Gaat dan toch mooi gelijk op met het RIVM enzoquote:Op zondag 22 maart 2020 10:47 schreef byah het volgende:
[..]
3 weken te laat, net als bol.com met boter op hun hoofd bericht
twitter:volkskrant twitterde op zondag 22-03-2020 om 10:47:35Rusland biedt Italië hulp aan bij het gevecht tegen de corona-pandemie. Het Russische leger vliegt vanaf vandaag medisch personeel en apparatuur over naar Italië. Volg het laatste nieuws via ons liveblog https://t.co/6E7lYVurua reageer retweet
Over die "straks" heb ik hetquote:Op zondag 22 maart 2020 10:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Ruim 2 weken, en het wordt verspreid dus mensen in eigen regio kunnen uiteraard ook naar de IC. Totdat het echt te nijpend wordt straks.
Sneer, nee, helemaal niet. Jij zei dat jij er niet in mee ging om hem te bashes. Nou dat staat je toch vrij.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet. Is dit een verkapte sneer?
In ieder geval geldt jouw argumenten voor elk algemeen beeld van welke crisis dan ook. Natuurlijk moet je kritisch zijn op welk plan dan ook. Maar ik heb inhoudelijk geen enkel goede kritiek kunnen horen waarom Van Dissel ongelijk heeft. Vooruit, beetje wereldvreemd door te stellen dat carnaval alleen in kleine groepjes wordt gevierd. Okee, het zou nihil zijn dat het virus ons zou treffen. Een inschattingsfout van belang, prima.
Maar inhoudelijk over besmettelijkheid en dodelijkheid van een virus zal ik altijd hem eerder geloven dan de users hier.Er was zelfs een user die beweerde zonder enige vorm van achtergrondkennis dat corona HIV-geladen was. Nou, die kneus neem ik dus niet meer serieus op dit forum.
Ik ga pas kijken als er klapstoelen worden gebruikt en ze elkaar door het bureau van de griffier werpen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bokswedstrijden tussen politici op TV zou men wel binnen houden in ieder geval.
Natuurlijk wel, zie link van Trouw. De regering kan ook gewoon een avondklok instellen, leger op straat en bevoegdheden van het decentrale gezag afpakken. Zelfs gedwongen evacuatie is mogelijk. Wel is het zo dat niet per se een beperkte of algemene noodtoestand afgekondigd hoeft te worden. Ze kunnen ook per maatregel een bepaald artikel bij koninklijk besluit activeren.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij kennen geen wet die meer bevoegdheden geeft in een noodtoestand. Itt Spanje.
Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen hier, maar denk niet dat de situatie hier zo misbruikt zal worden als in Hongarijequote:Op zondag 22 maart 2020 10:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/poli(...)-betekenen~bd97f543/
Artikeltje van Trouw over dit onderwerp.
O, ik dacht dat iedereen impliciet snapte over wie ik het had.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je snapt dat het hierbij gewenst is dat je NAMEN noemt!!
Lief van zequote:Op zondag 22 maart 2020 10:49 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op zondag 22-03-2020 om 10:47:35Rusland biedt Italië hulp aan bij het gevecht tegen de corona-pandemie. Het Russische leger vliegt vanaf vandaag medisch personeel en apparatuur over naar Italië. Volg het laatste nieuws via ons liveblog https://t.co/6E7lYVurua reageer retweet
Wel, t percentage is alleen wat opgehoogd van 75 naar 90.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Wij kenden 2 weken geleden ook geen wet die bedrijven 90% loon vergoed als ze dicht moeten waarbij geen aanspraak op ww rechten gemaakt hoeft te worden etc etc.
Hongarijequote:Op zondag 22 maart 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen hier, maar denk niet dat de situatie hier zo misbruikt zal worden als in Hongarije
Er zijn hier zelfs users die denken dat 50% (of zelfs meer) van de bevolking door dit virus eraan gaat. Daar is echt geen enkele aanleiding toe om zoiets te denken. Pure paniekzaaierij.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
In ieder geval geldt jouw argumenten voor elk algemeen beeld van welke crisis dan ook. Natuurlijk moet je kritisch zijn op welk plan dan ook. Maar ik heb inhoudelijk geen enkel goede kritiek kunnen horen waarom Van Dissel ongelijk heeft. Vooruit, beetje wereldvreemd door te stellen dat carnaval alleen in kleine groepjes wordt gevierd. Okee, het zou nihil zijn dat het virus ons zou treffen. Een inschattingsfout van belang, prima.
Maar inhoudelijk over besmettelijkheid en dodelijkheid van een virus zal ik altijd hem eerder geloven dan de users hier.Er was zelfs een user die beweerde zonder enige vorm van achtergrondkennis dat corona HIV-geladen was. Nou, die kneus neem ik dus niet meer serieus op dit forum.
Dat staat er ja.quote:
Top!quote:Op zondag 22 maart 2020 10:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op Bol zijn nu een aantal ebooks maar 1 cent zag ik. Allerlei kinderboeken.
China en Rusland die hulp bieden,... hier lijkt toch wel meer aan de gang te zijn.. EU is blijkbaar niet in staat om iets te doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja daar heeft Viktor Orban maar alvast de noodtoestand voor onbepaalde tijd uitgeroepen om zijn politieke oppositie (wat er nog van over is dan) buitenspel te zetten. Die gebruikt deze crisis puur voor eigen politiek gewinquote:
Misschien dit topic dan niet lezen?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:08 schreef Robbertooo het volgende:
Bij mij is het een soort van cirkel geworden.
Door de corona krijg ik stress,van die stress krijg ik klachten, die ik weer link aan corona, waar ik weer stress van krijg.
Is het al voorbij?
Wie dan? Noem er 1.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs users die denken dat 50% (of zelfs meer) van de bevolking door dit virus eraan gaat. Daar is echt geen enkele aanleiding toe om zoiets te denken. Pure paniekzaaierij.
Hmmm..misschien moet ik mij wat meer inlezen over mn land van herkomstquote:Op zondag 22 maart 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heeft Viktor Orban maar alvast de noodtoestand voor onbepaalde tijd uitgeroepen om zijn politieke oppositie (wat er nog van over is dan) buitenspel te zetten. Die gebruikt deze crisis puur voor eigen politiek gewin.
De jaarbeurs in Utrecht, ligt centraal, men kan zelfs ambulance treinen gaan gebruiken.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou eerder aan een grootschalig congreshotel met expositiehallen denken in de buurt...
Kan gewoon gevorderd gaan worden in zo'n situatie.
Zie laatste pagina in het ‘hoe lang gaat dit nog duren’ topic. En dan zijn er nog genoeg anderen die zoiets hebben gezegd, maar jij snapt ook wel dat ik dat niet allemaal terug ga zoeken.quote:
China, Rusland en Cuba. Wel allemaal erg "rode" landen. Straks nieuwe opleving van het communisme in Europa?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:53 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
China en Rusland die hulp bieden,... hier lijkt toch wel meer aan de gang te zijn.. EU is blijkbaar niet in staat om iets te doen.
https://www.euronews.com/(...)ak-in-spite-of-orbanquote:Op zondag 22 maart 2020 10:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hmmm..misschien moet ik mij wat meer inlezen over mn land van herkomst
Ok my bad. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat nood breekt wet.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel, t percentage is alleen wat opgehoogd van 75 naar 90.
Je haakte niet af bij zijn 'niet besmettelijk wanneer geen symptomen', 'kinderen minder kans om te besmetten' of 'genezen na 24 uur symptoom-vrij'? Allemaal zaken die niet uit de data of informatie van de WHO blijkt, maar die Van Dissel van het RIVM blijkbaar wel zeker wist hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |