Boksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een uur verblunderd aan 9Gag.
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Oh dat zegt me niksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
leukquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Cool. Heb ik niks aanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.bva-auctions.com
www.troostwijkauctions.com
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
Of was dat naar UIO_AMS?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.
Zo nog niet meegemaakt met BVA iigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.
Ja idd, het wordt de komende dagen niet meer dan 8 gradenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ldtvk loopt iets van 10 km per dag![]()
weet niet hoe hij dat doet
hmmquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey kids, minder dan een uurtje nog voor de scores. Gisteren stonden we op 2994.
Gewoon de ene voet voor de andere zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ldtvk loopt iets van 10 km per dag![]()
weet niet hoe hij dat doet
ik kom al in de buurt. 5 kmquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de ene voet voor de andere zetten
Ik maar 9,5 netquote:
Ik zou de fabrikant van de airfryer voor de rechter slepen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Frikandelbroodjes passen niet in de airfryer
oh noes. en nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Frikandelbroodjes passen niet in de airfryer
Of van de frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou de fabrikant van de airfryer voor de rechter slepen!![]()
Ohnoes!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer noes altijd met mensen uit het oosten des lands
maar je moet het ook op zijn engels zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer noes altijd met mensen uit het oosten des lands
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
zo lunch achter de kiezen, kan ik nu alvast denken aan een snack
Serieus? Als goes?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je moet het ook op zijn engels zeggen
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Net bij de supermarkt komt een jongen echt heel dicht naast me staan. Die heb ik toch even vriendelijk doch dringend verzocht om afstand te houden
of een sinaasappel op zijn neus geperst?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?![]()
Dan was ik toch eerder voor een kiwi gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een sinaasappel op zijn neus geperst?
Van die bakkerij die ook een dorp verder zit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakker
hmm als ik naar jou loop heb ik wel gelijk je record verbrokenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakker
Als dat het doe is kun je beter naar mij lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm als ik naar jou loop heb ik wel gelijk je record verbroken
Ik heb dit nog nooit mensen horen zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee meer no maar dan in paniek
zo; Oh noes
ja maar hij heeft een worstenbroodjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat het doe is kun je beter naar mij lopen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit mensen horen zeggenBen ik oud?
En wanneer denk je dat dat trauma vanzelf weg gaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb bitterballen in de vriezer. serieus al 2 weken niet gegeten vanwege dat brok vlees wat er in zat de vorige keer
Ik heb twee frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij heeft een worstenbroodje
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die bakkerij die ook een dorp verder zit?
Was bij de groente. Had een bloemkool in zijn mond moeten proppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?![]()
geen ideequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer denk je dat dat trauma vanzelf weg gaat?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..], bedacht me alleen toen ik weer naar huis liep dat ik eigenlijk de variant met een stuk gerookt spek erop had moeten halen, die wil ik al heel de tijd eens proeven
Ja ¤1,65 per stuk dacht ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zijn lekker. Met spek ook, maar ik vind het het extra geld niet waard. Ze zijn wel prijzig tegenwoordig
ja hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd een opbeurend woord voor anderen jij
Dat had hem wel even bezig gehouden iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was bij de groente. Had een bloemkool in zijn mond moeten proppen.
En heel goede worstenbroodjes mag ik wel zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij heeft een worstenbroodje
ja daaromquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En heel goede worstenbroodjes mag ik wel zeggen
Met spek tegen de 2 euro volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ¤1,65 per stuk dacht ik(de gewone dan he)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had hem wel even bezig gehouden idd
Ja bij de AH is het op zaterdag altijd 4 voor ¤3,- van een andere lokale bakker, toch wel een flink stuk goedkoperquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met spek tegen de 2 euro volgens mij.
en straks gaan er nog veel ergere dingen mee gebeurenquote:
Hier verkopen ze bij AH ook goeie worstenbroodjes van een echte bakker. En er zit in het dorp een bakker die claimt de beste van Brabant te bakken maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de AH is het op zaterdag altijd 4 voor ¤3,- van een andere lokale bakker, toch wel een flink stuk goedkoper
Surinaams broodje is wel groter hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef Karzai het volgende:
Voor een lekker surinaams broodje ben je al boven de 4 euro kwijt
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en straks gaan er nog veel ergere dingen mee gebeuren
Wel prima alleen beetje verveeld nu school en werk verplicht dicht zijn gegaan.quote:
nee wokpe kijkt wel nog oprechterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal, vind je ook niet dat Wopke hier kijkt als
[ afbeelding ]
Ik wacht op de boodschappenbus van 14:00quote:
shitload aan wc papier en snacks?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht op de boodschappenbus van 14:00
Ah ja, dat is wel balen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima alleen beetje verveeld nu school en werk verplicht dicht zijn gegaan.
Hoe is het met buda?
Je bent fan van Wopke he?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wokpe kijkt wel nog oprechter
Dat is sowieso altijd een goed idee. En dan een nieuwe familie maken en de mensen naar mensen uit de SC vernoemen.quote:
valt mee maar vind wel dat hij wel een bepaalde uitstraling heeft. zo iemand die je wel serieus neemtquote:
Loop ik rond in jouw sims?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een goed idee. En dan een nieuwe familie maken en de mensen naar mensen uit de SC vernoemen.
Smaakjeswater vooral.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
shitload aan wc papier en snacks?
vind het bouwen het leukste. zon leven lijden gaat mij snel vervelen :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een goed idee. En dan een nieuwe familie maken en de mensen naar mensen uit de SC vernoemen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap wel dat het vervelend voelt dat je nauwelijks mensen in het echt ziet, Ik heb zelf het gevoel dat ik nog teveel mensen zie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel balen.Ook geen online college’s?
Met mij is het wel goed, alleen zie of spreek ik nauwelijks mensen in real life nu ik thuis werk. En was het de afgelopen week echt retedruk
Hmmja, dat ben ik wel met je eens. De Volkskrant roemde de presidentiële uitstraling van Rutte tijdens zijn toespraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt mee maar vind wel dat hij wel een bepaalde uitstraling heeft. zo iemand die je wel serieus neemt
Ja want stel je voor, een leven, huu.....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het bouwen het leukste. zon leven lijden gaat mij snel vervelen :p
Hierna even niks meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel bezorgs slots heb je nog gepland?
Nee want al een tijdje niet meer gespeeld. Ik had een keer een gezin met allemaal collega's gemaakt.quote:
Ik snap dat geouwehoer op rutte echt niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmja, dat ben ik wel met je eens. De Volkskrant roemde de presidentiële uitstraling van Rutte tijdens zijn toespraak.
Ik merkte net in AH dat ik heel bewust afstand hou en me eigenlijk erger als mensen dat niet doen. Rare gewaarwording om andere mensen ‘eng’ te gaan vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap wel dat het vervelend voelt dat je nauwelijks mensen in het echt ziet, Ik heb zelf het gevoel dat ik nog teveel mensen zie.
Ik vind bouwen ook leuk, maar een groot hectisch gezin ook wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het bouwen het leukste. zon leven lijden gaat mij snel vervelen :p
vroeger had je ook dat age of empires. dat was ook vetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:42 schreef Karzai het volgende:
hout hakken, jagen, boerderijen maken en dan met dat geld legers kopen en vechten tegen elkaar
Nou, RIP Bitterbal dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb net met de buurjongen gepraat. dat was gezellig
Help
Die kan wel van het vrijgezellenlijstje af jaquote:
neeeee hij is voorzien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan wel van het vrijgezellenlijstje af ja
Welke geouwehoer, de meeste mensen zijn toch best positief over hem? Ik vind dat hij het goed doet, maar ik ben altijd wel een fan geweest van Rutte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik snap dat geouwehoer op rutte echt niet.
oja zo heette dat spelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger had je ook dat age of empires. dat was ook vet
hier voor toch niet. grootste drama wat nederland is overkomen leek het wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke geouwehoer, de meeste mensen zijn toch best positief over hem? Ik vind dat hij het goed doet, maar ik ben altijd wel een fan geweest van Rutte.
We hebben wel online colleges, maar dat is toch verwarrender en chaotischer dan een college irl.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel balen.Ook geen online college’s?
Met mij is het wel goed, alleen zie of spreek ik nauwelijks mensen in real life nu ik thuis werk. En was het de afgelopen week echt retedruk
Jaaaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger had je ook dat age of empires. dat was ook vet
Herkenbaar! Ik houd me streng aan de 1,5 meter, Dus dat betekent soms dan even wachten of omlopen. Maar andere mensen denderen dan vlak langs je heen. Heel irritant. Moest gister ook weer een collega wijzen op de 1,5 meter. Dan voel ik me echt een zeikend kreng. Waarom houden mensen zich er gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merkte net in AH dat ik heel bewust afstand hou en me eigenlijk erger als mensen dat niet doen. Rare gewaarwording om andere mensen ‘eng’ te gaan vinden.
Citie skylinequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
kan ook nog rollercoaster tycoon doen of cities skylines
dit wat voor je?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik houd me streng aan de 1,5 meter, Dus dat betekent soms dan even wachten of omlopen. Maar andere mensen denderen dan vlak langs je heen. Heel irritant. Moest gister ook weer een collega wijzen op de 1,5 meter. Dan voel ik me echt een zeikend kreng. Waarom houden mensen zich er gewoon niet aan.
Ja, mensen hebben altijd wel wat te klagen. Ik vind het knap hoe rustig hij blijft tijdens debatten, terwijl hij wordt aangevallen door zo’n bloedhond als Wilders. Ik zou het niet kunnen. Was die vent aangevlogenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier voor toch niet. grootste drama wat nederland is overkomen leek het wel.
Lockdown komt er vanzelf aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik houd me streng aan de 1,5 meter, Dus dat betekent soms dan even wachten of omlopen. Maar andere mensen denderen dan vlak langs je heen. Heel irritant. Moest gister ook weer een collega wijzen op de 1,5 meter. Dan voel ik me echt een zeikend kreng. Waarom houden mensen zich er gewoon niet aan.
geloof dat rutte en wilders buiten die debatten best goed contact hebben?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben altijd wel wat te klagen. Ik vind het knap hoe rustig hij blijft tijdens debatten, terwijl hij wordt aangevallen door zo’n bloedhond als Wilders. Ik zou het niet kunnen. Was die vent aangevlogen
Het gaat, maar het is moeizaam. Beetje hetzelfde als met jouw college’s. Maar we hebben wel veel voor elkaar gekregen afgelopen week. Dus thuiswerken werktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben wel online colleges, maar dat is toch verwarrender en chaotischer dan een college irl.
Bevalt thuiswerken een beetje qua werk?
Ik ben geen fan van wilders, verre van zelfs maar ik waardeer zijn kritiek de laatste tijd wel mbt het virus. En Rutte doet het goed, die is alleen maar woordvoerder. En hij laat zich leiden door het RIVM. Het RIVM is behoorlijk onbetrouwbaar gebleken en dat vind ik heel jammer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben altijd wel wat te klagen. Ik vind het knap hoe rustig hij blijft tijdens debatten, terwijl hij wordt aangevallen door zo’n bloedhond als Wilders. Ik zou het niet kunnen. Was die vent aangevlogen
niet helemaal. hij heeft toch gekozen voor het geluid dat de scholen dicht moesten ook al vond hij en het rivm zelf van niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wilders, verre van zelfs maar ik waardeer zijn kritiek de laatste tijd wel mbt het virus. En Rutte doet het goed, die is alleen maar woordvoerder. En hij laat zich leiden door het RIVM. Het RIVM is behoorlijk onbetrouwbaar gebleken en dat vind ik heel jammer.
Snap ik ook niet. Die jongen die ik net toch best vriendelijk vroeg afstand te houden begon ook gelijk te mekkeren. Kom op gast, drie kilometer verderop loopt de IC over van de coronapatiënten, wat wil je nou? Gelukkig zag ik ook veel mensen die echt hun best deden om afstand te bewaren. En die dan bijna verontschuldigend naar je kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen we nog steeds naar de supermarkt en kom je nog steeds mensen tegen die zich er niet aan houden he?quote:
Ja die moet je dan een kiwi op hun neus uitpersen hebben we net beslotenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen we nog steeds naar de supermarkt en kom je nog steeds mensen tegen die zich er niet aan houden he?
Ja, dat is in de Nederlandse politiek sowieso. Ik kwam vroeger veel bij gemeenteraden. Daar waren debatten ook heftig. En gingen ze na afloop een biertje drinkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat rutte en wilders buiten die debatten best goed contact hebben?
Uiteindelijk, nadat de mensen die erover gaan meerdere malen aan de bel hingen. De eerste vergadering van 4 uur lang bleef hij bij zijn standpunt. Hij had geen andere keuze meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet helemaal. hij heeft toch gekozen voor het geluid dat de scholen dicht moesten ook al vond hij en het rivm zelf van niet.
Ik blijf liever ver weg bij de neuzen van andere mensen op het moment.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die moet je dan een kiwi op hun neus uitpersen hebben we net besloten
Het missen van menselijk contact is wel vervelend op termijn, maar zolang het werktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat, maar het is moeizaam. Beetje hetzelfde als met jouw college’s. Maar we hebben wel veel voor elkaar gekregen afgelopen week. Dus thuiswerken werkt
Misschien moet het nog een beetje groeien bij sommige mensen,quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Die jongen die ik net toch best vriendelijk vroeg afstand te houden begon ook gelijk te mekkeren. Kom op gast, drie kilometer verderop loopt de IC over van de coronapatiënten, wat wil je nou? Gelukkig zag ik ook veel mensen die echt hun best deden om afstand te bewaren. En die dan bijna verontschuldigend naar je kijken
ja das ook weer zoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteindelijk, nadat de mensen die erover gaan meerdere malen aan de bel hingen. De eerste vergadering van 4 uur lang bleef hij bij zijn standpunt. Hij had geen andere keuze meer.
Hmmmja, ze hadden sneller moeten opschalen wat maatregelen betreft, denk ik. Maar de toon van Wilders bevalt me niet. Hij maakt zijn kritiek altijd persoonlijk, schreeuwt bijna en het is vaak een beetje Trumpiaans de koe in de kont kijken. Achteraf kan ik ook verzinnen dat we mondkapjes hadden moeten bestellen. Maar ook Wilders vroeg daar drie maanden geleden niet om.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wilders, verre van zelfs maar ik waardeer zijn kritiek de laatste tijd wel mbt het virus. En Rutte doet het goed, die is alleen maar woordvoerder. En hij laat zich leiden door het RIVM. Het RIVM is behoorlijk onbetrouwbaar gebleken en dat vind ik heel jammer.
Nog zo'n RIVM fabeltje, er is helemaal geen bewijs dat je dan immuun bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef Karzai het volgende:
De hele dag alleen opgehokt zitten is toch ook geen leven, dan maar even de griep doorstaan en dan ben je immuun
Als je echt symptomen begint te krijgen die flink doorzetten is het meer dan een even een griepje doorstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef Karzai het volgende:
De hele dag alleen opgehokt zitten is toch ook geen leven, dan maar even de griep doorstaan en dan ben je immuun
Ja, het is ook even niet anders. Houden jij en Muis wel netjes anderhalve meter afstand?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het missen van menselijk contact is wel vervelend op termijn, maar zolang het werkt
Ja, dat denk ik. Straks krijgen we hier ook limieten aan het aantal mensen in de winkel. Al hoop ik dat nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet het nog een beetje groeien bij sommige mensen,
Ik heb geloof donderdagavond het debat gekeken (tot diep in de nacht) en ja die toon is misschien vervelend maar ik zie het meer als verontwaardiging. Dat was na het besluit de scholen open te laten en Wilders zei wat ik dacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmja, ze hadden sneller moeten opschalen wat maatregelen betreft, denk ik. Maar de toon van Wilders bevalt me niet. Hij maakt zijn kritiek altijd persoonlijk, schreeuwt bijna en het is vaak een beetje Trumpiaans de koe in de kont kijken. Achteraf kan ik ook verzinnen dat we mondkapjes hadden moeten bestellen. Maar ook Wilders vroeg daar drie maanden geleden niet om.
Was het maar zo'n feest dat Muis netjes afstand hieldquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is ook even niet anders. Houden jij en Muis wel netjes anderhalve meter afstand?
Dat hoop ik juist wel eigenlijk. Ook voor het supermarkt personeel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Straks krijgen we hier ook limieten aan het aantal mensen in de winkel. Al hoop ik dat niet
Ja, vanuit de oppositie kun je makkelijk roepen ja. Maar ga maar eens doen wat Rutte nu doetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
rutte heeft toch veel meer dingen die hij moet behartigen dan de pvv. voor wilders is dit makkelijk roepen, hij zit niet in de positie van rutte. overigens is dit gewoon wat de kiezers van hem willen zien.
Maar Wilders slaat altijd die toon aan. In elk debat. Over alle onderwerpen. Die man is zo fake als wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geloof donderdagavond het debat gekeken (tot diep in de nacht) en ja die toon is misschien vervelend maar ik zie het meer als verontwaardiging. Dat was na het besluit de scholen open te laten en Wilders zei wat ik dacht.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat Muis netjes afstand hield![]()
Geloof ik best, volg de politiek verder niet zo. Ben ook niet van plan op hem te gaan stemmen ofzo hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar Wilders slaat altijd die toon aan. In elk debat. Over alle onderwerpen. Die man is zo fake als wat.
Ooops.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Vorige week hebben muis en ik nieuwe ringen gekocht die best duur waren, maar die zitten toch best kut
man is slimmer dan gedacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar Wilders slaat altijd die toon aan. In elk debat. Over alle onderwerpen. Die man is zo fake als wat.
Ik ben en beetje bang voor nog meer maatregelen. En vooral omdat zo onzeker is hoe lang het gaat duren. Er bekruipt me steeds meer onrustquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist wel eigenlijk. Ook voor het supermarkt personeel.
is ook een beetje ouderwets, tattoo nemen, thats forever!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Vorige week hebben muis en ik nieuwe ringen gekocht die best duur waren, maar die zitten toch best kut
denk dat de truuk is om zo lang mogelijk normaal proberen te blijven doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben en beetje bang voor nog meer maatregelen. En vooral omdat zo onzeker is hoe lang het gaat duren. Er bekruipt me steeds meer onrust
O jee, en is het de ring of de relatie die knelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Haat, liefde en iets met een dunnen lijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mooi altijd, jouw uitspraken over Muis.
Misschien dat ik er al wat langer in zit ofzo, die onrust heb ik al best lang. En af en toe vliegt het mij ook nog aan hoor. Maar wat me echt beangstigt is juist de mensen die nog samenklonteren in speeltuintjes e.d dus dan juich ik strengere maatregelen toe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben en beetje bang voor nog meer maatregelen. En vooral omdat zo onzeker is hoe lang het gaat duren. Er bekruipt me steeds meer onrust
Niet vergeten:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man is slimmer dan gedacht.
denk dat hij zijn kiezers van binnen uitlacht
Ik denk dat hij zelf ook extremer is geworden door de situatie waar hij al jaren in zit, maar ik vind ‘m echt zeer onprettig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man is slimmer dan gedacht.
denk dat hij zijn kiezers van binnen uitlacht
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef mschol het volgende:
AH turfmarkt had gewoon alles wat ik nodig had
zelfs toiletpapier
en de eieren werden zelfs afgeschoten (35% korting)
Tattoo's is ook alweer old schoolquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook een beetje ouderwets, tattoo nemen, thats forever!
Ik vrees dat die maatregelen volgende week gaan komen. Ben ik een beetje bang voor ook, want vanaf maandag begon ik met verhuizen en dat wordt steeds lastiger.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat ik er al wat langer in zit ofzo, die onrust heb ik al best lang. En af en toe vliegt het mij ook nog aan hoor. Maar wat me echt beangstigt is juist de mensen die nog samenklonteren in speeltuintjes e.d dus dan juich ik strengere maatregelen toe.
er stond volgens mij nog wel een dakloze voor de winkel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
staat die ene griekse dakloze er nog? Mike?
Weimarstraat had gister ook toiletpapier. Maar heb het laten staan want heb voorlopig genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:02 schreef mschol het volgende:
AH turfmarkt had gewoon alles wat ik nodig had
zelfs toiletpapier
en de eieren werden zelfs afgeschoten (35% korting)
ik heb daar bij de exki gewerktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er stond volgens mij nog wel een dakloze voor de winkel ja
De ring is juist beetje onhandig in de omgang als je aan het typen bent of ander preciezer werk aan het doen bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
O
[..]
O jee, en is het de ring of de relatie die knelt?
Dat begrijp ik wel ja. Heb je een verhuisbedrijf of doe je het zelf?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat die maatregelen volgende week gaan komen. Ben ik een beetje bang voor ook, want vanaf maandag begon ik met verhuizen en dat wordt steeds lastiger.
Ja, doe ik ook wel. Ben ook niet in paniek of zo, maar niemand weet precies wat er allemaal op ons afkomt. Dat is een tikje beklemmendquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de truuk is om zo lang mogelijk normaal proberen te blijven doen.
wij moesten wel weer hebben, anders was ik niet helemaal daar naartoe gefietstquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weimarstraat had gister ook toiletpapier. Maar heb het laten staan want heb voorlopig genoeg.
Ik heb spullen in de opslag bij een verhuisbedrijf. Ik heb spullen waar ik nu woon die ik zelf verhuis en Ikea komt met een vrachtwagen vol nieuwe meubeltjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja. Heb je een verhuisbedrijf of doe je het zelf?
Even je met je vinger in het gaatje voor de laatste stukjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:06 schreef Karzai het volgende:
Gewoon met een oude theedoek je kont afvegen en afspoelen onder de douche
Je gaat de bibel belt uit verhuizen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb spullen in de opslag bij een verhuisbedrijf. Ik heb spullen waar ik nu woon die ik zelf verhuis en Ikea komt met een vrachtwagen vol nieuwe meubeltjes
Alleen kan ik niet echt verhuizen omdat ik pas 15 april internet krijg op mijnn ieuwe adres
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | LTVDK 148 Dr_Flash 131,5 UitStraling 115,5 DaMart 100,33 Arch-Indar 73 bitterbal 70 gianni61 68,5 crv 58 Koen66 53,5 Budapestenaar 47 IJsdraakje 44,33 Karzai 27,33 FranticDJ 18 |
Wat?quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat de bibel belt uit verhuizen?![]()
Altijd #1.quote:
Ja die pakte meteen dubbele punten in een fase dat er nog bijna niemand meedeed. Tsja.quote:
of hij is mensen al wekenlang zelf aan het besmettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kent iemand bij het Rivm joh
Kan je niet tijdelijk een sim met grote databundel gebruiken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb spullen in de opslag bij een verhuisbedrijf. Ik heb spullen waar ik nu woon die ik zelf verhuis en Ikea komt met een vrachtwagen vol nieuwe meubeltjes
Alleen kan ik niet echt verhuizen omdat ik pas 15 april internet krijg op mijnn ieuwe adres
ahh.quote:
Daar was jij toch al mee bezig?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij is mensen al wekenlang zelf aan het besmetten
Stiekem ‘s nachts. Want hij was ook opgehokt, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of hij is mensen al wekenlang zelf aan het besmetten
gewoon op weg naar zijn werkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stiekem ‘s nachts. Want hij was ook opgehokt, toch?
Mja, ik heb internet ook voor mijn werk nodig. Dat maakt het zo lastigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet tijdelijk een sim met grote databundel gebruiken?
Ahah, duidelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regels: GC / [KSC #11094] En langs het tuinpad van de KSC zie ik de hoge bomen....
Ja bedoel ik ook dat je je telefoon als hotspot gebruikt. Want dit is ook niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb internet ook voor mijn werk nodig. Dat maakt het zo lastig
Dan jaag je je internet bundel er wel behoorlijk snel doorheen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook dat je je telefoon als hotspot gebruikt. Want dit is ook niets natuurlijk.
Behalve dat we niet meer op het dodencijfer gokken.quote:
Dat klonk sowieso al een beetje luguberquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat we niet meer op het dodencijfer gokken.
Oh jee. Dit is het begin van het uiteenvallen van de samenleving zoals wij die kennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
het geluid loopt niet meer synchroon op netflix
dat vind ik zo irritant hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee. Dit is het begin van het uiteenvallen van de samenleving zoals wij die kennen..
ben je klaar met je biljetjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is ookIk verveel me een beetje
Nou ja ik heb er net weer 3 bij gekregen. Die zitten al in de database ja. Moet ze nog opbergen maar at is zo veel werk. Dat doe ik liever als er weer een stapeltje ligt zoals gisterenquote:
Wel leuk dat je zon hobbie hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er net weer 3 bij gekregen. Die zitten al in de database ja. Moet ze nog opbergen maar at is zo veel werk. Dat doe ik liever als er weer een stapeltje ligt zoals gisteren![]()
Voorlopig kan ik nog wel even vooruit met het schrijven van stukjes over biljetjes
Daar is het een hobby voor hea, om leuk te zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het een hobby voor hea, om leuk te zijn
quote:De Hongaarse regering wil voor de rest van het jaar de noodtoestand uitroepen en het parlement in die periode buitenspel zetten. De minister van Justitie heeft een wetsvoorstel met deze strekking ingediend bij het parlement. Met een verwijzing naar de coronacrisis wil de regeringsploeg van premier Orbán de komende negen maanden per decreet regeren, dus zonder tussenkomst van de volksvertegenwoordiging.
Er zullen geen tussentijdse verkiezingen of referenda worden gehouden en op verspreiding van fake news en geruchten staat maximaal vijf jaar celstraf. Sinds 11 maart is de noodtoestand van kracht in Hongarije, voor een periode van vijftien dagen. De regering van de populistische Fidesz-partij van Orbán en zijn christendemoicratische coalitiepartner hebben een tweederdemeerderderheid in het parlement, dus het voorstel wordt vrijwel zeker aangenomen.
Was volgens mij een keer bij 1 tegen 100. Een van de kandidaten in het publiek die bij de laatste 3 tegenspelers ofzo zat. Vroeg Tensen haar naar de hobbies. Zij. "Ja leuke dingen doen"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het een hobby voor hea, om leuk te zijn
Lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even een wasje draaien. Op een ander appartement welteverstaan. Hier is mijn machine kaduuk, gelukkig staat er in de flat een appartement leeg. De Wasmachine hoort bij de woonbegeleiding, dus mag ik daar gebruik van maken...![]()
Fijn dat zonnetje hoor, maar een graadje of tien erbij is wel het minstequote:
Komt nog wel, het is weliswaar al lente, maar we zitten nog wel in de wintertijdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn dat zonnetje hoor, maar een graadje of tien erbij is wel het minste
Wanneerdanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel, het is weliswaar al lente, maar we zitten nog wel in de wintertijd
Overdrijviequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een heerlijke wandeling, 7,6 km gestapt
quote:Ook bij de Ikea Delft staan lange rijen kooplustigen, ondanks dat de winkel dicht is en er alleen afgehaald kan worden. Ikea medewerkers sturen het achterste deel van de rij weg: een ‘Billy’ gaat hem niet meer worden vandaag #corona
Mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
mensen die het nieuws niet lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Soms zou ik echt een ander dier dan een mens willen zijn. Zeker bij dit soort dingen..quote:
Schubdier of zo. Lekker geknuffeld worden door bitterbalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms zou ik echt een ander dier dan een mens willen zijn. Zeker bij dit soort dingen..
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms zou ik echt een ander dier dan een mens willen zijn. Zeker bij dit soort dingen..
Alleen geen wandelende tak, want dan word je aan je lot overgelaten..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schubdier of zo. Lekker geknuffeld worden door bitterbal
Krijg hier lichtelijke moordneigingen van.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
mensen die het nieuws niet lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
hoezo dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen geen wandelende tak, want dan word je aan je lot overgelaten..
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook nog Zelda gehaald, ik verveel me voorlopig echt niet.
En wanneer ga je stofzuigen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
voor de switch? of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de Switch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor de switch? of heb ik wat gemist
Geregeld!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik een robotstofzuiger voor he?
beste aanschaf ooit, nadat ik m'n huis gekocht hebquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik een robotstofzuiger voor he?
Normale want wilde ook op tv kunnen spelen. Heb hem pas sinds gister maar ben er nu al zo onwijs blij mee. Ben aan het karten nu/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ahwelke heb je? de normale of de lite? bevalt ie?
*geld brandt*
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normale want wilde ook op tv kunnen spelen. Heb hem pas sinds gister maar ben er nu al zo onwijs blij mee. Ben aan het karten nu/
plusbus was aan de late kant, en geen pleepapier.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef DaMart het volgende:
Twee uur en 3 supermarkten verder heb ik dan toch bijna alle weekboodschappen kunnen vinden...
In mijn supermarkt waren alle schappen volquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef DaMart het volgende:
Twee uur en 3 supermarkten verder heb ik dan toch bijna alle weekboodschappen kunnen vinden...
Of was dat iemand anders, die dat van de week hier postte?quote:
Heerlijk weer vandaag om te wandelen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een heerlijke wandeling, 7,6 km gestapt
nobel van je!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een speelgoedwinkel, dacht gun ze nog een beetje omzet voor er een lockdown komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |