Boksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een uur verblunderd aan 9Gag.
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Oh dat zegt me niksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
leukquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Cool. Heb ik niks aanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.bva-auctions.com
www.troostwijkauctions.com
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
Of was dat naar UIO_AMS?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.
Zo nog niet meegemaakt met BVA iigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.
Ja idd, het wordt de komende dagen niet meer dan 8 gradenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ldtvk loopt iets van 10 km per dag![]()
weet niet hoe hij dat doet
hmmquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey kids, minder dan een uurtje nog voor de scores. Gisteren stonden we op 2994.
Gewoon de ene voet voor de andere zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ldtvk loopt iets van 10 km per dag![]()
weet niet hoe hij dat doet
ik kom al in de buurt. 5 kmquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de ene voet voor de andere zetten
Ik maar 9,5 netquote:
Ik zou de fabrikant van de airfryer voor de rechter slepen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Frikandelbroodjes passen niet in de airfryer
oh noes. en nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Frikandelbroodjes passen niet in de airfryer
Of van de frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou de fabrikant van de airfryer voor de rechter slepen!![]()
Ohnoes!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer noes altijd met mensen uit het oosten des lands
maar je moet het ook op zijn engels zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer noes altijd met mensen uit het oosten des lands
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
zo lunch achter de kiezen, kan ik nu alvast denken aan een snack
Serieus? Als goes?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je moet het ook op zijn engels zeggen
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Net bij de supermarkt komt een jongen echt heel dicht naast me staan. Die heb ik toch even vriendelijk doch dringend verzocht om afstand te houden
of een sinaasappel op zijn neus geperst?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?![]()
Dan was ik toch eerder voor een kiwi gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of een sinaasappel op zijn neus geperst?
Van die bakkerij die ook een dorp verder zit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakker
hmm als ik naar jou loop heb ik wel gelijk je record verbrokenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag verse worstenbroodjes van de bakker
Als dat het doe is kun je beter naar mij lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm als ik naar jou loop heb ik wel gelijk je record verbroken
Ik heb dit nog nooit mensen horen zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee meer no maar dan in paniek
zo; Oh noes
ja maar hij heeft een worstenbroodjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat het doe is kun je beter naar mij lopen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit mensen horen zeggenBen ik oud?
En wanneer denk je dat dat trauma vanzelf weg gaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb bitterballen in de vriezer. serieus al 2 weken niet gegeten vanwege dat brok vlees wat er in zat de vorige keer
Ik heb twee frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij heeft een worstenbroodje
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die bakkerij die ook een dorp verder zit?
Was bij de groente. Had een bloemkool in zijn mond moeten proppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen pak melk in zijn gezicht gegooid?![]()
geen ideequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer denk je dat dat trauma vanzelf weg gaat?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..], bedacht me alleen toen ik weer naar huis liep dat ik eigenlijk de variant met een stuk gerookt spek erop had moeten halen, die wil ik al heel de tijd eens proeven
Ja ¤1,65 per stuk dacht ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die zijn lekker. Met spek ook, maar ik vind het het extra geld niet waard. Ze zijn wel prijzig tegenwoordig
ja hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd een opbeurend woord voor anderen jij
Dat had hem wel even bezig gehouden iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was bij de groente. Had een bloemkool in zijn mond moeten proppen.
En heel goede worstenbroodjes mag ik wel zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hij heeft een worstenbroodje
ja daaromquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En heel goede worstenbroodjes mag ik wel zeggen
Met spek tegen de 2 euro volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ¤1,65 per stuk dacht ik(de gewone dan he)
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had hem wel even bezig gehouden idd
Ja bij de AH is het op zaterdag altijd 4 voor ¤3,- van een andere lokale bakker, toch wel een flink stuk goedkoperquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met spek tegen de 2 euro volgens mij.
en straks gaan er nog veel ergere dingen mee gebeurenquote:
Hier verkopen ze bij AH ook goeie worstenbroodjes van een echte bakker. En er zit in het dorp een bakker die claimt de beste van Brabant te bakken maarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de AH is het op zaterdag altijd 4 voor ¤3,- van een andere lokale bakker, toch wel een flink stuk goedkoper
Surinaams broodje is wel groter hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:34 schreef Karzai het volgende:
Voor een lekker surinaams broodje ben je al boven de 4 euro kwijt
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en straks gaan er nog veel ergere dingen mee gebeuren
Wel prima alleen beetje verveeld nu school en werk verplicht dicht zijn gegaan.quote:
nee wokpe kijkt wel nog oprechterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal, vind je ook niet dat Wopke hier kijkt als
[ afbeelding ]
Ik wacht op de boodschappenbus van 14:00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |