Dag Limoentjuh doe voorzichtig..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Even naar de supermarkt
Veel plezier hier en een mooie dag verder
Halloquote:
Ik niet, ik werk gewoon de hele week. Alleen in het weekend is het doodsaai. Zelfs mijn date gaat niet door (hij woont net over de grens..)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
Misschien dat we elkaar nou vaker gaan tegenkomen nu we thuis moeten zitten
Ik heb wel respect voor ze, maar je moet anderen niet vergeten of wegsturen die met andere klachten komen. Zoals van jouw dochter klinkt mij heel ernstigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk jij dat die komt?
Zag gisteren belgen al boos dat Nederlandse regering zo met hun burgers omging en niet net als de buurlanden een lockdown deden. Dat hier winkels nog gewoon open mochten zijn
[..]
Ook om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten he.
Vooral in ziekehuizen houden ze alles vrij voor de gevallen die gaan komen.
Zag gisteren dat ze in een ziekenhuis mondmaskers aan het maken zijn van operatie doek, dat doet het personeel zelf, heel veel respect voor die mensen zaten er echt veel met man en macht te werken
Ben je tegenwoordig aan de T niet meer aan de Kquote:
Dag limoentju, tot snelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Even naar de supermarkt
Veel plezier hier en een mooie dag verder
Ow lekker dat je nog kan werkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ik niet, ik werk gewoon de hele week. Alleen in het weekend is het doodsaai. Zelfs mijn date gaat niet door (hij woont net over de grens..)
Als ik in het normale dagelijkse leven net uit bed kom neem ik altijd T. en ontbijtje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig aan de T niet meer aan de K
He Kopje, ik heb dat ook hoor. Hele dagen thuis zitten niet eens naar buiten mogen voor een boodschapje beh bahquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ik niet, ik werk gewoon de hele week. Alleen in het weekend is het doodsaai. Zelfs mijn date gaat niet door (hij woont net over de grens..)
Ja echt vreselijk, word er gek van.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
He Kopje, ik heb dat ook hoor. Hele dagen thuis zitten niet eens naar buiten mogen voor een boodschapje beh bah
Hoe is het met de hunk tegenover je werk, die al gesproken?
Ja, als je liever T dan K hebt is dat je goed Rquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als ik in het normale dagelijkse leven net uit bed kom neem ik altijd T. en ontbijtje.
Vandaag geen trek in koffie dus weer aan de T.
ook deels omdat ik droge mond n keel had. dan is T lekkerder.
Het voelt prima heb er geen last van dus dat is goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het voor jou niet goed voelt dan langsgaan. EN LAAT JE NIET WEGSTUREN![]()
Het is heel erg met die virus maar dat betekent niet dat andere gevallen niet belangrijk zijn zoals jouw hand.
Wat nou oud..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je liever T dan K hebt is dat je goed R
Iedereen M zelf weten wat ze D of dat nu T is of K
Ik hou het bij K, ben niet van de T
Maar je hoort het wel vaker, als mensen O worden gaan ze vaak over op T
ANders had ik graag gezegd ja komt u maar laten zienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat nou oud..
Zal ik je even komen laten zien wat oudjes doen
zet de koffie dan maar op de tuintafelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANders had ik graag gezegd ja komt u maar laten zien
maar ja geen sociale contacten he
O dan ga je hem ook niet meer zien, of je moet een keer naar de overkant gaan speciaal voor hemquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk, word er gek van.
Nee en dat zal minstens 2 maanden duren voor ik hem weer zie, want zit sinds donderdag aan de overkant. Wat me erg goed bevalt trouwens
Wil je dan laten zien dat je K kan drinken, weet je zeker dat je geen T wil dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
zet de koffie dan maar op de tuintafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |