Je weet niet of je het bewust meemaakt of niet tochquote:Op maandag 23 maart 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je maakt het toch niet bewust mee.
En je toekomstige leven is ook onbekend, waarin je nog alles bewust kan meemaken en lijden.
Als je dat eenmaal bent heb je toch geen gedachten meer om er spijt van te hebben.quote:
Huhquote:Op maandag 23 maart 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal bent heb je toch geen gedachten meer om er spijt van te hebben.
Dat is wel geruststellend.
Jawel hoor, want je lichaamsfuncties vallen gewoon uit en je brein waarin al je ervaringen zitten sterft dan gewoon.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je weet niet of je het bewust meemaakt of niet toch
Dat vind ik zo perfect aan mensen die gelovig zijn. Die hebben geloof en daardoor al zoveel innerlijke rust om daar gewoon niet bang voor te hoeven zijn. Dat is echt fijn o te hebbenquote:Op maandag 23 maart 2020 00:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je weet niet of je het bewust meemaakt of niet toch
Innerlijke rust?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo perfect aan mensen die gelovig zijn. Die hebben geloof en daardoor al zoveel innerlijke rust om daar gewoon niet bang voor te hoeven zijn. Dat is echt fijn o te hebben
ONRECHT!quote:Op maandag 23 maart 2020 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen die ontslagen worden als COR-mod
Dat zijn debielenquote:Op maandag 23 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop mensen na een paar weken in quarantaine denk ik.
Dat als je dood bent je niet meer kan denken "Oh wat jammer dat ik nu dood ben, ik had nog wel langer willen blijven leven". Dus dan is er geen probleem.quote:
Ik begrijp er nog steeds geen reet vanquote:Op maandag 23 maart 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat als je dood bent je niet meer kan denken "Oh wat jammer dat ik nu dood ben, ik had nog wel langer willen blijven leven". Dus dan is er geen probleem.
Mwah. Paar weken is wel erg snel inderdaad. Maar bij een paar maanden gaan veel mensen wel mentale problemen krijgen hoor. Daar is niet zoveel geks aanquote:
Geeft niet, ik leg het je nog wel eens uit als we dood zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen reet van
Maarten is een eindbaasquote:
Gelukkig is het allemaal niet zo zwart witquote:Op maandag 23 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Innerlijke rust?
Al die mensen zijn gigantisch bang om in de hel te belanden (lol). Als je er gewoon vanuit gaat dat er met de dood niks meer is brengt dat veel meer rust.
Nou ja, iedere gelovige heeft een andere kijk op de dood en ook op hemel/hel. Sommige geloven dat er uberhaupt geen hel bestaat en ook ongelovigen naar de hemel gaan. Dan is dat toch echt innerlijke rust.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Innerlijke rust?
Al die mensen zijn gigantisch bang om in de hel te belanden (lol). Als je er gewoon vanuit gaat dat er met de dood niks meer is brengt dat veel meer rust.
Nee maar eeuwenlang met religies leefden mensen natuurlijk met de angst dat ze bij zondes in de hel zouden komen, gelukkig konden ze dat afbetalen hoor LOL. Dat was het hele systeem om mensen onder controle te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gelukkig is het allemaal niet zo zwart witDat “al die mensen” extreem bang voor de dood etc zijn en de rest niet.
Waarom zou een hemel ook meer innerlijke rust moeten brengen dan dat het klaar is?quote:Op maandag 23 maart 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, iedere gelovige heeft een andere kijk op de dood en ook op hemel/hel. Sommige geloven dat er uberhaupt geen hel bestaat en ook ongelovigen naar de hemel gaan. Dan is dat toch echt innerlijke rust.
Of mensen die zoveel vertrouwen hebben dat ze een goed leven leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |