Tegenwoordig k-pop vooral. En dan met name G-friendquote:Op zondag 22 maart 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, waar hou jij van dan?
Ik klik al die filmpjes hier nooit aan er komen we zoveel voorbij op een dan
Zegt me zo niets eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tegenwoordig k-pop vooral. En dan met name G-friend![]()
Vind het heel anders dan Westerse muziek.
Ken ik,bij de eerste beat al goed.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Ken je deze toevallig? (is echt weer even wat anders hoor, maar misschien vind je het ook wel wat)
Cake met slagroom mascarpone mousse en aardbeien jamquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha het is een mooi nummer hoorgaat over verliefdheid
Verbaasd me niks dat het over verliefdheid gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja veel vinden het toch niet hun dingquote:Op zondag 22 maart 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Even geluisterd @:Limoentjuh, niet verkeerd maar niet zo mijn smaak
Ja, zag het. Hoor je ook niet vaakquote:
Zo is het. Maar ik vind het ook niet echt vervelende muziek, zal de radio er niet voor uit zettenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja veel vinden het toch niet hun dingmaar zoals je eerder al zei, smaken verschillen
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat het over verliefdheid gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ze hebben eigenlijk ook een boel nummers met een duister achtergrond
Nogal een probleem daar he. Iets minder gezellig. Het klinkt verder niet bijzonder duister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Moet je ook niet doen als het niet jouw smaak isquote:Op zondag 22 maart 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het. Maar ik vind het ook niet echt vervelende muziek, zal de radio er niet voor uit zetten
Ja is er nu op, wordt je altijd vrolijk vanquote:
Mevr, Liefbaar.quote:
Ja gestoorde wereld daar rond zelfmoord en depressies.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:24 schreef engine het volgende:
[..]
Nogal een probleem daar he. Iets minder gezellig. Het klinkt verder niet bijzonder duister.
Lees je wel goed lieffie wat ik tik ?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen als het niet jouw smaak is
Zo dat is een boel extra op de cakequote:Op zondag 22 maart 2020 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Cake met slagroom mascarpone mousse en aardbeien jam
Voor nog geen duizend euroquote:Op zondag 22 maart 2020 09:24 schreef dud0r het volgende:
Wie komt er sensueel gesmolten chocolade van m'n vingers likken?
quote:
Ow verkeerd gelezen iddquote:Op zondag 22 maart 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees je wel goed lieffie wat ik tik ?
Het is niet mijn smaak. Maar vind het ook geen vervelende muziek. Als het op de radio zou komen zou ik de radio er NIET voor uit zetten
Dacht al, ze leest ff niet goedquote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow verkeerd gelezen iddIk dacht je zou er nu de radio niet voor uitzetten om het online te luisteren
Sorry, mijn fout
Ze kon goed zingen, jammer dat er zo vroeg een einde aan kwam.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is er nu op, wordt je altijd vrolijk van
Nouja ik zie schattige meisjes met lieve stemmetjesquote:Op zondag 22 maart 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gestoorde wereld daar rond zelfmoord en depressies.
Maar je vind dat niet duisterWat is voor jou dan wel duister ?
Ja heel jammer, hoe ze het zichzelf ook aan doen met al die drank, en een onregelmatig levenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze kon goed zingen, jammer dat er zo vroeg een einde aan kwam.
Beetje zelfde stem als Anastacia
Hahaha ja best misleidend met die stemmen en dansjesquote:Op zondag 22 maart 2020 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik zie schattige meisjes met lieve stemmetjesAls je de tekst niet weet is het niet zo duister
![]()
Pff weet niet wat duistere muziek is. Luister ik denk ik niet.
Zijn volgens mij weinig die er niet met alcohol of drugs te maken hebben gehad. Gevaarlijk wereldjequote:Op zondag 22 maart 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel jammer, hoe ze het zichzelf ook aan doen met al die drank, en een onregelmatig leven
Lijkt DTS wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn volgens mij weinig die er niet met alcohol of drugs te maken hebben gehad. Gevaarlijk wereldje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |