Was hier vandaag voor het eerst weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja afhalen was eigenlijk al weer vrij snel
afhalen heeft de hele tijd al gemogenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk had boodschappen gedaan en zag dat heel veel eettentjes open zijn.
Wel alleen afhalen maar het kan allemaal wel weer.
Wiet niet.quote:
Allers is hier een paar dagen dicht geweest.quote:
Ja.quote:
mja, geen paniek hoor, maar meer om vraag-aanbod in de zorg in balans te kunnen houden tot vaccin/medicijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, geen paniek.....tis hier echt niet zo erg als in Italië of China en zelfs totale lockdown zou voor ons land niet eens de ideale oplossing źijn
Tsja,zie ik de Groningers niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Netjes weer he.
https://www.lc.nl/friesla(...)ant-op-25486802.html
maar dan nog is totale lockdown niet de meest ideale oplossing.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
mja, geen paniek hoor, maar meer om vraag-aanbod in de zorg in balans te kunnen houden tot vaccin/medicijn
hier was alles gewoon de volgende dag open, 1 avond dicht geweest vanwege de onduidelijkheidquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Allers is hier een paar dagen dicht geweest.
Bezorgen deden ze wel maar afhalen niet, pas sinds vandaag zijn echt de deuren weer open.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,zie ik de Groningers niet doen.
daar zitten er al 2 in het UMCGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
denk t ook niet. Maar wat is de definitie van lockdown. Ik denk dat er wel meer dicht gaat/moet dan nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
maar dan nog is totale lockdown niet de meest ideale oplossing.....
je jammer dat jullie nu pas actie ondernemen om Brabant te ontlastenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chinees hier is nog steeds dicht, die heeft ook afhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier was alles gewoon de volgende dag open, 1 avond dicht geweest vanwege de onduidelijkheid
en nu gaan de restaurants ook bezorg en afhaaldiensten opzetten hier
Las in Enschede ook al. Eng ook wel dat besmette patiënten die overal verspreid worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Netjes weer he.
https://www.lc.nl/friesla(...)ant-op-25486802.html
yepquote:
ach ze komen hier aan via de achteringang en gaan dan naar de ICquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in Enschede ook al. Eng ook wel dat besmette patiënten die overal verspreid worden.
Dan zouden alleen nog retailzaken dicht moeten....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
denk t ook niet. Maar wat is de definitie van lockdown. Ik denk dat er wel meer dicht gaat/moet dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |