O nee echt niet. Wat een ramp daar niet normaaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die dingen zoals in Italy moeten we hier niet hebben.
zak weer leeg?quote:
Oei. @Greysquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
groen kan helpen. die hoeven nu toch nergens te vechten
Horrordingen daar zeg, wat een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee echt niet. Wat een ramp daar niet normaaal.
De mods zitten hier onder gedoken denk ik. Zitten er zo veel. Behalve de mods die hier mod zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat onze mods extra risico gaan lopen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mods zitten hier onder gedoken denk ik. Zitten er zo veel. Behalve de mods die hier mod zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mods zitten hier onder gedoken denk ik. Zitten er zo veel. Behalve de mods die hier mod zijn
En dat doe je vrij netjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
anders word ik elders ingezet dus ik ga hier wel zitten met het excuus dat er bij jullie rust reinheid en regelmaat nodig is om jullie in het gareel te houden
Je bent vliegende keep. 🤭quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
anders word ik elders ingezet dus ik ga hier wel zitten met het excuus dat er bij jullie rust reinheid en regelmaat nodig is om jullie in het gareel te houden
O echt. Hoe komt dat dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De nacht ploeg drukker onderhand
Geen Nizno.quote:
Nu 10 dagen levertijd deka aan huis alquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik hoop vooral dat boodschappen doen heel gauw weer normaal wordt en dan ook bij de bezorgdiensten....
Bij picnic ook, kan over een ruime week één bezorgmoment kiezen, maar dan moet ik wel om 7 uur opstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu 10 dagen levertijd deka aan huis al
Ja, oudjes willen minder zelf halen uit angst denk ik wat ik wel begrijp. Dus bezorgdienst overbezetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij picnic ook, kan over een ruime week één bezorgmoment kiezen, maar dan moet ik wel om 7 uur opstaan
quote:
Ja maar ook daar zijn klanten die juist afhankelijk zijn van een bezorgdienst.....die zijn nu de dupe....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, oudjes willen minder zelf halen uit angst denk ik wat ik wel begrijp. Dus bezorgdienst overbezet
Met andere woorden. Wij zijn niet gezellig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen idee, denk gezellig ploegje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |