Tegenwoordig k-pop vooral. En dan met name G-friendquote:Op zondag 22 maart 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, waar hou jij van dan?
Ik klik al die filmpjes hier nooit aan er komen we zoveel voorbij op een dan
Zegt me zo niets eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tegenwoordig k-pop vooral. En dan met name G-friend![]()
Vind het heel anders dan Westerse muziek.
Ken ik,bij de eerste beat al goed.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Ken je deze toevallig? (is echt weer even wat anders hoor, maar misschien vind je het ook wel wat)
Cake met slagroom mascarpone mousse en aardbeien jamquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha het is een mooi nummer hoorgaat over verliefdheid
Verbaasd me niks dat het over verliefdheid gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja veel vinden het toch niet hun dingquote:Op zondag 22 maart 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Even geluisterd @:Limoentjuh, niet verkeerd maar niet zo mijn smaak
Ja, zag het. Hoor je ook niet vaakquote:
Zo is het. Maar ik vind het ook niet echt vervelende muziek, zal de radio er niet voor uit zettenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja veel vinden het toch niet hun dingmaar zoals je eerder al zei, smaken verschillen
quote:Op zondag 22 maart 2020 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verbaasd me niks dat het over verliefdheid gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |