SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
service he?!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel goed dat je eerst een NL-alert uitstuurde voordat je Rammstein ging draaien, peaceman.
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:37 schreef livelink het volgende:
Ik vind het wel goed dat je eerst een NL-alert uitstuurde voordat je Rammstein ging draaien, peaceman.
Dat je thuis moet blijven als je ziekerig bent en 1,5 meter afstand moet houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarvoor was dat alert? Want wij krijgen dat niet en ik zie niks op nu.nl staan
Hou 1,5 meter afstand was het alert ongeveer.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarvoor was dat alert? Want wij krijgen dat niet en ik zie niks op nu.nl staan
De Belgen blijven weg!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
DE DUITERS KOMEN !!!!1!!EINZ!
(Sorry, moest even in FOK! stijl blijven)
Nazi pangpang!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Wij zijn een apart eilandje op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:38 schreef robdriessen het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik verwarrend vind is dat je thuis moet blijven als je verkouden of ziek bent, maar dat er verder gezegd wordt blijf op 1,5 meter afstand. Oftewel, ga er lekker op uit als je OK bent, waarbij je van te voren niet weet of je wel 1,5 meter afstand kan houden...
We gaan straks ook op pad.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik wilde straks toch even een stukje gaan wandelen.
Eerder met zinloos geweld...quote:Op zondag 22 maart 2020 11:45 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg ik net een filmpje van m'n neefje die in de tuin een fles water lek schiet met een luchtbuks.
Daar zijn ze dus echt bezig met de apocalyps
Je moet eerst gaan om terug thuis te kunnen komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:46 schreef peaceman het volgende:
29. 1:54:53 Pixies - Distance Equals Rate Times Time
30. 1:56:09 Delays - Stay Where You Are
31. 2:00:51 Golden Earring - Back Home
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verderquote:Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik wilde straks toch even een stukje gaan wandelen.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Toch handig zo'n nl-alert als wekker.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verder
Oeh dat in het voren kijken doe ik nog niet, maar houd wel netjes afstand. En juist nu even dat knikje, een knipoog, "hoi" oid naar de mensen die je tegenkomt (op afstand).quote:Op zondag 22 maart 2020 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon, maar als je ziet dat het druk is loop je een andere kant op, en verder met een grote boog om andere mensen heen. Ik kwam vrijdag op weg naar de Aldi door een smal stukje, ik kijk dan even of er niet al iemand loopt. Even verderop was het iets breder en een ouder echtpaar ging keurig achter elkaar lopen toen ik als tegenligger er aan kwam. Even vriendelijk hallo en we kunnen weer verder
sterkte daarquote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben uitgetuned. Het gaat hier even serieus niet goed met mijn zoon sinds dat NL-alert.
Angst aanval of wat anders? Als we wat kunnen doen, laat het horen. Zal wel niet, maar toch.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben uitgetuned. Het gaat hier even serieus niet goed met mijn zoon sinds dat NL-alert.
Succes livelink.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Ai... sterkte.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Veel sterkte daar livelink.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Sterkte livelink...quote:Op zondag 22 maart 2020 12:04 schreef livelink het volgende:
Mag peaceman ook mee?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterkte livelink...![]()
Ik ga even was weg pakken, stofzuigen boven, douchen en dan even met de fiets naar buiten!
Dat uiteraard wel. Achter elkaar fietsen.quote:
Bij hele brede paadjes mag het ook naast elkanderquote:Op zondag 22 maart 2020 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel. Achter elkaar fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |