SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtlijnen in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws graag een bron
• Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Geen slowchat
• Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
• Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden
Sorry.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Shit, wilde de OP nog wat bijwerken.
Ok heftigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jep onze had het niet geredt thuis.
Ik begrijp dat je dit vindt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:09 schreef Montagui het volgende:
Er wordt door Elan NIETS gedownplayed.
Fok is op dit moment een bron van ANGST.
KAP daarmee.
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef Predator40 het volgende:
we moeten in een lockdown omdat de mensen nog volop elkaar aan het besmetten zijn, de mensen luisteren niet, de IC's lopen nu al vol, wij gaan gewoon keihard italie achterna.
Wie zegt dat dan? Dat we eraan onderdoor gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb wel te doen met al die angsthazen hier voor dit vervelende virus. Ja het is een vervelend virus dat flink aan het huishouden is. Nee, we gaan er niet aan onder door.
Nee hoor, bang niet. Voor mijzelf zou dat nauwelijks iets veranderen. Werk thuis, doe zo min mogelijk boodschappen en wandelen alleen door de wijk waar ik niemand tegen kom.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lijkt erop dat jij aardig bang bent voor een echte noodzakelijke lockdown...
Moeten is sterk uitgedrukt, bovendien is het een group effort zeg maar ... ik vind die spoiler dingen eigenlijk niet thuishoren in een OP. Als het belangrijk genoeg was, was het doorgaans namelijk niet in een spoiler tag.quote:
Ho ho, ik heb het niet gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wow fancy banner in de OP @:Scrummie2.1
![]()
totdat in ieder geval de curve afgevlakt word he....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?
Je geeft mensen wel een hoop angst mee ja, angst die in veel gevallen onterecht en irrationeel is . Alleen al vanwege het feit dat mensen die overlijden allemaal oud waren, en in de meeste gevallen al andere ziektes onder de leden hadden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:09 schreef Montagui het volgende:
Er wordt door Elan NIETS gedownplayed.
Fok is op dit moment een bron van ANGST.
KAP daarmee.
wie dan wel?!!! super nice manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet gemaakt.
Stond er al in dus.
Rechtstreeks uit WordPerfect.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wow fancy banner in de OP @:Scrummie2.1
![]()
Ik weet nou niet of abovetopsecret.com nou zo'n betrouwbare bron is, meneer aluhoedjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:51 schreef THEFXR het volgende:
in NY stapt het leger even uit.
[ afbeelding ]
ja, dat is de enige manier, geen vaccin weet je nogquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dan? Onszelf opsluiten tot sint juttemus?
MIj wel.quote:
Nee, mijn vader post hier idd niet, hij is 74.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je geeft mensen wel een hoop angst mee ja, angst die in veel gevallen onterecht en irrationeel is . Alleen al vanwege het feit dat mensen die overlijden allemaal oud waren, en in de meeste gevallen al andere ziektes onder de leden hadden.
Dat is over het algemeen helemaal niet de groep die hier post, laat staan waar die betrekking op heeft.
OP ziet er puik uit, maar er zijn wel wat links verdwenen die ik volgde..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wie dan wel?!!! super nice man
ja maar groepsimmuniteit over een weekje of 12 toch ???quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat is de enige manier, geen vaccin weet je nog
@Perrin did it!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
OP ziet er puik uit, maar er zijn wel wat links verdwenen die ik volgde..
Behalve dat wij denken dat euthanasie op ouderen een keuze is en niet het bijna onaanvaardbare gevolg van noodzakelijke triage.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef Predator40 het volgende:
we moeten in een lockdown omdat de mensen nog volop elkaar aan het besmetten zijn, de mensen luisteren niet, de IC's lopen nu al vol, wij gaan gewoon keihard italie achterna.
Nee ik ken die grafieken. Echter zou dat betekenen dat we jarenlang (zij het met tussenpozen van lockdown naar semi lockdown a la nu) in quarantaine kunnen. Of wachten tot er eventueel een werkend en getest vaccin beschikbaar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat in ieder geval de curve afgevlakt word he....leef jij onder een steen ?
mijn vrouw is 40, ernstige spierziekte en die heeft een hele grote kans om te overlijden als ze het krijgt...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, mijn vader post hier idd niet, hij is 74.
En door mensen als jij loopt hij nog meer risico dan zou hoeven.
https://www.leeshetnu.nl/(...)absoluut-onderschat/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:12 schreef tesssssssss het volgende:
@:Elan https://www.rtlnieuws.nl/(...)-dacht-ga-ik-zo-dood
Deze man bedoel ik.
het zijn niet alleen maar ouderen he.....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Behalve dat wij denken dat euthanasie op ouderen een keuze is en niet het bijna onaanvaardbare gevolg van noodzakelijke triage.
Wel hufters van wie we alles zwart op wit hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mijn vrouw is 40, ernstige spierziekte en die heeft een hele grote kans om te overlijden als ze het krijgt...
fijn als je door bepaalde egoïstische hufters nog meer risico loopt om het te krijgen.
Nee, maar het is wel praktisch hé?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het zijn niet alleen maar ouderen he.....
Tyf nou eens op met je persoonlijke geneuzel elke keer.Ik hou me keurig aan alle protocollen zeg ik net, heb zelf een vader die hartpatiënt is. Dus ik ga zeker de jouwe niet in gevaar brengen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Houden zich nergens aan, laten zich niks zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:16 schreef THEFXR het volgende:
we moeten 4 weken in lockdown, om de zkh op orde te krijgen en om NL-ers te laten zien dat het ernstig is, het gros van NL is niet zo slim
Prima, nu ben jij eerlijk in tegenstelling tot jouw medevoorstanders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat is de enige manier, geen vaccin weet je nog
Nee, en we spreken elkaar binnenkort nog wel een keerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met je persoonlijke geneuzel elke keer.Ik hou me keurig aan alle protocollen zeg ik net, heb zelf een vader die hartpatiënt is. Dus ik ga zeker de jouwe niet in gevaar brengen.
Lekker kappen met mensen die totaal niet in de risicogroep zitten bang te maken dat ze gaan stikken en wat al niet.
1000% mee eens.....gewoon afdwingen !!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:16 schreef THEFXR het volgende:
we moeten 4 weken in lockdown, om de zkh op orde te krijgen en om NL-ers te laten zien dat het ernstig is, het gros van NL is niet zo slim
Het IS een virus. Zwakken gaan dood. JIJ, ik, iemand anders. Ik heb het liever niet, maar kan ik het tegenhouden? Nee, niemand. Lock down, herd immunity? Niemand meet wat het beste is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit vindt.
Toch moeten we de ogen niet sluiten voor een best probleem. Welke zich nu afspeelt in de ziekenhuizen.
Komt jouw vader op zulke risicovolle plekken dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet jarenlang, andere landen doen dat ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, nu ben jij eerlijk in tegenstelling tot jouw medevoorstanders.
Maar leg dat de burgers uit: dat zij jarenlang in lockdown moeten leven met als gevolg dat wij economisch vele decennia worden teruggeworpen in de tijd. Met daarna nog steeds de kans dat het virus weer opnieuw (of in andere variant) kan komen opsteken.
Je gaat uit van alleen de Nederlandse afgestudeerden, die zo'n beetje door alle andere afgestudeerden van over de hele wereld voor gek verklaad worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het IS een virus. Zwakken gaan dood. JIJ, ik, iemand anders. Ik heb het liever niet, maar kan ik het tegenhouden? Nee, niemand. Lock down, herd immunity? Niemand meet wat het beste is.
DAN ga ik liever uit van de meningen van degenen die daar in afgestudeerd zijn dan 'fokkers die menen de wijsheid in pacht te hebben'. Zouden meer mensen moeten doen.
Precies, Die man uit het artikel kreeg zo weinig zuurstof dat hij "out" ging.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
https://www.leeshetnu.nl/(...)absoluut-onderschat/
die experts zijn het vaak niet eens met het RIVMquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het IS een virus. Zwakken gaan dood. JIJ, ik, iemand anders. Ik heb het liever niet, maar kan ik het tegenhouden? Nee, niemand. Lock down, herd immunity? Niemand meet wat het beste is.
DAN ga ik liever uit van de meningen van degenen die daar in afgestudeerd zijn dan 'fokkers die menen de wijsheid in pacht te hebben'. Zouden meer mensen moeten doen.
de economie is al compleet naar de klote in de hele wereld en dat is geen paniekzaaierij ......die moet compleet opnieuw beginnen na deze crisis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, nu ben jij eerlijk in tegenstelling tot jouw medevoorstanders.
Maar leg dat de burgers uit: dat zij jarenlang in lockdown moeten leven met als gevolg dat wij economisch vele decennia worden teruggeworpen in de tijd. Met daarna nog steeds de kans dat het virus weer opnieuw (of in andere variant) kan komen opsteken.
Zo weinig mogelijk nu, omdat ik dat met heel veel moeite heb kunnen afdwingen,omdat hij alleen TV kijkt en de krant leest, zoals zoveel ouderen. En hij dacht ook dat het allemaal niet zo erg was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt jouw vader op zulke risicovolle plekken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |