En hoe doet Taiwan het?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
Taiwan pakt het goed aan, kunnen wij wat van leren met dat virus
serieus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:32 schreef PlymouthFury het volgende:
Taiwan pakt het goed aan, kunnen wij wat van leren met dat virus
quote:TAIPEI - Taiwan wil de mobiele telefoons van mensen in quarantaine gebruiken om te zorgen dat ze thuisblijven. Er wordt gewerkt aan een systeem dat in de gaten moet houden waar de telefoons zich bevinden en alarm slaat als mensen hun woning verlaten of toestel uitzetten.
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?quote:
ja ook dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?
Ik voel een liedje opkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moderne enkelband dus eigenlijk.
Huisarrest.
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de mensen dit zouden weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,en als je zonder je telefoon naar buiten gaat dan?
Zit nieuwsuur terug te kijken. Heel verhaal met data zoals alles registeren en nachecken van mensen die terug het land inkomen lockdown mondkappen ijzeren disciplines etctr.quote:
twitter:matchu_chutrain twitterde op donderdag 19-03-2020 om 04:02:56Half of us are gonna come out of this quarantine as amazing cooks and the other half is gonna come out with a drinking problem. There is no in between reageer retweet
Wilmze de kost niet geven donor die toch gewoon weggaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Nizno het volgende:
Hier snappen alle mensen die in quarantaine moeten dat ze thuis moeten blijven en hebben geen big brother overheid nodig.
wow dat had ik niet verwacht van Taiwan, dat is meer iets voor China.quote:
quote:De vrouw vertelt dat ze zelf een tik op de vingers kreeg omdat ze de telefoon niet opnam toen de autoriteiten belden. Ze lag toen te slapen. „Ze zeiden dat de politie bij me aan de deur komt als ik nog een telefoontje mis”, zegt ze. „Ze behandelen me als een gevangene.”
Ja, het is een soort big brother. Maar Werkt wel, hier ook maar eens doen, mensen zijn dat gedoe wel gewend daarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef Nizno het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-quarantaine-volgen
[..]
gelukkig zijn er genoeg mensen die als zzper niet aan de slag kunnen of als bloemenkweker momenteel niets kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn asperge stekers nodig. De Polen durven niet meer te komen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn asperge stekers nodig. De Polen durven niet meer te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |