Haha a’dam danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel van die Ajax pakkies zou hij verkopen in R'dam?.
Tja, dat doen ze in sommige Duitse supermarkten nu ook. Hoe dan ook, Walgelijk! Edit: ¤15,- voor de eerste fles trouwensquote:
Durf ik niet te zeggen, zal even aan @ViviRAWRS vragen zo, misschien dat zij als arts daar een beter antwoord op kan geven.quote:
En hoe zit het met bleek? Werkt dat ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alcoholspray werkt niet tegen alle virussen en het kan goed zijn dat wat die meneer verkoopt niet tegen virus werkt.
Dan heb je Virugard of Aseptomann Viral nodig om cornavirussen te kunnen doden..
Yep hier ook.... een oudere dame 80+ die nu haar ooginjectie niet krijgt. Vandaag werd zij gebeld dat haar afspraak van volgende week wordt uitgesteld. Ander afspraak voor later in de week daarna stuit op problemen w.o.:quote:
Denk het wel, maar dat is niet zo lekker voor je handen neem ik aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe zit het met bleek? Werkt dat ook?
Ik noem het dan ook geen discussie maar een dialoog.quote:Bedankt dat je inhoudelijk op de rest bent ingegaan. Ik moet toegeven, dat had ik niet echt verwacht.
https://www.ijidonline.com/article/S1201-9712(19)30328-5/fulltextquote:En leuke dooddoener over de ouderen in Italië, maar dit is ongekend. Crematoria hoeven normaal geen overuren te draaien. Kranten staan daar normaal niet vol met overlijdensadvertenties!
Is zo, wat ik bedoelde was dat mensen vaak dingen die ze niet kennen en opeens meemaken denken dat dat voor het eerst is ofzoiets? Vandaar ook die artikelen van ziekenhuizen die wel eens vaker vol zijn met een epidemie, niet alleen in 2018. Mensen weten het alleen niet, omdat ze er normaal nooit mee geconfronteerd worden. Wilt niet zeggen dat het niet normaal is.quote:De natuur zorgt regelmatig voor rampen: aardbevingen, vulkanen, orkanen, tsunami's en ook virussen.
Kreeg het door van een collega met een boos berichtje, misschien dat iemand de straat herkend en in beslag nemen als hij er weer staatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Is dat de gejatte voorraad uit Putten?
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 21:58:04UPDATE: Brazil reports 257 new cases of coronavirus and 4 new deaths, raising total to 904 cases and 11 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik begreep dat de buitenlaag van het virus uit een soort olie / proteïnen film bestaan, en dit op zou lossen door zeep, wat het virus onschadelijk maakt. Klopt dit wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alcoholspray werkt niet tegen alle virussen en het kan goed zijn dat wat die meneer verkoopt niet tegen virus werkt.
Dan heb je Virugard of Aseptomann Viral nodig om cornavirussen te kunnen doden..
Ik vind deze ook zeer indrukwekkend.quote:
yes sirquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Defensie gaat helpen om mensen van de brabantse ziekenhuizen te verplaatsen naar andere ziekenhuizen.
Dit. Het wordt hier al weken geroepen. En nu is het ineens zo van o jeej hoe kan dat nu toch ineens?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat niemand dit heeft zien aankomen. Dit hadden ze weken geleden al moeten incalculeren.
https://www.ad.nl/dossier(...)-horen-wil~a4a16d11/quote:‘Blijf thuis, roep ik tegen iedereen die het maar horen wil’
Correspondent Angelo van Schaik maakt zich vanuit Italië druk om de situatie hier in Nederland. In recente cijfers lijkt die meer op die van Lombardije dan op die van andere delen van Italië. En dat is geen goed nieuws. Angelo van Schaik bericht dagelijks vanuit Rome.
Maar boven de rivieren is het allemaal nog onder controle toch? Het is nu Brabant en Limburg die vollopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beelden van de webinar van afgelopen woensdag tussen al die personen. Wow.
Ik schets al weken een beeld over wat er gaat gebeuren, maar om het zo direct van een arts te horen die het nu meemaakt is echt hartverscheurend en bizar.
Wij, in Nederland, kunnen gewoon in bepaalde ziekenhuizen geen gewone zorg meer leveren, maar volgens het RIVM en de regering is alles onder contorle.
in welke zin? dat ze patienten verhuizen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Interessant om te zien dat in andere landen het leger al een veel actievere rol speelt dan hier..
Alle verloven voor komende week en erna zijn ingetrokken, wacht maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Interessant om te zien dat in andere landen het leger al een veel actievere rol speelt dan hier..
idd laat ze hier ook door de straten rijden en mensen afschrikken. lijkt me wenselijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
rustigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ernaartoe waarbij we een aantal ziekenhuizen selecteren die ALLES BEHALVE CORONA gaan doen.
Hoe snel mensen van gedachten zijn veranderd de afgelopen maanden is bizar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd laat ze hier ook door de straten rijden en mensen afschrikken. lijkt me wenselijk
hmm be safe !quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef LaCatastrophe het volgende:
Toch vind ik het testen in het UMCU lang duren. Ben vanavond naar huis gestuurd vanwege koorts, keelpijn en wat hoesten en kan pas dinsdag terecht voor die test. Terwijl ik ma, di en wo anders gewoon late diensten zou draaien.
Je bent echt zwaar fucked als je nu in die buurt acute hulp nodig hebt anders als Corona.quote:
Slotervaart?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ernaartoe waarbij we een aantal ziekenhuizen selecteren die ALLES BEHALVE CORONA gaan doen.
Een mening die serieus gediend te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Deze Duitse arts vind de hele coronacrisis paniekzaaierij,
Wat denken we hiervan?
Die vent is 73. Binnen blijven, bek houden en doen wat de overheid hem opdraagt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken we hiervan?
Klopt. Dit is de webinar van FMS.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beelden van de webinar van afgelopen woensdag tussen al die personen. Wow.
Ik schets al weken een beeld over wat er gaat gebeuren, maar om het zo direct van een arts te horen die het nu meemaakt is echt hartverscheurend en bizar.
Wij, in Nederland, kunnen gewoon in bepaalde ziekenhuizen geen gewone zorg meer leveren, maar volgens het RIVM en de regering is alles onder contorle.
Laat hem dan even in Italië bijspringen, moet niet zo moeilijk zijn als het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken we hiervan?
https://www.gewoonmensendiemensenwillenhelpen.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zou zo graag helpen met iets. Maar wat?
Doe al boodschappen voor bejaarde buren...
ooh, dat zijn ze zeker wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het RIVM werkt met modellen o.b.v. de gegevens die we nu hebben. Hoe langer de pandemie duurt, hoe meer je leert en hoe beter je modellen worden. Dat ze er 2 maanden geleden naast zaten betekent niet automatisch dat het maar een stel amateurs zijn die maar wat roepen.
Denk je niet dat we een beetje klaar zijn met mensen zoals jij die vragen wat elke keer al gevraagd en beantwoord is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe serieus is die quarantaine in Italië? Ik zie berichten voorbijkomen dat het leven in bijvoorbeeld Milaan nauwelijks afwijkt van voor de corona crisis.
Iemand een idee?
Zijn volgens mij gewoon stofkapjes , hebben ze niks aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelijk vorderen en naar het plaatselijke ziekenhuis brengen.
Ik heb niet van heel italie een beeld, maar ze zijn in het noorden het leger aan het inzetten omdat mensen zich onvoldoende hield aan social distancing ... zie bv. https://edition.cnn.com/2(...)irus-intl/index.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe serieus is die quarantaine in Italië? Ik zie berichten voorbijkomen dat het leven in bijvoorbeeld Milaan nauwelijks afwijkt van voor de corona crisis.
Iemand een idee?
Poeh, zo ver zit ik er niet in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik begreep dat de buitenlaag van het virus uit een soort olie / proteïnen film bestaan, en dit op zou lossen door zeep, wat het virus onschadelijk maakt. Klopt dit wel?
is toch al fantastisch!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zou zo graag helpen met iets. Maar wat?
Doe al boodschappen voor bejaarde buren...
Wat kunnen we nog doen? Totale lockdown dan maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik vind deze ook zeer indrukwekkend.
https://news.sky.com/stor(...)it-hospital-11960597
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |