Topic is sowieso redelijk aan het ontsporen. Alleen nog maar zeiken en afgeven op Nederland is het devies.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu wordt het vervelend. Ik poste dat je gewoon naar buiten mag. Woorden van de Minister-President. Letterlijk tekst van Rutte: een ommetje maken kan. Is weggehaald omdat ik mensen zou aansporen naar buiten te gaan. Je mag gewoon naar buiten!
In het vorige topic roept iemand dat de lijken in Ecuador opgestapeld liggen. Gister verkondigde iemand doodleuk dat het RIVM de eerste coronagevallen bewust zou hebben genegeerd. Vandaag achter elkaar vier users die van hearsay hebben dat het overal drukker en drukker wordt. Vraag je naar bewijs, is dat overbodig. Mag gewoon. Niemand die daadwerkelijk iets heeft gezien hoor. Pure opruiing.
Denk niet dat dit in de FB hoort?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef myShizzle het volgende:
twitter:andrewsweiss twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 15:10:48Video of Putin sharing an elevator ride 6 days ago w the chief doctor of Kommunarka hospital Denis Potsenko who tested positives for #coronavirus https://t.co/SmRhYJeTf9 reageer retweet
Hoe is dit nou weer een raar verzoek?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet minder raar dan 'open even een nieuw topic aub'
Niet zo hoog van de toren blazen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is dit nou weer een raar verzoek?
Jullie gooien hem dicht, ik plaats hier een verzoek tot het openen van een nieuwe.
Wat is hier mis mee?
Ja, waarom flip je dan hier als ik dat verzoek plaats? Doe niet zo mad. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blazen.
Ik heb niks dichtgegooid. Het topic was vol en voordat iemand het volgende topic geopend heeft haalde ik een post weg. Dan ontstaat er een error want topic wel dicht maar niet vol dus dan kan er geen nieuwe geopend worden. Dus dan moet eerst dat oude topic vol. Waar ik mee bezig was.
Wij hebben meerdere keren gevraagd of jij en anderen aub. willen stoppen met die discussie over Trump. Ik ga niet in tien verschillende posts lopen editten en het is nu wel een keer klaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, zijn jullie wel helemaal lekker door die post te verwijderen, die alleen FEITEN bevat?
Je kan me wat, zie echt FB. Alle leugens over Trump mogen prima blijven staan, en posts vol feiten moeten weg, want opeens niet relevant.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij hebben meerdere keren gevraagd of jij en anderen aub. willen stoppen met die discussie over Trump. Ik ga niet in tien verschillende posts lopen editten en het is nu wel een keer klaar.
Het is een COR topic, geen Trump bash en/of verdedig topic. Niet ieder puntje van kritiek op Trump hoeft te eindigen in TDS geschreeuw en niet iedere verdediging van Trump hoeft te eindigen in eenreactie. Het helpt de leesbaarheid niet en het zorgt voor tientallen posts die off-topic gaan.
Ik heb een hele discussie verwijderd, dus beide kanten van het verhaal. Er blijven soms vast wel dingen staan, maar ook dit geldt voor beide kanten. Niet al je TDS posts zijn verwijderd, ook daar ben ik zeker van. Het zal iedereen helpen als je iets rustiger posts en er niet meteen met een gestrekt been ingaat als iemand kritiek heeft op Trump.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan me wat, zie echt FB. Alle leugens over Trump mogen prima blijven staan, en posts vol feiten moeten weg, want opeens niet relevant.
De hele reeks staat vol leugens en onderbuik en smaad. En nogmaals, posts met bewezen feiten moeten weg, want DAN opeens is er geen ruimte voor die discussie.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb een hele discussie verwijderd, dus beide kanten van het verhaal. Er blijven soms vast wel dingen staan, maar ook dit geldt voor beide kanten. Niet al je TDS posts zijn verwijderd, ook daar ben ik zeker van. Het zal iedereen helpen als je iets rustiger posts en niet meteen met een gestrekt been ingaat als iemand kritiek heeft op Trump.
Als je iets ziet waarvan je vindt dat het te vergaat plaats je gewoon net als anderen een TR en dan kijken wij er naar.
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met dank aan hun president die bijna twee maanden lang z'n kop in het zand heeft gestoken. Het was allemaal een hoax en sowieso dik onder controle en het zou eind maart vanzelf weg gaan. Die man heeft echt bloed aan zijn handen en doden op zijn geweten.
Trump:
[] geschikt
[x] ongeschikt
Maar de "Trump is een moordenaarpost" staat er nog gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:48 schreef Kyran het volgende:
[modbreak]Dit is geen Trump topic, dus stop er aub. mee. Als moderators posts verwijderen is dat een teken dat het niet gewenst is, dus de discussie een paar minuten laten weer opstarten heeft geen zin.[/modbreak]
Het is allemaal een complot, al maandenlang, om jou te pesten.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hele reeks staat vol leugens en onderbuik en smaad. En nogmaals, posts met bewezen feiten moeten weg, want DAN opeens is er geen ruimte voor die discussie.
Nee, gewoon nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |