gelukkigquote:
Ahhaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het over mannen, jij valt onder veel meer catogorieen dan alleen man zijnaKboR
Hey Lexy....bedacht me net tikte al weerl S_L
Ik krijg al angstaanvallen...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
NIet doen geen reden voor. Rustig blijven ademhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rob op 21-03-2020 10:53:06 ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik krijg al angstaanvallen...was dat plaatje de bedoeling dat je een melding krijgt met ik kopieer plaatjes van anderen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier komen voor de puntenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn er hier al meer
die aangeven dat het snachts gezelliger is omdat er dan meer punten te halen zijn.
en dan later zeggen, maar nee het ligt niet aan jou hoor.... nee nee die keutel niet meer intrekken.
wat ik dus ook niet doe,
alle mannen zijn eikels door @:engine zn 30 punten uitloop.
Hoi :wquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Lexy![]()
[..]
Hey een foto van @:skysherrif
nee ik heb gisteren aangeboden engine punten te geven want ik wilde hem dichtbij me houdenquote:
bestaat zoiets dan??quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
was dat plaatje de bedoeling dat je een melding krijgt met ik kopieer plaatjes van anderen??
quote:
ik wil zn concitaplaatje zien die hij wilde postenquote:
Ik heb de pest aan plaatjes. Als ik plaatsjes wil vraag ik wel of ze in mijn poëziealbum willen schrijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil zn concitaplaatje zien die hij wilde posten
daar passen geen bewegende plaatjes inquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan plaatjes. Als ik plaatsjes wil vraag ik wel of ze in mijn poëziealbum willen schrijven
* Dotteke geeft de zoutpot aan aKboRquote:
Dank je..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke geeft de zoutpot aan aKboR
Goed hoor, maar wel verveling, het binnen zitten en niet je ding kunnen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:56 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
redelijk, verveling heerst. hoe issie met jou?
helaas. maar we komen er wel door heenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed hoor, maar wel verveling, het binnen zitten en niet je ding kunnen doen.
Maar het is ook niet anders he
oh neequote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
O nee he, nog zo plaatjes plakker er bij
wbquote:
En anders maar nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
helaas. maar we komen er wel door heen
Lekker manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |