Dat is mooi, maar ik moet nog steeds eerst weten wat voor taart het is. Heb geen trek in appeltaart. Iets met veel slagroom is welkomquote:Op zondag 22 maart 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dud kan denk leveren op verzoek die is van alle markten thuis
quote:Op zondag 22 maart 2020 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar ik moet nog steeds eerst weten wat voor taart het is. Heb geen trek in appeltaart. Iets met veel slagroom is welkom
quote:
Morguh Kopquote:Op zondag 22 maart 2020 08:55 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes
[ afbeelding ]
Dat mag niet de bijbel kopiër je ook niet.quote:
Hey bitch,Hoe gaat het?quote:Op zondag 22 maart 2020 08:55 schreef Kopjechino het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2020 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat mag niet de bijbel kopiër je ook niet.
Hey klootzakje. Gaat wel oké, hoe gaat het met jou?quote:
Goedemorgen suikerbloempjequote:Op zondag 22 maart 2020 08:55 schreef Kopjechino het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte mensen altijd goed.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey klootzakje. Gaat wel oké, hoe gaat het met jou?
Rock,Blues, Soul, Newagequote:Op zondag 22 maart 2020 09:00 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dotteke wat voor muziek vind jij leuk? Ik zie veel muziek van de heren langskomen maar ben wel benieuwd wat jij graag luistert
Goedemorgen snoezepoesjequote:
Gaat niet goed dus?quote:
En geen plaatjesquote:
Wereldnummer.quote:
Kashmir van Led zepplinquote:Op zondag 22 maart 2020 09:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Noem eens een goed nummerBen nou toch op de muziektour, hoor ik weet wat anders
Maar echtquote:
Zeg dat tegen @dud0rquote:Op zondag 22 maart 2020 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou jij bent er, gespierde spijker. Dus dit zal hem vast niet zijn
Vind maroon 5 verschrikkelijk dus die sla ik over. Van enigma ken ik “Sadness” en “return to innocence”quote:Op zondag 22 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kashmir van Led zepplin
Hotel califorie van de eagles
Maar memories van Maroon vind ik ook mooi
Of nummers van Enigma
Dee maar, zijn nog veel meer nummers die ik mooi vind. Maar ben niet echt fan van iemand of zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind maroon 5 verschrikkelijk dus die sla ik over. Van enigma ken ik “Sadness” en “return to innocence”
De andere 2 ken ik van naam maar nummers nooit gehoord. Even luisteren
Hotel california kende ik toch welquote:Op zondag 22 maart 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dee maar, zijn nog veel meer nummers die ik mooi vind. Maar ben niet echt fan van iemand of zo.
Kan, waar hou jij van dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hotel california kende ik toch weleven vergeten. Niet mijn smaak
Ik ga hier zo hard op altijdquote:
Ik mag jou wel.quote:
Heerlijk dezequote:Op zondag 22 maart 2020 09:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar echt![]()
Deze ging ook altijd hard op in de auto
Die vind ik ook mooiquote:
Haha het is een mooi nummer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |