Dat is waar, maar ik mis je gezelligheidquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:20 schreef aKboR het volgende:
nee tussendoor he. speel nergens voor en loslaten moet ook kunnen
Als het voor jou niet goed voelt dan langsgaan. EN LAAT JE NIET WEGSTURENquote:
Zo werkt het helaas niet meer Limoenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het voor jou niet goed voelt dan langsgaan. EN LAAT JE NIET WEGSTUREN![]()
Het is heel erg met die virus maar dat betekent niet dat andere gevallen niet belangrijk zijn zoals jouw hand.
Is het zo erg ? Dat is dan enorm onverantwoord en gevaarlijk van het ziekenhuis om je dochter niet te helpenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet meer Limoen
Echt alleen als het hoogste spoed is mag je komen
Mijn dochter is 2 weken gelezen aan haar buik geopereerd
Afgelopen maandag scheurde een stukje litteken open door het hoesten. Haar buik zat vol met vocht van de operatie. Maar ze mocht niet komen i.v.m. dat virus.
Ze had een controle afspraak voor vrijdag staan daar moest ze maar op wachten
Het is voor mensen die geen corona hebben bijna niet meer te doen om bij een dokter te komen
We missen elkaar denk ik net elke keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen kopje![]()
Dat is een hele lange tijd geleden!
Misschien dat we elkaar nou vaker gaan tegenkomen nu we thuis moeten zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We missen elkaar denk ik net elke keer
Denk jij dat die komt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vandaag nog ff klussen bij vrienden voor we een lockdown krijgen.
Ook om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten he.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is het zo erg ? Dat is dan enorm onverantwoord en gevaarlijk van het ziekenhuis om je dochter niet te helpen![]()
Ik begrijp dat nog steeds niet, Corona is niet het enige wat er is. En niet elke arts houdt ze daar mee bezig dus waarom kunnen ze anderen niet helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |