abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192247440
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
... zoals vegan-pannenkoeke
Ik snap dat jij single bent.
pi_192247627
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.

Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen

Voel jij je nu eenzamer?
Ik ben al even single en begin me wel steeds eenzamer te voelen en was aan het "daten/ chatten/ appen" met een leuke kerel waar de vonk wel redelijk leek over te springen, echter kreeg ik gister het bericht, ondanks dat de aantrekkingskracht etc aan beide zijdes goed is, hij het benauwd kreeg van het idee van definitieve relatie uiteindelijk of het "risico" op relatie en wilde wat dat betreft zijn leven houden zoals het is. Alle respect, want liever dat te horen krijgen, dan stom gehost worden of zo om diezelfde reden. Dit was wel een kick in the nuts natuurlijk, zeker gezien deze huidige tijd. Ik raak meteen ook een leuke gesprekspartner kwijt, naast alle leuke dingen in het leven (en ik weet dat veel mensen dit meemaken of het zelfs erger hebben! Dus ik ben geen uitzondering), ik zit al 2.5 week thuis (te werken) en kom vrijwel niet buiten. Met dit als kers op de taart voel ik me nu toch wel echt alleen.

Zoals bovenstaand nieuwsbericht van Tinder lijkt het me gewoon niet verstandig om nu aan de date te gaan, echter vraag ik me af hoe lang ik dit vol ga houden. Ik ben echt een persoonsmens en heb graag fysiek contact in de vorm van handen vast houden/ knuffelen of meer. Helaas is dat nu, net als voor zovelen, niet mogelijk, ik voel me dus niet zielig of zo, want de hele wereld dealt hiermee. De nodige tranen heb ik wel inmiddels wel gelaten om de algehele situatie, voor mezelf, voor Nederland, voor de wereldsituatie.
pi_192248005
Nee. Voel me sowieso niet zo snel eenzaam.....
pi_192248652
Je kan je eenzaamheid vergeten door leukere dingen te doen. Wat ik had gedaan was gewoon aandacht aan wat anders besteden, en afleiden.En ja anders gewoon even met jezelf even knuffelen :) Zonder zelfmedelijden of jezelf zielig te vinden, want dat gebeurt wel eens, maar gewoon om te genieten. Kacheltje aan en dus gewoon genieten, een goed boek is dus pefect! en niet denken dat je eenzaam bent want anders ga je jezelf verdrietig voelen. Maar gewoon om te genieten en goed te voelen.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:20:16 #55
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192248737
Ik ben single en ik heb nu (denk ik) corona (milde symptomen, niet doodziek - voorlopig althans :P ).

Ik ben niet eenzaam, ik baal eigenlijk vooral dat ik niet lekker naar buiten kan met dit mooie weer
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192248811
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:15 schreef Twintig het volgende:
Je kan je eenzaamheid vergeten door leukere dingen te doen. Wat ik had gedaan was gewoon aandacht aan wat anders besteden, en afleiden.En ja anders gewoon even met jezelf even knuffelen :) Zonder zelfmedelijden of jezelf zielig te vinden, want dat gebeurt wel eens, maar gewoon om te genieten. Kacheltje aan en dus gewoon genieten, een goed boek is dus pefect! en niet denken dat je eenzaam bent want anders ga je jezelf verdrietig voelen. Maar gewoon om te genieten en goed te voelen.
Deze tips werken wel, maar tot op zekere hoogte. 2.5 week in quarantaine is getting to me, zeg maar. Nu slaat dat over, na mijn genoemde ervaring van gisteren, in nog meer neerslachtigheid. Wellicht dat ik straks nog een poging waag te gaan wandelen in een gebied met vrijwel geen mensen in de natuur. Maar dat is ook maar weer voor even, de binnehuise activiteiten heb ik onderhand ook wel gehad...
pi_192249043
Inderdaad ga gewoon naar buiten geniet van de lucht! Je gaat toch niet voor een langere tijd binnen blijven na 1 maand of 2 ga je toch naar buiten! En wat als je iets leuks vindt een hobby ofzo dat je de tijd gewoon even vergeet! Dat je gewoon non stop 1 a 2 uurtjes bezig bent!
pi_192258191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:20 schreef SeLang het volgende:
Ik ben single en ik heb nu (denk ik) corona (milde symptomen, niet doodziek - voorlopig althans :P ).

Ik ben niet eenzaam, ik baal eigenlijk vooral dat ik niet lekker naar buiten kan met dit mooie weer
Kan toch gewoon op plaatsen waar geen of heel weinig andere mensen komen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 25 maart 2020 @ 09:47:42 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_192262197
Geen last van
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192262229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:20 schreef SeLang het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?
  woensdag 25 maart 2020 @ 10:39:26 #61
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192263334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Logisch toch? Als ik het heb dan loop ik dus gewoon het virus te verspreiden. Mocht ik toevallig een ouder of anderszins kwetsbaar persoon passeren dan kan die sterven aan het virus dat ik in mijn volle verstand loop te verspreiden! Als je weet (of denkt) dat je Covid-19 hebt dan moet je gewoon jezelf in totaal in quarantaine houden. Twee weekjes balen dat je niet naar buiten kunt staat in geen verhouding tot het risico op iemand's dood.
Mijn reisverslagen
pi_192263627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Logisch toch? Als ik het heb dan loop ik dus gewoon het virus te verspreiden. Mocht ik toevallig een ouder of anderszins kwetsbaar persoon passeren dan kan die sterven aan het virus dat ik in mijn volle verstand loop te verspreiden! Als je weet (of denkt) dat je Covid-19 hebt dan moet je gewoon jezelf in totaal in quarantaine houden. Twee weekjes balen dat je niet naar buiten kunt staat in geen verhouding tot het risico op iemand's dood.
Ik zou ECHT willen dat meerdere mensen deze instelling hadden. Die gegeneraliseerde rotopmerking van "Ach joh, ben gewoon verkouden"... Tja dat weet je dus niet zeker, dus sit your als down en blijf binnen.
pi_192266075
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hulde, zo hoort het ook. De meeste mensen zullen hopelijk ook zo reageren.

Ik hoop van harte dat dit forum niet een afspiegeling van de maatschappij is. De ideeën die ik hier zo nu en dan lees wordt ik bang van.
pi_192266679
Overdrijven kan natuurlijk altijd. Zolang jij gewoon je 1,5 of 2 meter afstand houdt is er niets aan de hand. Ik merk dat ik er knap chagrijning van wordt van dat alleen maar binnen zitten. Maak regelmatig even een ommetje door de wijk. En dan kom ik ook niet veel mensen tegen. En die je tegenkomt kun je goed ontwijken.
Voel me ook enigzins gesterkt door een artikel op NU.nl
https://www.nu.nl/coronav(...)cten-zijn-zwaar.html
Het is wat.......
pi_192266850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:32 schreef gooddaddy het volgende:
Overdrijven kan natuurlijk altijd. Zolang jij gewoon je 1,5 of 2 meter afstand houdt is er niets aan de hand. Ik merk dat ik er knap chagrijning van wordt van dat alleen maar binnen zitten. Maak regelmatig even een ommetje door de wijk. En dan kom ik ook niet veel mensen tegen. En die je tegenkomt kun je goed ontwijken.
Voel me ook enigzins gesterkt door een artikel op NU.nl
https://www.nu.nl/coronav(...)cten-zijn-zwaar.html
First world problem.

Doe je big boy panties aan en doorgaan. De pamper generatie. :')
pi_192267087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

First world problem.

First world problems zijn ook problems. :)
Het is wat.......
pi_192267175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

First world problem.

Hoe is bewust af en toe de deur uitgaan in tegenspraak met stoer zijn en doorgaan? :')
pi_192267213
quote:
13s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe is bewust af en toe de deur uitgaan in tegenspraak met stoer zijn en doorgaan? :')
Reactie op dat pamper artikel over mensen zonder ruggengraat.
pi_192269406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Reactie op dat pamper artikel over mensen zonder ruggengraat.
Hij volgt anders gewoon het advies van hoogleraar neuropsychologie Erik Scherder. Zolang je 1,5 meter afstand houdt ... niets mis mee.
pi_192271029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Hij volgt anders gewoon het advies van hoogleraar neuropsychologie Erik Scherder. Zolang je 1,5 meter afstand houdt ... niets mis mee.
Wel als je symptomen hebt zoals Selang heeft. In dat geval gewoon thuisblijven hoe lastig dat ook is. Dat is ook het advies je verplichting. In ieder geval in NL.
pi_192271415
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel als je symptomen hebt zoals Selang heeft. In dat geval gewoon thuisblijven hoe lastig dat ook is. Dat is ook het advies je verplichting. In ieder geval in NL.
Absoluut! Goed dat je dat even aanvult.
pi_192271584
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet. _O_
Dit dus :Y
Zou er ook niet aan moeten denken om met iemand 24/7 samen te moeten leven.
  donderdag 26 maart 2020 @ 23:21:52 #73
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_192296311
Het is voor mij juist wat gemakkelijker om single te zijn deze dagen.

Mt. Forever Alonegh is waar ik al mijn hele volwassen leven woon en op sommige dagen is het altijd maar alleen zijn (wat een levenspartner betreft) voor mij moeilijker te verdragen dan op andere dagen.
Want de behoefte naar liefde blijft toch aanwezig bij mij, ondanks de continu afwijzing en vaak belogen te zijn.
Maar juist in deze tijd is het alleen zijn voor mij allemaal dus beter te verdragen.
Het alleen zijn ben ik immers gewend en ik hoef andermans geluk even niet meer om me heen te zien.
Dat alles eigenlijk een soort van stil staat, ook voor de rest van de wereld, troost me wel een beetje.
Ik ben de enige van de vriendengroep die geen relatie heeft - getrouwd is - kinderen heeft.
Daar word je dan ook niet meer mee geconfronteerd, want voorlopig spreken we toch niks af.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_192431590
Nee prachtig juist ik zit rustig thuis terwijl zij de godganse dag met de kids opgescheept zitten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:30:54 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192431748
Heerlijk toch? Ik kan echt genieten van die rust.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192431779
Ik vind het ook best zwaar op momenten. Alsnog hoor/zie je dat anderen samen Netflix series kijken, samen eten bestellen etc.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:35:28 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192431808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef Allyo het volgende:
Ik vind het ook best zwaar op momenten. Alsnog hoor/zie je dat anderen samen Netflix series kijken, samen eten bestellen etc.
Je moet niet teveel naar anderen kijken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:44:09 #78
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_192433787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:20 schreef vipergts het volgende:
Nee prachtig juist ik zit rustig thuis terwijl zij de godganse dag met de kids opgescheept zitten
Haha, soms denk ik ook zo, maar ik mis ze toch na een paar dagen. Het is wel heel erg stil nu....

Geen werk, sport, kerk, vrienden... Kan als introvert goed alleen zijn, maar de laatste twee dagen begint het me toch flink tegen te staan. Heb er net 14 dagen quarantaine op zitten (intercontinentaal gereisd), dus hopelijk kan ik de komende dagen weer wat contact hebben. De afgelopen twee weken gewoon met helemaal niemand gepraat, behalve tijdens wat vrijwilligerswerk (in de buitenlucht, voldoende afstand).

Anderzijds, heb nu wel tijd voor hobby's en een beetje mijmeren. Ook niet onbelangrijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moet niet teveel naar anderen kijken.
We zijn sociale wezens. Je hoeft je niet te spiegelen aan een ander, maar de normale gang van zaken is toch dat je geregeld sociaal contact hebt. De gevangenis als straf is dan ook een straf omdat je geïsoleerd bent van sociale contacten. Je hebt het toch echt nodig, ook als zolderkamerbewoner. De een weliswaar meer dan de ander, maar toch.
pi_192437976
Ik voel het deze vrijdagavond toch wel hoor. Niet dat mijn vrijdagen normaal heel anders zijn maar nu is het zo stil buiten en ook alleen in huis als single... En de tv komt me ook al mijn neusgaten uit.
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:52:37 #80
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_192438067
Net lekker een rondje hardgelopen. Dan voel je je toch een stukje beter, al kom je alleen maar iemand met een hond tegen.
Verder heb ik dit overdags aan staan: https://mynoise.net/NoiseMachines/openOfficeNoiseGenerator.php
pi_192459790
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindt :P Mijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc :)

Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.

Merk je toch dat de rest echt totaal alleen maar met zichzelf bezig is :P
  zondag 5 april 2020 @ 11:54:55 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192460048
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Scrapyard het volgende:

Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
Mijn reisverslagen
  zondag 5 april 2020 @ 16:11:41 #83
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_192463460
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
Deze baas weet.
pi_192464154
quote:

[..]

Klopt helemaal. :P
pi_192669955
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:32:18 #86
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_192675212
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
Gewoon lekker gaan daten als je daar behoefte aan hebt (en als je kandidaten kunt vinden). Het is niet verboden en je eigen psychische gezondheid is ook belangrijk.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_192676819
quote:

[..]

_O- Dit is helemaal waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 00:00:19 ]
pi_192676832
quote:
Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.
pi_192677021
quote:
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindt :P Mijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc :)

Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.

Ach, echte vriendschappen... De meeste mensen zijn helemaal niet bezig met het leven van anderen.

Vaak merk ik ook dat de hechtste vriendschappen die vriendschappen zijn met mensen die min of meer in dezelfde sociale situatie zitten.

In dat opzicht is een situatie waarin je de enige single bent dus lastig. Mijn beste maat was jarenlang single maar sinds hij een vriendin heeft is die dynamiek ook veranderd en gelooft hij het allemaal wel.
pi_192681956
quote:
Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
pi_192682129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192682226
quote:

Hier nog 1 hoor, natuurlijk mis ik het bezoeken van vrienden. ik denk trouwens niet dat je wilt weten hoeveel stellen elkaar nu niet meer uit kunnen staan. de hele dag om elkaar heen ik had allang een touw gepakt.
pi_192682916
Ik vind het eerlijk gezegd ook nog wel te doen. Had verwacht dat het me harder zou raken.
  zaterdag 18 april 2020 @ 13:00:58 #94
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192682982
Gaat prima en spreek hier en daar gewoon af 1 op 1. Of soms met 3 man ruim van elkaar. Verder lekker thuiswerken en wandelen met dit prachtige weer.

Er zijn zelfs contacten ontstaan die ik voor de coronaperiode niet had.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192683001
Gelukkig weinig last van in mijn sociale omgeving.
Ik zie mijn ouders en vrienden nog regelmatig en kan ook gewoon seks hebben met fwd's.

Maar ben toch op zoek gegaan naar een tijdelijke werkgever om de dagen op te vullen, omdat de uitkering te laag was om fatsoenlijk te kunnen leven.

Van mij mag het wel weer terug bij het oude worden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192683006
Juist omdat ik alleen leef heb ik een aantal hobby's waarbij ik dus mensen tegen kom. Ook ben ik een half jaartje terug gestopt met werken. Ik vind het oervervelend. Dit is juist de meest actieve periode van het jaar voor buitensporten en nu zit je dus voornamelijk thuis. Mijn alcoholverbruik loopt behoorlijk op door die lockdown.
pi_192683429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.
Want de regels willen navolgen maakt je inderdaad meteen een moraalridder :')

Juist door mensen zoals jij blijft dit Corona probleem nog lang een ding.
pi_192684410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven. :P Doe je voordeel ermee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.
Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 13:02 schreef Aiciu het volgende:
Gelukkig weinig last van in mijn sociale omgeving.
Ik zie mijn ouders en vrienden nog regelmatig en kan ook gewoon seks hebben met fwd's.

Maar ben toch op zoek gegaan naar een tijdelijke werkgever om de dagen op te vullen, omdat de uitkering te laag was om fatsoenlijk te kunnen leven.

Van mij mag het wel weer terug bij het oude worden.
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt :?
pi_192685758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:

Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt :?
Friends With Benefits
pi_192689439
Juist heerlijk om single te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')