abonnement Unibet Coolblue
pi_192197068
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.

Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen

Voel jij je nu eenzamer?
pi_192197090
Nee.
pi_192197200
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet. _O_
pindazakje
pi_192197207
Gewoon doorgaan met dagelijkse bezigheden, no spang hiero.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zondag 22 maart 2020 @ 00:29:57 #5
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192197308
Volgens mij kun je in deze situatie beter single zijn dan wanneer je al een x-aantal jaren een relatie hebt en er ook (jonge) kinderen zijn. Ik zou gillend gek worden en dingen zoeken om toch even uit huis te zijn. Dit is voor gezinnen echt wel wat anders dan de 6 weken zomervakantie natuurlijk....

Denk dat nu de hele tijd op elkaars lip zitten (is misschien in het begin van een relatie leuk, in het 5e jaar wat minder) met kinderen die even niet weggestuurd kunnen worden (en zich thuis godsgruwelijk gaan vervelen) ook een behoorlijke test is. Maar misschien bevalt het veel koppeltjes wel....?

Via digitale communicatie kun je hier en daar nog wel contact houden met vrienden, kennissen en collega’s. Internet zorgt ook voor aardig wat afleiding. En vergeet niet: veel mensen (single of niet) zitten op dit moment thuis een beetje te niksen en moeten de dag zien te slijten. Dan zou ik me juist minder eenzaam voelen dan wanneer je thuis zit en weet dat anderen allemaal leuke dingen aan het doen zijn samen ;).

[ Bericht 2% gewijzigd door Pvt.Webster op 22-03-2020 00:36:34 ]
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192197448
Ik ben nu aan het daten tijdens coronatijdperk :') eerste date gehad voor de maatregelen, tweede date is onzeker of het doorgaat aanstaande maandag wegens de situatie.
pi_192198997
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:40 schreef racerdkb het volgende:
Ik ben nu aan het daten tijdens coronatijdperk :') eerste date gehad voor de maatregelen, tweede date is onzeker of het doorgaat aanstaande maandag wegens de situatie.
Als je maar niet gaat zoenen :+
  zondag 22 maart 2020 @ 07:55:23 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192199208
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet. _O_
“Bel me niet voor leuke shit, maar bel me voor die echte shit!”
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192199284
Ik vind het best eenzaam ja :)

Tot nu toe komen de muren nog niet op mij af, maar dat komt omdat ik vorige week gewoon op kantoor heb gewerkt. De komende week werk ik thuis...

Verder zijn mijn vriendschappen toch vooral zodanig ingericht dat we elkaar alleen spreken op vrijdag/zaterdagavond in horeca met een biertje, we hebben elkaar nooit de oren van het hoofd ge-whatsappt of thuis de deur bij elkaar plat gelopen, en dat gebeurt nu ook niet.

Dan is het wel enigszins confronterend dat ik eigenlijk niet echt veel mensen spreek. Er wordt wel eens hier en daar wat geroepen in een groeps-chat, maar dat is het dan ook.

Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat horeca en dergelijke nog maanden lang gesloten zijn, want mijn hele sociale leven ligt dan ook echt stil. Ik word bijna 31 en moet ook juist wat meer gas geven w.b.t. daten / partner vinden, maar dit gaat daar alleen maar verder in vertragen. Geen ramp, maar wel een beetje balen.
pi_192199385
Ik zit in een langeafstandrelatie dus het enige wat ik kan doen is telefoneren. Sowieso is het enige contact wat ik met anderen heb op het moment via social media en zit ik thuis. Het is vervelend, maar je wil ook niet de situatie erger maken.
pi_192199444
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.

Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen

Voel jij je nu eenzamer?
Je went er aan. Als je je in je eentje hebt gered dan is dit geen probleem
pi_192199514
Om eerlijk te zijn: Het valt mij tot nu toe erg mee. Ik bel elke werkdag één of twee collega's om even bij te praten. Volgens mij spreek ik ze nu meer dan in een normale werksituatie. Verder ben ik veel uren thuis aan het werk. En ook in de opmerking van @Hyaenidae herken ik wel iets. Er is ook echt minder reden om te denken dat het leven van anderen nu fijner is dan dat van jou. Denk maar even aan:
- stelletjes waarvan er één op het punt staat te bevallen of net bevallen is;
- mensen met schoolgaande kinderen (die nu thuisonderwijs mogen geven);
- mensen van wie de relatie toch al niet zo lekker liep; of
- mensen met een kwetsbare gezondheid.
pi_192199549
Ik werk niet en woon alleen. Gelukkig was ik net begonnen met verbouwen en zolang de bouwmarkt niet op slot gaat ben ik nog wel even bezig.

Ja, normaal heb ik wat punten in de week dat ik een vast groepje zie, dat is even over en ergens mis ik dat wel. Aan de andere kant kan ik nu wel doorgaan met die verbouwing. Ook zorg ik dat ik buiten kom en wat beweeg. Boodschappen halen met de rugzak in een dorp verder bijvoorbeeld.

Mezelf kennende gaat het na een week of twee aan me knagen. We hebben nu de eerste week gehad...
pi_192199583
Mooi moment om eens wat (binnenshuis) hobbies te ontwikkelen. Ben je meteen wat interessanter als single.
pi_192199616
Of je besteed je tijd nuttig, kijkt of er kansen zijn waar je in kan ondernemen, tijd genoeg voor marktonderzoek.

Ik moet gewoon werken maar zou m'n tijd wel weten in te vullen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zondag 22 maart 2020 @ 08:52:31 #16
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192199622
Op het moment nog niet eenzaam, maar die tijd zal nog wel komen denk ik.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2020 @ 08:59:58 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192199676
Nog geen last van.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192201848
In het algemeen ziet iedereen het wel van de positieve kant (ook hier) en heeft begrip voor de maatregelen. Als het nog weken zo blijft of nog langer zal dat wel veranderen denk ik.

Ik word er nog niet gek van in ieder geval..
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_192203460
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:22 schreef Telefono het volgende:
In het algemeen ziet iedereen het wel van de positieve kant (ook hier) en heeft begrip voor de maatregelen. Als het nog weken zo blijft of nog langer zal dat wel veranderen denk ik.

Ik word er nog niet gek van in ieder geval..
Als de tekorten aan bedden een feit zijn en ongeveer iedereen wel een bekende in het ziekenhuis heeft liggen (of juist hoort dat er geen plek meer is, ga maar thuis dood) dan breekt de paniek uit en wil iedereen opeens nog beter op afstand blijven. Nog niet bij iedereen is het kwartje gevallen.
pi_192204150
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:38 schreef Groepfunder het volgende:
Om eerlijk te zijn: Het valt mij tot nu toe erg mee. Ik bel elke werkdag één of twee collega's om even bij te praten. Volgens mij spreek ik ze nu meer dan in een normale werksituatie. Verder ben ik veel uren thuis aan het werk. En ook in de opmerking van @:Hyaenidae herken ik wel iets. Er is ook echt minder reden om te denken dat het leven van anderen nu fijner is dan dat van jou. Denk maar even aan:
- stelletjes waarvan er één op het punt staat te bevallen of net bevallen is;
- mensen met schoolgaande kinderen (die nu thuisonderwijs mogen geven);
- mensen van wie de relatie toch al niet zo lekker liep; of
- mensen met een kwetsbare gezondheid.
Je vergeet nog de kinderen zelf die een verstoorde relatie met (één van) de ouders hebben, bijvoorbeeld door verslaving en/of mishandeling...en volgens mij zijn dat er nog aardig wat.
pi_192206176
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:05 schreef DjVero het volgende:
Je vergeet nog de kinderen zelf die een verstoorde relatie met (één van) de ouders hebben, bijvoorbeeld door verslaving en/of mishandeling...en volgens mij zijn dat er nog aardig wat.
Zeker, mijn lijstje was niet uitputtend bedoeld.
pi_192211351
Op zich gaat het wel, hier en daar een fapje plegen werkt wel, maar als dat niet werkt app ik een van mijn bitches.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192211452
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als single ben je altijd al wat meer op jezelf, vooral als je ook alleen woont. Maar nu we zo min mogelijk fysiek contact met elkaar mogen hebben wordt die positie helaas sterk benadrukt terwijl de mensen in een relatie juist dichter naar elkaar toe kruipen en de hele dag op elkaars lip zitten... (wat mij ook niet ideaal lijkt). Daten is onverstandig nu en bovendien zijn alle sociale ontmoetingsplaatsen en activiteiten gesloten. Collega's of klasgenoten zie je ook weken niet (digitaal is toch anders). Thuiswerken met je gezin lijkt op een lange kerstvakantie, als single op een zomervakantie waarbij al je vrienden net op andere tijden ook weg zijn.

Je moet dus onderhand wel een met een kop thee en je neus in de boeken zitten of hele dag Netflixen

Voel jij je nu eenzamer?
Zorg dat je het ook krijgt, dan kun je fijn contacten met mensen op de SEH. ;)
  zondag 22 maart 2020 @ 19:31:51 #24
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192211558
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:27 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Zorg dat je het ook krijgt, dan kun je fijn contacten met mensen op de SEH. ;)
Of de zusters :9~
pi_192211664
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:31 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Of de zusters :9~
Kan allemaal! :D
  zondag 22 maart 2020 @ 19:43:15 #26
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192211792
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:36 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Kan allemaal! :D
Zul je net zien dat je zo'n verzuurde arts krijgt die bijna met pensioen gaat. :D :'(
pi_192211820
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:43 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zul je net zien dat je zo'n verzuurde arts krijgt die bijna met pensioen gaat. :D :'(
Joh, die hoest je zo de tent uit. :P
  zondag 22 maart 2020 @ 19:49:04 #28
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192211909
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, integendeel.
Hoef nu ook niet jaloers te zijn op anderen die leuke dingen gaan doen samen want dat kunnen ze niet. _O_
Dit inderdaad. Iedereen verplicht de FOK!-lifestyle *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 22 maart 2020 @ 19:50:24 #29
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192211931
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 08:48 schreef -Straw- het volgende:
Mooi moment om eens wat (binnenshuis) hobbies te ontwikkelen. Ben je meteen wat interessanter als single.
Ik weet niet of de hobby van veel fokkertjes zo aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192212152
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:50 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik weet niet of de hobby van veel fokkertjes zo aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen _O-
Het geeft iemand wel meer een eigen identiteit als hij dingen doet wat hij leuk vind en daar verdieping in zoekt :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192212280
Tot nu toe gaat het prima.
  zondag 22 maart 2020 @ 20:19:07 #32
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192212497
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Het geeft iemand wel meer een eigen identiteit als hij dingen doet wat hij leuk vind en daar verdieping in zoekt :P
Ik vraag me serieus af of mensen dat belangrijk vinden in een partner. Mij interesseert het in ieder geval weinig wat voor hobbies een vrouw heeft. Dat zou ook helemaal niet kunnen, want de meeste vrouwen hebben helemaal geen hobbies. (ja, wijntjes doen en netflix kijken :') ).

En ook vrouwen interesseert het volgens mij weinig. Sterker nog, ik denk dat het vaak eerder zelfs tegen je werkt, dan dat je er mee scoort bij een vrouw.
Neem bijvoorbeeld starwarsmodellen in elkaar knutselen. Ik noem geen namen, maar er is hier een bekende user die dat doet en daar kijken de vrouwelijke foksters behoorlijk op neer (kinderlijk, suf, nerderig, whatever. Ze vinden het iig verre van aantrekkelijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 22-03-2020 22:38:09 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192212611
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of mensen dat belangrijk vinden in een partner. Mij interesseert het in ieder geval weinig wat voor hobbies een vrouw heeft. Dat zou ook helemaal niet kunnen, want de meeste vrouwen hebben helemaal geen hobbies. (ja, wijntjes doen en netflix kijken :') ).

En ook vrouwen interesseert het volgens mij weinig. Sterker nog, ik denk dat het vaak eerder zelfs tegen je werkt, dan dat je er mee scoort bij een vrouw.
Neem bijvoorbeeld starwarsmodellen in elkaar knutselen. Ik noem geen namen, maar er is hier een bekende user die dat doet en daar kijken de vrouwen behoorlijk op neer hier (kinderlijk, suf, nerderig, whatever. Ze vinden het iig verre van aantrekkelijk)
Het kan toch zijn dat iemand graag over zijn hobby praat. Daar passie en affiniteit voor heeft dat geeft weer gespreksstof of je kan samen verder gaan in die hobby.

Tuurlijk kan het zo zijn dat je niet dezelfde hobby's deelt dat is te overzien :P Zal wel verschillen de een vind het belangrijk de ander maakt het niet uit. Maar toch je bent toch ook wel geïnteresseerd in de interesses van een ander en zo zijn de meeste mensen ook dat ze willen dat iemand anders ook interesse toont in wat jij leuk vind.

Ik denk persoonlijk niet dat het tegenwerkt (behalve als het echt raar is).

[ Bericht 0% gewijzigd door Borrelnootje00 op 22-03-2020 20:54:23 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 22 maart 2020 @ 20:45:22 #34
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192213154
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Het kan toch zijn dat iemand graag over zijn hobby praat. Daar passie en affiniteit voor heeft dat geeft weer gespreksstof of je kan samen verder gaan in die hobby.

Tuurlijk kan het zo zijn dat je niet dezelfde hobby's deelt dat is te overzien :P Zal wel verschillen de een vind het belangrijk de ander maakt het niet uit. Maar toch je bent toch ook wel geïnteresseerd in de interesses van een ander en zo zijn de meeste mensen ook dat ze willen dat iemand anders ook interesse toont in wat jij leuk vind.

Ik denk persoonlijk niet het tegenwerkt (behalve als het echt raar is).
Dus jij zou interesse hebben in de wiskundige modellen die ik ter ontspanning opstel!? Of samen met mij de schaakwedstrijden van grootmeesters analyseren!? Daar geloof ik werkelijk geen kont van. Sterker nog, het zijn precies de hobbies waar de meeste vrouwen gillend van wegrennen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192213203
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dus jij zou interesse hebben in de wiskundige modellen die ik ter ontspanning opstel!? Of samen met mij de schaakwedstrijden van grootmeester analyseren!? Geloof ik werkelijk geen kont van. Sterker nog, het zijn precies de hobbies waar vrouwen gillend van wegrennen.
Je haalt uitersten aan. Is geen reëel beeld.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192213260
Een hobby die je toch voor jezelf? Is niet perse iets wat je moet delen. En daarbij ja miss word je daarop afgeserveerd maar dat heeft wel met meer dingen te maken dan.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 22 maart 2020 @ 21:04:07 #37
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192213582
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Je haalt uitersten aan. Is geen reëel beeld.
Mijn simpele hobbies zijn dus al uitersten voor jou als vrouw. Geen reële situatie. En daarmee ben ik een weirdo in jouw ogen. Je bevestigt precies mijn punt! :)

O ja, ik lees ook graag. Vooral artikelen in kranten als de New York Times of de Guardian. Of wetenschappelijke publicaties. Ook aan mijn computer/motor/auto/huis knutselen vind ik wel leuk. Interesseert je waarschijnlijk precies zo veel die eerste twee irreële vrijetijdsbezigheden ('hobby' vind ik geen goed omschrijving).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192213660
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mijn simpele hobbies zijn dus al uitersten voor jou als vrouw. Geen reële situatie. En daarmee ben ik een weirdo in jouw ogen. Je bevestigt precies mijn punt! :)

O ja, ik lees ook graag. Vooral artikelen in kranten als de New York Times of de Guardian. Of wetenschappelijke publicaties. Ook aan mijn computer/motor/auto/huis knutselen vind ik wel leuk. Interesseert je waarschijnlijk precies zo veel die eerste twee irreële vrijetijdsbezigheden ('hobby' vind ik geen goed omschrijving).
Ik snap die felle reactie nu niet en waarom je perse zo’n gekleurd beeld schetst over wat jij vind. Ja prima dat je dat vind maar ik zie het anders dat kan ook. Hoezo bevestig ik jou punt want beoordeelt mij op iets wat ik niet zei zoals jij dat zei. Je framed mij nu. Jij maakt het er zelf van dat ik je een weirdo vind en dat het mij niks interesseert.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zondag 22 maart 2020 @ 21:09:45 #39
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192213722
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een hobby die je toch voor jezelf? Is niet perse iets wat je moet delen.
Dat is precies mijn punt. Andere mensen interesseert het toch geen kont.
Echter jij schrijft expliciet je (men) wèl geïnteresseerd zou zijn in de interesse van een ander.

quote:
En daarbij ja miss word je daarop afgeserveerd maar dat heeft wel met meer dingen te maken dan.
Hier geef je toe dat je interesses gemakkelijk tegen je kunnen werken ipv dat ze je interessanter maken. Wederom precies mijn punt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 22 maart 2020 @ 21:13:26 #40
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192213805
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ik snap die felle reactie nu niet en waarom je perse zo’n gekleurd beeld schetst over wat jij vind. Ja prima dat je dat vind maar ik zie het anders dat kan ook. Hoezo bevestig ik jou punt want beoordeelt mij op iets wat ik niet zei zoals jij dat zei. Je framed mij nu. Jij maakt het er zelf van dat ik je een weirdo vind en dat het mij niks interesseert.
Jij vind het framen van mijn bezigheden als "uitersten" en "niet reëel" positief!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192213838
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Andere mensen intereseert het toch geen kont.
Echter jij schrijft expliciet je (men) wèl geïnteresseerd zou zijn in de interesse van een ander.
[..]

Hier geef je toe dat je interesses gemakkelijk tegen je kunnen werken ipv dat ze je interessanter maken. Wederom precies mijn punt.
Waarom word je zo persoonlijk want ik zeg jou duidelijk dat het niet zo is. Jij gaat met mijn woorden aan de haal om je eigen punt te bevestigen . Maar jij zet alle vrouwen weg met dat we dit allemaal doen en dat is bullshit.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192213868
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij vind het framen van mijn bezigheden als "uitersten" en "niet reëel" positief!?
Je reageert een beetje overtrokken. Maar ok als je het zo ziet is goed maar het is niet zo.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_192214954
Dit is idd de kans om even los van anderen je eigen doelen te verwezenlijken. Als je die niet hebt lijkt me dat een groter probleem dan je tijdelijke eenzaamheid.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192215465
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:04 schreef Puntenjager het volgende:
O ja, ik lees ook graag. Vooral artikelen in kranten als de New York Times of de Guardian. Of wetenschappelijke publicaties.
Wat voor wetenschappelijk publicaties zijn dat dan? Want hier op het fok forum kom je niet bepaald genuanceerd of wetenschappelijk over.
pi_192224068
Op badoo is t nu drukker dan ooit!!
pi_192224341
Ik vermaak me prima.
Zit al vanaf 6 maart binnen, op de hond uitlaten na.

Netflix/Videoland/series die ik gewoon volg/Youtube, HayDay, koken/bakken en wat experimenteren daarmee zoals vegan-pannenkoeken, FOK! natuurlijk, "vind sok" spelen met de Teckel en natuurlijk lekker wandelen met haar O+
Wilde haar nog leren luisteren maar dat heb ik maar opgegeven :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 23 maart 2020 @ 16:48:34 #47
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_192228385
Ja deels wel ja. Dates die niet gepland kunnen worden, vrienden zie ik ook minder. Maar tot nu toe gaat het verder wel prima, lekker Warzone met maten doen, en eens wat films en boeken lezen die ik te lang links hebben laten liggen.
pi_192240756
Ik kan mezelf prima vermaken thuis gezien er genoeg te doen is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192240912
In de krant vanmmorgen:

-----------------------------------------------
Moet ik hem nu in levenden lijve gaan ontmoeten of niet, dat was het dilemma van Chantal Dings (24) uit Roermond. Ze wil graag een relatie en zit daarom op de dating app Tinder. Ze zag er een leuke man op voorbijkomen, er was een klik en de twee planden een date voor deze week. Dings: „We zouden naar een café gaan, maar dat kon niet meer. Bij mij thuis afspreken, vond ik ook prima. Ik zou niet meteen naast hem gaan zitten, beter aan de andere kant van de bank.” Hand geven of niet, een twijfelgeval.

Ze krijgt meer twijfel. Is het wel verstandig om elkaar face to face te ontmoeten? „Hij zei dat het coronavirus hem niet zoveel boeide.” Toch wil Dings de date niet laten lopen. „De meeste van mijn vriendinnen hebben net een vriend. Die zeiden ook tegen me, kom op nou, aan de man!”

De Roermondse krijgt een bericht van Tinder: ‘Your wellbeing is our #1 priority’, met het advies om vaak de handen te wassen, het aanraken van het gezicht te vermijden en social distance te houden in openbare gelegenheden. Het Amerikaanse advies laat ruimte voor persoonlijk contact. Het Nederlandse relatiebureau Mens & Relatie is voorzichtiger. Psycholoog Liselotte Visser: „Wij hebben een mail naar al onze cliënten gestuurd met het advies om de eerste keer via beeld met elkaar te bellen.” Waar nodig helpt een medewerker van het hoofdkantoor in Venlo met het opzetten van een account. ,,Daarnaast vragen we begrip te hebben voor de ander als die terughoudend is met afspreken.”

Dings besluit om de date uit te stellen en gaat met de man chatten. „Nu ik een tijdje met hem doorpraat, kom ik erachter dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is als ik dacht.” Wie denkt dat ze Tinder nu even laat voor wat het is, heeft het mis. „Ik ga niet al die tijd zitten wachten, maar ik ga er wel bewuster mee om.”
-----------------------------------------------
Het is wat.......
pi_192240936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 07:55 schreef HSG het volgende:
Ik kan mezelf prima vermaken thuis gezien er genoeg te doen is.
HIer is ook genoeg te doen, maar ik mis mijn normale sociale contacten wel heel erg. Ik heb normaal gesproken drie per week repetities van muziekgezelschappen en een toneel project. En dat ligt ook allemaal plat sinds 15 maart. En dat blijft dus plat liggen tot 1 juni.
En wat daten betreft: Maar even afwachten wat er na 6 april gebeurd
Het is wat.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')