Idd, snap wat je bedoelt zoals invalide en zieke mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar ook daar zijn klanten die juist afhankelijk zijn van een bezorgdienst.....die zijn nu de dupe....
uhuh dit kun je niet meer recht breienquote:
Wilde vandaag ook bij ha bestellen. Helaas bezorgdiensten is hier nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, oudjes willen minder zelf halen uit angst denk ik wat ik wel begrijp. Dus bezorgdienst overbezet
Jawel hoor, overdag geen punten bijna te halen hier Snachts laten sommige er wat tijd tussen. Vandaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met andere woorden. Wij zijn niet gezellig.
Ja precies, niet iedereen heeft een netwerk om zich heenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, snap wat je bedoelt zoals invalide en zieke mensen.
Misschien moet wij ook eens een nachtje proberen Nizquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh dit kun je niet meer recht breien
Ha bezorgd soberso niet.Probeer AH eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde vandaag ook bij ha bestellen. Helaas bezorgdiensten is hier niet
neuj hoor, ik heb 1 DT gehaald en ook meteen binnen geharkt, dus dat doe ik ze niet te vaak aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet wij ook eens een nachtje proberen Niz
Ja, laat ff weten? Kan ik overdagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat proberen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je wil niet posten als wij er zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, laat ff weten? Kan ik overdag
Hier tikken.quote:
Zou een leuk setje zijn.quote:
Jah jah.quote:
Voor punten heeft dat weinig zin nee, te druk dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A je wil niet posten als wij er zijn.
Maar je wilde toch geen punten meer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voor punten heeft dat weinig zin nee, te druk dan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je wilde toch geen punten meer?
Ships. Zat ik bij de verkeerdequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ha bezorgd soberso niet.Probeer AH eens.
En hoe doet Taiwan het?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
Taiwan pakt het goed aan, kunnen wij wat van leren met dat virus
serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
Taiwan pakt het goed aan, kunnen wij wat van leren met dat virus
quote:TAIPEI - Taiwan wil de mobiele telefoons van mensen in quarantaine gebruiken om te zorgen dat ze thuisblijven. Er wordt gewerkt aan een systeem dat in de gaten moet houden waar de telefoons zich bevinden en alarm slaat als mensen hun woning verlaten of toestel uitzetten.
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?quote:
ja ook dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?
Ik voel een liedje opkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moderne enkelband dus eigenlijk.
Huisarrest.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de mensen dit zouden weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?
Zit nieuwsuur terug te kijken. Heel verhaal met data zoals alles registeren en nachecken van mensen die terug het land inkomen lockdown mondkappen ijzeren disciplines etctr.quote:
twitter:matchu_chutrain twitterde op donderdag 19-03-2020 om 04:02:56Half of us are gonna come out of this quarantine as amazing cooks and the other half is gonna come out with a drinking problem. There is no in between reageer retweet
Wilmze de kost niet geven donor die toch gewoon weggaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Nizno het volgende:
Hier snappen alle mensen die in quarantaine moeten dat ze thuis moeten blijven en hebben geen big brother overheid nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |