Dat zat ik ook te denken, maar het zal wel verantwoord zijn denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in Enschede ook al. Eng ook wel dat besmette patiënten die overal verspreid worden.
Spandoek bij het MCL ook gezien?quote:
Is hier weer minder, ik geloof 1 medewerker besmet van het MCL.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep
en er volgen er nog meer, maar omdat ze in het UMCG nu ook last hebben met personeel wat besmet is moeten ze uitvogelen hoe
In de Achterhoek ook niet las ik gisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ze komen hier aan via de achteringang en gaan dan naar de IC
is niet dat ze in een open koets rond gaan zwaaien er mee.
en overal zitten al patienten behalve op 4 van de 5 waddeneilanden
Heftig hoor. En dit is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, maar het zal wel verantwoord zijn denk ik.
16 naar Drachten vannacht al in totaal de bedoeling over de 40.
Toen sliep ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker, vanmiddag al een capje van geplaatst.
[ afbeelding ]
en handhaven op onderlinge afstand wellicht. Tijdelijk boetes op zetten ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan zouden alleen nog retailzaken dicht moeten....
Jah, zolang het kan en verantwoordelijk is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig hoor. En dit is nog maar het begin.
In enschede 5 per 100.000quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de Achterhoek ook niet las ik gisteren.
Dan moet er echt blauw op straat.....zou dat te doen zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
en handhaven op onderlinge afstand wellicht. Tijdelijk boetes op zetten ofzo.
groen kan helpen. die hoeven nu toch nergens te vechtenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan moet er echt blauw op straat.....zou dat te doen zijn?
nouja meer hoeft niet perse, alleen de bevoegdheid om er binnen voor uit te mogen schrijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar op straat wordt afstand wel bewaard....in winkels is dat wel lastigerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
groen kan helpen. die hoeven nu toch nergens te vechten
Ik wil niet dat onze mods extra risico gaan lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ja en wij blauwen zijn hier al zo hard nodig hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
groen kan helpen. die hoeven nu toch nergens te vechten
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
ja en wij blauwen zijn hier al zo hard nodig he
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat onze mods extra risico gaan lopen.
Ja die dingen zoals in Italy moeten we hier niet hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Ja is ook netjes. Maar ze moeten wel op sommige plaatsen zijn te veel,patiënten voor 1 ziekenhuis
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat onze mods extra risico gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |