PvdD ? ...... ik zou zeggen even niet (hier).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik hou van vlees. Het is een mogelijke aanleiding voor groeiende afkeer tegenover vlees. Corona kwam toch uit de Chinese vleesmarkt?
Ik gok dat de meesten dat wel kunnen maar die ook een stuk gevoeliger zijn voor onzekerheden in de toekomst. Wellicht red je het wel een week, of 2 weken, of 3, maar het gaat vooral om de periode daarna. Je wil tenslotte ook voorkomen dat er mensen door dit virus op straat komen te staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het heeft mij enorm verbaasd dat na een week al grote aantallen ZZP'ers om staatssteun gingen vragen. Als je je eigen broek al niet een week op kunt houden...
Een paar maanden en daarna is het onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat noodgeld gaat er gewoon komen hoor.
Oh ongetwijfeld, maar iemand betaalt de rekening op een bepaald moment. De diepe crisis gaat er ook geheid komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat noodgeld gaat er gewoon komen hoor.
Is ook een manier om de massa immigratie tegen te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:47 schreef riazop het volgende:
[..]
alsof Nederlanders de grens nog ergens over mogen
Maar er zijn er genoeg die van dit incident een podium wil maken om de vleesindustrie in zijn algemeenheid aan te pakken, terecht of onterecht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een of andere vage smerige markt ja, vol vage beesten die wij alleen in horrorfilms zouden gebruiken.
Niet gewoon een koe in NL.
Echt, nobody caresquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Maar er zijn er genoeg die van dit incident een podium wil maken om de vleesindustrie in zijn algemeenheid aan te willen pakken, terecht of onterecht.
Ja, en die mensen zullen we met hoongelach en pek en veren de stad uitsturenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Maar er zijn er genoeg die van dit incident een podium wil maken om de vleesindustrie in zijn algemeenheid aan te willen pakken, terecht of onterecht.
Als de staatsschuld van Italie en Griekenland (weer) exploderen valt dat te bezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:53 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Verwacht juist méér verbondenheid binnen de EU.
In hoeverre is onze aanpak echt fundamenteel anders als andere landen? Valt echt wel meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, door de verschillende aanpak van landen nu. Wij doen in feite niet mee met de meute, zullen we hiervoor gestraft worden? Of als het wellicht beter uitpakt dan de rest de held van Europa worden?
Belgie en Duitsland zien dit totaal anders bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef Blik het volgende:
[..]
In hoeverre is onze aanpak echt fundamenteel anders als andere landen? Valt echt wel mee
Ik zou me meer zorgen maken over de exploderende staatsschuld van NL eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als de staatsschuld van Italie en Griekenland (weer) exploderen valt dat te bezien.
Ook daar stond een goed artikel over in de Volkskrant: Overspringende virussen: moeten we radicaal anders met dieren omgaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:57 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik hou van vlees.
Corona is een mogelijke aanleiding voor groeiende afkeer tegenover vlees. Corona kwam toch uit de Chinese vleesmarkt?
Wat is er zo anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Belgie en Duitsland zien dit totaal anders bijvoorbeeld.
Daarnaast ook nog vermelden dat het niet zo besmettelijk was, dat was ook geen giller.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:50 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Zo'n boeiend feest is het ook weer niet. Niet alle 17 miljoen inwoners vieren Carnaval. Het blijft een subcultuur, dat Carnaval. Héél naïef, ook van het RIVM, om te denken dat het niet deze kant op zou kunnen komen. Terwijl de wereld meer dan ooit interconnected is.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over de exploderende staatsschuld van NL eigenlijk.
Bron?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:02 schreef daniela_007 het volgende:
Er wordt gezegd dat de kinderen het virus kunnen hebben, niet ziek kunnen worden maar wel kunnen doorgeven (aan de ouderen bijv).
Hoe lang kunnen ze het virus makkelijk doorgeven? Als je immuun bent, dan kun je het virus toch niet meer doorgeven?
Deze user.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Deze reactie gaat niet in op zijn onwaarheden, wat mi van een ander niveau zijn, omdat ze op het moment zelf direct al onwaar zijn in plaats van een achteraf bekeken prognose die niet juist bleek. Ofwel, hij lult maar wat en snapt de zaken niet zo goed (als ik het positief voor hem uitleg).
Bovendien hadden ze daar intern alarmbellen die afgingen en heeft hijzelf het gedownplayed tot heel laat toen echt al voor iedereen duidelijk was dat het een zaak van groot belang was. Zie je een competent regeringsleider als Rutte niet doen bv.
Er is altijd wel een link met klimaat of Rusland, volgens sommige mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heeft er ook echt zo enorm veel mee te maken.
SJW gekkies.
https://www.uza.be/veelgestelde-vragen-covid-19quote:
quote:Baby’s en kinderen kunnen ook besmet geraken met het coronavirus, maar ze lopen weinig risico om erg ziek te worden. Ze kunnen wel makkelijk het virus doorgeven, zelfs als ze nog geen symptomen vertonen. De overheid beveelt dus aan om contact te vermijden tussen kinderen en de risicogrepen, zoals hun grootouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |