Ja lekker, onbezorgd daar zitten zonder bang te hoeven zijn dat je vrouw/vriendin of kind besmet raaktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:10 schreef dud0r het volgende:
Als ik geld zat zou hebben zou ik naar een afgelegen eiland vliegen en lekker daar bivakkeren tot het voorbij is.
Duh. Die heb ik dan ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe dan vliegen met een eigen prive vliegtuig
Jij altijd. Wij beginnen wel met de wereld opnieuw bevolkenquote:
Denk dat hij zijn vrouw en kind wel mee zal nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je met zijn tweeën op een eiland zit niet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij altijd. Wij beginnen wel met de wereld opnieuw bevolken
Nieuw leven creëren op een eilandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij altijd. Wij beginnen wel met de wereld opnieuw bevolken
Ja. Helaas stopt het dan wel na ons. Anders krijg je van die hills have eyes taferelenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nieuw leven creëren op een eiland
joh is destijds bij adam en eva ook goed gegaan en later met de ark was er ook maar 1 gezin dat leven weer moest starten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Helaas stopt het dan wel na ons. Anders krijg je van die hills have eyes taferelen
Dat is waar. Daarom lopen er ook zoveel mongolen rond denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh is destijds bij adam en eva ook goed gegaan en later met de ark was er ook maar 1 gezin dat leven weer moest starten.
ken best
Doe even weer inlopen danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:25 schreef Nizno het volgende:
zeg ik tegen @:engine dat ik hem graag dicht bij me houdt, gaat ie ff lekker 30 punten uitlopen
er is een ondernemer geweest die een heel plan had om tegen kostprijs te leveren, maar dat was afgewezen want de politiek/minister/ministerie zou zelf wel regelenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch schandalig he
https://www.telegraaf.nl/(...)en-voor-hulpmiddelen
Mensen zijn hier niet te vertrouwen Nizquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:25 schreef Nizno het volgende:
zeg ik tegen @:engine dat ik hem graag dicht bij me houdt, gaat ie ff lekker 30 punten uitlopen
mannen vooralquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen zijn hier niet te vertrouwen Niz
O echt, dat is nog schandaligerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is een ondernemer geweest die een heel plan had om tegen kostprijs te leveren, maar dat was afgewezen want de politiek/minister/ministerie zou zelf wel regelen
Ben ik helemaal met je eens dit keer.quote:
dus ja...quote:
doetzelfquote:
quote:
#metooquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze uitspraak.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze uitspraak.
e tu Dottusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens dit keer.
moggequote:
Je bent al door de mand gedenderd..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
aKboR valt wel mee, die zorgt nog lekker voor de koffie en de thee.
dat zijn er hier al meerquote:
Nu begin ik mij toch zorgen te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het over mannen, jij valt onder veel meer catogorieen dan alleen man zijnaKboR
Wat een scheetjequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn er hier al meer
die aangeven dat het snachts gezelliger is omdat er dan meer punten te halen zijn.
en dan later zeggen, maar nee het ligt niet aan jou hoor.... nee nee die keutel niet meer intrekken.
wat ik dus ook niet doe,
alle mannen zijn eikels door @:engine zn 30 punten uitloop.
NIet doen geen reden voor. Rustig blijven ademhalenquote:
doesniemijblokken!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
NIet doen geen reden voor. Rustig blijven ademhalen
Eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle mannen zijn eikels door @:engine zn 30 punten uitloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |