Heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:21 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DeGelderlander twitterde op woensdag 06-05-2020 om 11:19:07Denk-bestuur zet fractieleider Azarkan af
https://t.co/0xlzAp8RrW reageer retweet
Iedere stem is er een teveelquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Daar gaat de voornaamste Mocro flavour die DENK rijk was.
Wat had ik ook alweer gezegd over Ottomanen en Berbers?
Al maakt het feit dat het bestuur ook nog in de fractie zit het weer wat ingewikkelderquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef Hanca het volgende:
Denk bestuur is alleen met maar 2 leden niet gerechtigd om iets te doen. Verder gaat de fractie over de keuze van de fractievoorzitter, niet het bestuur (zoals in elke fractie).
Denk bestuur doet dus helemaal niks, als ik Azarkan was zou ik ze negeren.
dat wordt nog een prachtige wedstrijd touwtrekken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef Hanca het volgende:
Denk bestuur is alleen met maar 2 leden niet gerechtigd om iets te doen. Verder gaat de fractie over de keuze van de fractievoorzitter, niet het bestuur (zoals in elke fractie).
Geretweet door Denk zelf.twitter:tunahankuzu twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:00:30Dit is natuurlijk een krankzinnige actie. Een tweede #broedermoordaanslag door #Öztürk. Rancuneus, ontoerekeningsvatbaar en incompetent. Ik sta 200% achter @F_azarkan #DENK #Azarkan reageer retweet
Ja, eigenlijk zou fractievoorzitter Azarkan hem uit de fractie moeten zetten. Dat kan dan weer wel volgens mij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Al maakt het feit dat het bestuur ook nog in de fractie zit het weer wat ingewikkelder
Ik denk dat ze het nog 1 maand uitzingen en dat Öztürk dan uit de partij gezet zal worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt nog een prachtige wedstrijd touwtrekken.
Ik verwacht trouwens dat Azarkan en Kuzu zich zullen afscheiden en een nieuwe partij beginnen en daarbij zullen ze veel lokale afdelingen meenemen.
Zou een mooie aanwinst zijn voor NIDA, al is dat misschien teveel een stap terug voor hem.quote:
Dit dus. Ik zou inderdaad counteren door Ozturk uit de fractie te kieperen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef Hanca het volgende:
Heel DENK is een haatzaaiende, anti-democratische Turkenpartij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:56 schreef TomWaits het volgende:
Ik heb de video gerapporteerd bij YouTube voor haatdragende inhoud. Zo ga je niet met de beslissing van een partijvoorzitter om.
Ik vermoed dat we 2 denk fracties gaan krijgen in de kamer. Ja daar zijn precedenten van.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:06 schreef Andromache het volgende:
Azarkan leidt nu de fractie en moet inderdaad maar z.s.m. naar het presidium stappen. Wie weet hoe dit formeel zit?
Wat zijn ze harig allemaalquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:56 schreef TomWaits het volgende:
Ik heb de video gerapporteerd bij YouTube voor haatdragende inhoud. Zo ga je niet met de beslissing van een partijvoorzitter om.
Ja, de 2 fracties 50 plus. Maar hier gaat het bijzondere zijn dat de fractie waar het bestuur achter gaat staan, niet automatisch de fractie van Denk is...quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we 2 denk fracties gaan krijgen in de kamer. Ja daar zijn precedenten van.
Het is ook zo mooi hoe kinderachtig dit hele stuk geschreven is.quote:
In een verder verleden ook wel. Maar ik zou dit toch aanmerken als splitsing van een fractie en niet als afsplitsing van een lid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, de 2 fracties 50 plus. Maar hier gaat het bijzondere zijn dat de fractie waar het bestuur achter gaat staan, niet automatisch de fractie van Denk is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |