het rivm zwijgt hierover.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
Weet iemand toevallig hier meer over? Bij het RIVM wordt er geen melding van gemaakt, maar een kennisje van me beweert dat het waar is. Ik twijfel
Wat een geregel moet dit zijn man, respect voor deze mensen allemaal.quote:Bij het Elisabeth TweestedenZiekenhuis in Tilburg staan ambulances klaar om coronapatiënten te verplaatsen. Vandaag worden er 60 patiënten vanuit Brabantse ziekenhuizen overgebracht naar ziekenhuizen in Groningen, Leeuwarden, Drachten, Zwolle, Rotterdam en Maastricht.
Bron: NOS
Klinkt als fake news.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Weet iemand toevallig hier meer over? Bij het RIVM wordt er geen melding van gemaakt, maar een kennisje van me beweert dat het waar is. Ik twijfel
Mag nog wel een keer om te laten zien hoe ernstig de situatie kan zijn. Zag het ook pas gisteren laat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef littlemindy het volgende:
Al gepost?
https://www.ad.nl/buitenl(...)lden-zien~a050552ea/
vind je het gek? die hele familie lijdt aan morbide obesitasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:09 schreef Markesh het volgende:
Corona slaat ongenadig hard toe in Amerikaanse familie: 4 doden en 3 zieken
Het om zich heen grijpende coronavirus heeft deze week ongenadig hard toegeslagen in een Amerikaanse familie. Een moeder (73) en drie van haar volwassen kinderen raakten besmet en kwamen kort na elkaar te overlijden. Familieleden zijn verbijsterd en doen een oproep aan andere Amerikanen. ,,Koester elke seconde en minuut die jullie samen hebben.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-3-zieken~a51ec68d/
De plek waar alles begonquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef littlemindy het volgende:
Al gepost?
Aangrijpende situatie ziekenhuis Bergamo - beelden
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto zag jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:46 schreef 20100 het volgende:
[..]
vind je het gek? die hele familie lijdt aan morbide obesitas
Die air bubbles, hebben ze die in Nederland ook? Want op beelden van andere ICU's zag ik ze niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat een geregel moet dit zijn man, respect voor deze mensen allemaal.
Maar toch voelt het zo nutteloos...60 patiënten, ok, dat levert wat ruimte op. Maar nog twee dagen en dan is ook die ruimte veel te weinigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt enorm veel geregel. En zo erg ook voor de familie dat die mensen dan dus verder van huis komen te liggen. Zelfs al mogen ze er niet naartoe, geestelijk is dat gewoon kut en zwaar lijkt me.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja lekker, straks heel het land vol Brabo's en geen plek meer voor de eigen inwoners. Snap het wel, maarja het zal binnenkort overal gaan oplopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
We hebben zeker quarantaine kamers hier in NL.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die air bubbles, hebben ze die in Nederland ook? Want op beelden van andere ICU's zag ik ze niet.
Hij is overleden aan een hartaanval. Corona kan zijn lichaam wel verzwakt hebben, maar daar krijg je geen hartaanval door. Staat ook gewoon in het artikel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
Als het zo doorgaat is het verplaatsen volgende week niet een meer nodig omdat er simpelweg geen plek meer isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch voelt het zo nutteloos...60 patiënten, ok, dat levert wat ruimte op. Maar nog twee dagen en dan is ook die ruimte veel te weinig
Dan moeten ze zelfs mensen naar het buitenland gaan verpla...oh wacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het verplaatsen volgende week niet een meer nodig omdat er simpelweg geen plek meer is
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Toch is het uiteraard alles behalve nutteloos want dan zijn er iig weer bedden voor die twee dagen. Maar oef...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch voelt het zo nutteloos...60 patiënten, ok, dat levert wat ruimte op. Maar nog twee dagen en dan is ook die ruimte veel te weinig
Heftige beelden. Hier zou de NOS mee moeten openen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef littlemindy het volgende:
Al gepost?
Aangrijpende situatie ziekenhuis Bergamo - beelden
Dit zou sowieso wel standaard mogen, omdat het altijd wel tof is om even legaal en zonder schade ergens hard tegenaan te kunnen schoppenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:49 schreef -river- het volgende:
Bokszakken in A’dam: ‘Corona-agressie wegschoppen!’
Door heel Amsterdam hangen bokszakken, zodat inwoners kunnen blijven bewegen nu sportgelegenheden gesloten zijn. Uit deze beelden blijkt dat de bokszakken ook worden gebruikt om wat druk van de ketel te halen bij sommige inwoners.
https://www.telegraaf.nl/(...)agressie-wegschoppen
Ik kende het niet, geen idee ook of het hier gebruikt wordt. Het is in ieder geval om er voor te zorgen dat er, onder druk, genoeg zuurstof naar je longen gaat. Zo'n simpel zuurstofmaskertje waar je dan alsnog zelf goed moet kunnen ademen werk dan niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die air bubbles, hebben ze die in Nederland ook? Want op beelden van andere ICU's zag ik ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |