Dit komt niet vaniemand die aan bang makerij doet. Maar die echt geschrokken is van het bericht van haar broer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit soort via via bangmaakberichten kun je echt weinig mee. Niemand die t weet ook
mja het is allemaal wel serieus ja. Ik ben ook wel angstig, maar met paniekeren schieten we niet veel op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch hou ik er serieus rekening mee.
Voelt wel een beetje als machteloos vind ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
mja het is allemaal wel serieus ja. Ik ben ook wel angstig, maar met paniekeren schieten we niet veel op.
precies en de opmerkingen die dat volgen als Dot maken het niet makkelijker om af te wachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje als machteloos vind ik.
We kunnen niks doen, alleen maar voorzichtig zijn en afwachten.
Je bent ook machteloos.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Voelt wel een beetje als machteloos vind ik.
We kunnen niks doen, alleen maar voorzichtig zijn en afwachten.
Daar heb je gelijk in,maar het houdt me wel bezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
mja het is allemaal wel serieus ja. Ik ben ook wel angstig, maar met paniekeren schieten we niet veel op.
gaat het niet meer gebeuren dat er een lockdown komt of dat het allemaal voorbij gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Denk niet dat het na die 6 april allemaal voorbij is, maar als we dan nog steeds niet in totale lockdown zijn (geweest) gaat dat niet meer gebeuren denk ik....
Ik denk dat iedereen er wel bang voor is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies en de opmerkingen die dat volgen als Dot maken het niet makkelijker om af te wachten
sorry Dot, maar dat zijn echt berichten die je beter gewoon niet kan delen
Sorry,maar DOT mag dat best delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies en de opmerkingen die dat volgen als Dot maken het niet makkelijker om af te wachten
als na drie weken met deze maatregelen nog geen lockdown is aangekondigd komt er denk ik geen lockdown meer, hooguit nog wat langer deze maatregelen....misschien enigszins versoepeldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat het niet meer gebeuren dat er een lockdown komt of dat het allemaal voorbij gaat?
er is weinig verschil tussen een lockdown en dit. Ik denk dat t nog wel komt. En dat t best lang gaat durenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Denk niet dat het na die 6 april allemaal voorbij is, maar als we dan nog steeds niet in totale lockdown zijn (geweest) gaat dat niet meer gebeuren denk ik....
het mag best, niemand die het verbied, maar het zorgt eerder voor meer onrust dan voor dat mensen kalm kunnen blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar DOT mag dat best delen.
Was ook meer van schrik dat ik het wilde delen. Maar bedacht ook beter niet en wilde het snel verwijderen. Maar fok is traag en op de telefoon helemaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik voel het niet als onrust meer als besef.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
het mag best, niemand die het verbied, maar het zorgt eerder voor meer onrust dan voor dat mensen kalm kunnen blijven
ik snap je wel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook meer van schrik dat ik het wilde delen. Maar bedacht ook beter niet en wilde het snel verwijderen. Maar fok is traag en op de telefoon helemaal.
Heftig Dot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook meer van schrik dat ik het wilde delen. Maar bedacht ook beter niet en wilde het snel verwijderen. Maar fok is traag en op de telefoon helemaal.
Nee, geen paniek.....tis hier echt niet zo erg als in Italië of China en zelfs totale lockdown zou voor ons land niet eens de ideale oplossing źijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
er is weinig verschil tussen een lockdown en dit. Ik denk dat t nog wel komt. En dat t best lang gaat duren
Punk had boodschappen gedaan en zag dat heel veel eettentjes open zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
er is weinig verschil tussen een lockdown en dit. Ik denk dat t nog wel komt. En dat t best lang gaat duren
Ja afhalen was eigenlijk al weer vrij snelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk had boodschappen gedaan en zag dat heel veel eettentjes open zijn.
Wel alleen afhalen maar het kan allemaal wel weer.
Moet je een zetpil?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |