een expert die de burgers moet beschermen kan niet fout op fout op fout BLIJVEN maken natuurlijk hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tja... ik dacht dat jaap geen mens was, maar helaas... hij is ook gewoon een mens.
ok manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee in Nederland gebeurt nooooit iets geks natuurlijk. Het is een eenzijdig bericht, weet jij veel waarom die mensen in Oost-Congo zo reageren?
Echt hé, naja 1150 km van Malaga tot de Franse grens. Ze rijden maar een beetje doorquote:
Ze hebben tijdens de Corona crisis de parlementsverkiezingen door laten gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Minder dan 1000 nieuwe gevallen in Iran, dat lijkt een (minieme) verbetering, voor zover je de cijfers serieus kunt nemen. Vooral ook met het oog op wat je over één tot twee weken kunt gaan zien, nadat miljoenen mensen deze week gewoon het land door zijn gaan reizen wegens nieuwjaar..
Beetje angstzaaierij dit, zonder te laten zien hoe dit voor het coronatijdperk was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
https://www.indeed.nl/jobs?q=uitvaartbranche&l=![]()
![]()
Veel vacatures uitvaartbranche
Ja ik weet het, het is echt heel dom weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]hier moet ik wel om lachen.... sorry voor je familie, maar het is wel ee klassiek voorbeeld van je kop in het zand steken en doen alsof er niks aan de hand is.
Kunnen ze niet maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik hieruit dat de zomervakantie misschien van de baan is?
Via de nos live blog.quote:Ouderen in Istanbul komen bij elkaar, gemeente haalt bankjes weg
In de wijk Üsküdar in Istanbul is de gemeente begonnen met het weghalen van bankjes. Ouderen zitten op die bankjes en zoeken elkaar op, terwijl er door de gemeente herhaaldelijk is opgeroepen om thuis te blijven vanwege het coronavirus. "Zaterdagochtend zaten de bankjes in de wijk Üsküdar gewoon weer vol ouderen die ongestoord bij elkaar kwamen", zegt Turkije-correspondent Mitra Nazar.
De burgemeester van het district publiceerde een video van de weghaalactie op Twitter. Sommige bankjes worden verwijderd, terwijl de ouderen er nog op zitten. "We zijn genoodzaakt de regels voor onze ouderen te verscherpen. Ga niet naar buiten omdat het mooi weer is. Er zal geen enkel bankje meer staan om op te zitten." Hij belooft dat als dit allemaal voorbij is, er nieuwe en zelfs betere bankjes voor terug zullen komen.
Lijkt me logisch iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
ze kunnen toch nergens heen in de zomervakantie en de meesten denken dat ze nu al vakantie hebbenquote:
je kan niet zeggen dat iemand fouten maakt als je zelf informatie hebt die die persoon toen nooit had kunnen hebben....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een expert die de burgers moet beschermen kan niet fout op fout op fout BLIJVEN maken natuurlijk he
Weten je oom en tante dat ze voor de grens met Frankrijk een formulier van de ambassade nodig hebben? Dat is te vinden op de site van de ANWB.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Hoor net dat een oom en tante van eind 70 op een camping in Spanje zitten (malaga) en dat de politie dus gisteren de camping kwam sluiten. Iedereen moet naar huis rijden met de waarschuwing dat ze na de 23e niet meer Frankrijk in kunnen. Of ze wel willen doorrijden.
Ze hadden zich er in eerste instantie niet zo druk om gemaakt, maar zijn dus vanochtend vertrokken met de camper.
Maar zijn nu lichtelijk in ‘paniek’ aangezien ze normaal ongeveer 400 a 500km per dag rijden en ze nu moeten haasten en dat tempo niet gewend zijn.
Bah
Kunnen we het corona virus bij het mensenrechten hof laten aanklagen dat het vaker mannen als vrouwen treft. Vuil discriminerend virus dat zich niet houdt aan een 50/50 verdeling.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, D66. Het lijkt mij ook ontzettend belangrijk om gendergelijkheid in relatie tot de corona crisis te bespreken.
Dat heb ik al eerder gelezen, dat schijnt in theorie mogelijk te zijn. Er zullen alleen al veel mensen zijn die de vakantie geboekt hebben (waaronder ik). Dat zou wel een domper zijn. Aan de andere kant. Ik teken ervoor als alles weer normaal is rond de zomer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
https://www.indeed.nl/jobs?q=uitvaartbranche&l=![]()
![]()
Veel vacatures uitvaartbranche
dat is nogal een understatement.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is echt heel dom weer.
In Bangladesh woedt het al. Er wordt alleen niet getest. Mensen beginnen in paniek te raken. Mijn hele familie woont er en zo weet ik t.quote:
had hij wel....alleen onze economie was belangrijkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je kan niet zeggen dat iemand fouten maakt als je zelf informatie hebt die die persoon toen nooit had kunnen hebben....
Wellicht. Lekker met 40 graden in de collegebankenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijke kans dat die vakantie niet door gaat toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gelezen, dat schijnt in theorie mogelijk te zijn. Er zullen alleen al veel mensen zijn die de vakantie geboekt hebben (waaronder ik). Dat zou wel een domper zijn. Aan de andere kant. Ik teken ervoor als alles weer normaal is rond de zomer.
?? In tijden van crisis is dat niet echt van belang meerquote:
tja, ddan moet ik jou op je woord geloven en daar heb ik moeite mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had hij wel....alleen onze economie was belangrijker
Verrassend.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Bewoners banlieues negeren masaal verbod.
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-lockdown-massaal
Als de scholen open kunnen, is het geen crisis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
?? In tijden van crisis is dat niet echt van belang meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |