idd laat ze hier ook door de straten rijden en mensen afschrikken. lijkt me wenselijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Interessant om te zien dat in andere landen het leger al een veel actievere rol speelt dan hier..
rustigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ernaartoe waarbij we een aantal ziekenhuizen selecteren die ALLES BEHALVE CORONA gaan doen.
Hoe snel mensen van gedachten zijn veranderd de afgelopen maanden is bizar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
idd laat ze hier ook door de straten rijden en mensen afschrikken. lijkt me wenselijk
hmm be safe !quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef LaCatastrophe het volgende:
Toch vind ik het testen in het UMCU lang duren. Ben vanavond naar huis gestuurd vanwege koorts, keelpijn en wat hoesten en kan pas dinsdag terecht voor die test. Terwijl ik ma, di en wo anders gewoon late diensten zou draaien.
Je bent echt zwaar fucked als je nu in die buurt acute hulp nodig hebt anders als Corona.quote:
Slotervaart?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ernaartoe waarbij we een aantal ziekenhuizen selecteren die ALLES BEHALVE CORONA gaan doen.
Een mening die serieus gediend te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Deze Duitse arts vind de hele coronacrisis paniekzaaierij,
Wat denken we hiervan?
Die vent is 73. Binnen blijven, bek houden en doen wat de overheid hem opdraagt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken we hiervan?
Klopt. Dit is de webinar van FMS.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beelden van de webinar van afgelopen woensdag tussen al die personen. Wow.
Ik schets al weken een beeld over wat er gaat gebeuren, maar om het zo direct van een arts te horen die het nu meemaakt is echt hartverscheurend en bizar.
Wij, in Nederland, kunnen gewoon in bepaalde ziekenhuizen geen gewone zorg meer leveren, maar volgens het RIVM en de regering is alles onder contorle.
Laat hem dan even in Italië bijspringen, moet niet zo moeilijk zijn als het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken we hiervan?
https://www.gewoonmensendiemensenwillenhelpen.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zou zo graag helpen met iets. Maar wat?
Doe al boodschappen voor bejaarde buren...
ooh, dat zijn ze zeker wel!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het RIVM werkt met modellen o.b.v. de gegevens die we nu hebben. Hoe langer de pandemie duurt, hoe meer je leert en hoe beter je modellen worden. Dat ze er 2 maanden geleden naast zaten betekent niet automatisch dat het maar een stel amateurs zijn die maar wat roepen.
Denk je niet dat we een beetje klaar zijn met mensen zoals jij die vragen wat elke keer al gevraagd en beantwoord is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe serieus is die quarantaine in Italië? Ik zie berichten voorbijkomen dat het leven in bijvoorbeeld Milaan nauwelijks afwijkt van voor de corona crisis.
Iemand een idee?
Zijn volgens mij gewoon stofkapjes , hebben ze niks aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelijk vorderen en naar het plaatselijke ziekenhuis brengen.
Ik heb niet van heel italie een beeld, maar ze zijn in het noorden het leger aan het inzetten omdat mensen zich onvoldoende hield aan social distancing ... zie bv. https://edition.cnn.com/2(...)irus-intl/index.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe serieus is die quarantaine in Italië? Ik zie berichten voorbijkomen dat het leven in bijvoorbeeld Milaan nauwelijks afwijkt van voor de corona crisis.
Iemand een idee?
Poeh, zo ver zit ik er niet in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik begreep dat de buitenlaag van het virus uit een soort olie / proteïnen film bestaan, en dit op zou lossen door zeep, wat het virus onschadelijk maakt. Klopt dit wel?
is toch al fantastisch!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Sfancta het volgende:
Zou zo graag helpen met iets. Maar wat?
Doe al boodschappen voor bejaarde buren...
Wat kunnen we nog doen? Totale lockdown dan maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik vind deze ook zeer indrukwekkend.
https://news.sky.com/stor(...)it-hospital-11960597
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |