SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtlijnen in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws graag een bron
• Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Geen slowchat
• Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
• Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten wordenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Toch is het uiteraard alles behalve nutteloos want dan zijn er iig weer bedden voor die twee dagen. Maar oef...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch voelt het zo nutteloos...60 patiënten, ok, dat levert wat ruimte op. Maar nog twee dagen en dan is ook die ruimte veel te weinig
Samen met Roycekequote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:51 schreef D_A het volgende:
Peter kan wel weer even bijbeunen iig bij wat talkshows met zulke uitspraken.
Uiteindelijk wel ja, maar zo zorg je er in ieder geval nog een paar dagen voor dat het goed blijft gaan. Zoals met alle kleine dingen die op dit moment geregeld worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch voelt het zo nutteloos...60 patiënten, ok, dat levert wat ruimte op. Maar nog twee dagen en dan is ook die ruimte veel te weinig
Het probleem is dat het gros van de mensen die adviezen slechts aanhoren en vervolgens naast zich neerleggen. Het enige dat helpt zijn helaas strakke regels hoe kut die ook zijn, of dat dan gelijk een volledige lockdown moet zijn weet ik nog niet, maar ver zitten we er niet meer van af.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Toch is het uiteraard alles behalve nutteloos want dan zijn er iig weer bedden voor die twee dagen. Maar oef...
Mag wat mij betreft vandaag wel weer even een persconferentie komen. Een eerlijke. Een stevige. Dat de zorg nu al echt overspoelt en mensen zich ECHT ECHT ECHT aan de maatregelen moeten houden.
twitter:32gunENG twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:31:3421.03.2020 / İstanbul, Turkey https://t.co/sn12ygiWlY reageer retweet
Nogmaals: hij is overleden aan een hartaanval. Staat in het artikel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klinkt aardig fake. De bron is heel dubieus en de rivm meldt er niets over.
Mee eens. Toch blijf ik me ook wel afvragen in hoeverre we strengere maatregelen moeten hebben, zoals zelfs het volledig stilleggen van het OV en - zoals in meer en meer landen - inreisverboden voor steden en gebieden binnen landen. Het blijft wel een schier onmogelijke taak om de juiste balans te vinden tussen maatregelen die puur zijn om verspreiding tegen te gaan en maatregelen die zo ver gaan dat het via de economie nóg meer schade toebrengt dan een virus zou doen..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Toch is het uiteraard alles behalve nutteloos want dan zijn er iig weer bedden voor die twee dagen. Maar oef...
Mag wat mij betreft vandaag wel weer even een persconferentie komen. Een eerlijke. Een stevige. Dat de zorg nu al echt overspoelt en mensen zich ECHT ECHT ECHT aan de maatregelen moeten houden.
Natuurlijk. Een alcoholist die zichzelf kapot zuipt zal ook overlijden aan leverfalen of een hartaanval. Oorzaak blijft alsnog alcoholgerelateerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende: [..] Hij is overleden aan een hartaanval. Corona kan zijn lichaam wel verzwakt hebben, maar daar krijg je geen hartaanval door. Staat ook gewoon in het artikel.
Gewoon 1,5m afstand houden, geen onderling contact.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.
Lekker de natuur in met z'n allen
Dat gaat toch op de foto al een aantal keer mis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 1,5m afstand houden, geen onderling contact.
Aantal deelstaten gingen het als proef doen om te kijken hoe mensen hieronder reageerden toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Even terugkomende op de Duitse (en enigszins ook Nederlandse) overheid die hebben gezegd dat een lockdown afhangt van hoe het volk zich dit weekend gedraagt, kan ik niet anders concluderen dat sowieso Duitsland (en daarna NL) hier snel over zullen besluiten. Mensen luisteren gewoon niet en zien de noodzaak van binnen blijven indien echt noodzakelijk niet
Dit topic is echt niets meer dan een stuk of 20 platen die blijven hangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Even terugkomende op de Duitse (en enigszins ook Nederlandse) overheid die hebben gezegd dat een lockdown afhangt van hoe het volk zich dit weekend gedraagt, kan ik niet anders concluderen dat sowieso Duitsland (en daarna NL) hier snel over zullen besluiten. Mensen luisteren gewoon niet en zien de noodzaak van binnen blijven indien echt noodzakelijk niet
Ik hoor hier af en toe politie met megafoon mensen sommeren uit elkaar te gaan (centrum ligt 150 meter lager dus hoor alles vrij duidelijk).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.
Corona zorgt niet voor hartfalen. Wel voor problemen met je longen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:53 schreef Pumpalov het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Natuurlijk. Een alcoholist die zichzelf kapot zuipt zal ook overlijden aan leverfalen of een hartaanval. Oorzaak blijft alsnog alcoholgerelateerd.
Zo schrijft Iran inmiddels ook alles weg als hartaanval of longontsteking.
Ergens aan de kust, zie NOS blog.quote:
Wat is hier mis mee? uitgaande dat de mensen die bij elkaar staan gewoon gezinnen en/of familie zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:52 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.
Het is blijkbaar nodig. Goed dat ze optreden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik hoor hier af en toe politie met megafoon mensen sommeren uit elkaar te gaan (centrum ligt 150 meter lager dus hoor alles vrij duidelijk).
Ergens best een enge gewaarwording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |