Wie ben jijquote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef FreezePop het volgende:
Wie kon voorspellen dat de Coronacrisis de defibrillatie van FOK! zou betekenen.
Dat lijkt me een nachtmerrie.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het eeuwige leven is niet aan jou besteed?
En stel dat de mensen die je lief hebt er ook voor kiezen? Of dat je in ieder geval de zekerheid hebt dat je niet alleen eeuwig blijft levenquote:
Hehwatquote:
Maar welkomquote:
Was bijna 6 jaar geleden actief op fok en als ik btje dronke ben ga ik dom commenten. Sorry man. Vraag @Flippiee maar over Harry Potter.quote:
Had je vroeger een andere username?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Was bijna 6 jaar geleden actief op fok en als ik btje dronke ben ga ik dom commenten. Sorry man. Vraag @:flippiee maar over Harry Potter.
Dan ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En stel dat de mensen die je lief hebt er ook voor kiezen? Of dat je in ieder geval de zekerheid hebt dat je niet alleen eeuwig blijft leven
Doodgaan is ook geen pretjequote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ook niet.
Wat moet het dan worden wanneer de planeet uiteindelijk kapot gaat? En dan blijf je maar doorleven voor altijd. Dat is echt een verschrikking.
De reden waaraan je dood kan gaan is vaak geen pretje, maar het doodgaan an sich lijkt me niet zo'n probleem. Dan is het gewoon net als in slaap vallen.quote:
Voor mij echt totaal niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Weet niet, heeft voor mij wel zelfde gradatie
Ja geen idee, ik zal daar toch een keer acceptatie in moeten vinden, niet best anders als ik straks 80 benquote:Op maandag 23 maart 2020 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij echt totaal niet.
[ afbeelding ]
Nooit daar gezeten. Maar nachtelijke gesprekken op FOK! komen mij ook bekend voor. Genot was datquote:Op maandag 23 maart 2020 00:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, vroeger had nachtbagger gewoon 20 topics. Nu is er niks meer op dit forum na 12 uurr.
Een ziekte krijgen lijkt me wel kut, dat je eerst nog maandenlang moet lijden voor je uiteindelijk mag gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik zal daar toch een keer acceptatie in moeten vinden, niet best anders als ik straks 80 ben
Op bepaalde punten zeker jaquote:Op maandag 23 maart 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het leven is enger dan de dood.
Oneensquote:Op maandag 23 maart 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het leven is enger dan de dood.
Het onbekende, het eeuwige, het nietsquote:
Maar je maakt het toch niet bewust mee.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het onbekende, het eeuwige, het niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |