zijn net op vakantie naar Texel gegaan, ja, ze hadden in januari al geboekt en ze kregen geen geld terug als ze niet zouden gaan![]()
Vind ik ook. Ik ben erg blij met deze burgemeester. Erg benaderbaar en gewoon recht voor z'n raap.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die burgemeester durft, en gelukkig maar dat juist zo iemand z’n mond opentrekt.
Jep en eerlijk gezegd had ik mijn buren anders ingeschat !quote:Op maandag 23 maart 2020 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit dat de burgemeesters van de Waddeneilanden hebben opgeroepen om niet te komen, omdat o.a. de gezondheidszorg daar totaal niet toereikend is.
Wat een idioten heb je toch...
Ik zie je al lopen met een grote bel in je hand..quote:Op maandag 23 maart 2020 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben erg blij met deze burgemeester. Erg benaderbaar en gewoon recht voor z'n raap.
Mensen hebben kennelijk dit soort (en nog strengere) woorden nodig, want er zijn hele hordes die hun eigen verantwoordelijkheid totaal niet nemen. Echt om woest van te worden.
Ik moet zo nog naar de supermarkt, en zie er al tegenop. Ik overweeg om bordjes om mijn nek te hangen (voor en achter) met daarop "Ik heb misschien corona. Hou afstand".
Aaaarghhhquote:Op maandag 23 maart 2020 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buren zijn net op vakantie naar Texel gegaan, ja, ze hadden in januari al geboekt en ze kregen geen geld terug als ze niet zouden gaan![]()
Ik zie inmiddels ook echt op tegen supermarktbezoekjes. Gelukkig kan ik omdraaien als ik zie dat het druk is en op een ander moment terugkomen. Als ik dan die beelden uit o.a. Spanje zie waar ze, afstand houdend, in lange rijen staan te wachten tot ze ergens wat mogen kopen...quote:Op maandag 23 maart 2020 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben erg blij met deze burgemeester. Erg benaderbaar en gewoon recht voor z'n raap.
Mensen hebben kennelijk dit soort (en nog strengere) woorden nodig, want er zijn hele hordes die hun eigen verantwoordelijkheid totaal niet nemen. Echt om woest van te worden.
Ik moet zo nog naar de supermarkt, en zie er al tegenop. Ik overweeg om bordjes om mijn nek te hangen (voor en achter) met daarop "Ik heb misschien corona. Hou afstand".
Pest, pest, pest...quote:Op maandag 23 maart 2020 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en eerlijk gezegd had ik mijn buren anders ingeschat !
[..]
Ik zie je al lopen met een grote bel in je hand..![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:11 schreef just me het volgende:
Ik zie je al lopen met een grote bel in je hand..![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Viel me reuze mee in de supermarkt. Er waren niet veel mensen, en degenen die er waren, hielden zo goed en zo kwaad afstand als het ging in zo'n relatief kleine winkel.
* Symphonic is onderweg naar Den Helder om de stop uit de boot te trekken,quote:Op maandag 23 maart 2020 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dan doe je goed papa spelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:50 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)rk-van-dochter-video
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Vooral die zucht aan het eindequote:Op maandag 23 maart 2020 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Ah dank je. Dat had ik net even nodigquote:Op maandag 23 maart 2020 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Was Maarten blij met je stokje?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah dank je. Dat had ik net even nodig![]()
Hier ging het vandaag volgens planning. Er is gefietst en de rest van de dag is er aan natuurkunde gewerkt. Eerst online les, vervolgens een oefentoets gemaakt en ingeleverd en gewerkt aan een verslag. De deadline voor inleveren van het verslag was 17.00
Ik gok dat dat niet gehaald is, maar de katten zijn relaxed, dus dat gaat nog goed.
Zelf heb ik om 15.00 mijn stokje aan Maarten gegeven en ben ik afgehaakt qua thuiswerken.
Ja hoor. Morgen zit ik weer fris en fruitig achter de pc en dan kijken hoe lang ik het dan vol hou. Het valt me echt zwaar hoor, dat thuiswerken. Of eigenlijk de hele situatie.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Was Maarten blij met je stokje?
Morgen toch nog wel een dag, neem ik aan?
Kan ik me voorstellen. Nou, eigenlijk niet, want ik zit in een heel andere situatie.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen zit ik weer fris en fruitig achter de pc en dan kijken hoe lang ik het dan vol hou. Het valt me echt zwaar hoor, dat thuiswerken. Of eigenlijk de hele situatie.
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
In het kader van het wat vrolijkere nieuws: mijn moeder heeft net gefacetimed met mijn dochter![]()
Voor een 80-jarige gaat mijn moeder toch nog vrolijk mee met de tijd.
wat gaaf!!quote:Op maandag 23 maart 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
In het kader van het wat vrolijkere nieuws: mijn moeder heeft net gefacetimed met mijn dochter![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |